فكرِ بي تو بودن فكرِ بي تو بودن .

فكرِ بي تو بودن

برخي از فوايد نرم افزار پخش مويرگي

برخي از فوايد نرم افزار پخش مويرگي

 

cvhd_b1.png


نرم افزار توزيع پخش مويرگي چيست؟

به نقل از شوشان نرم افزار توزيع پخش مويرگي راهكاري است كه فرآيندهاي مهم تجاري مانند حمل و نقل، مديريت مالي، توليد، امور مالي را در بر مي گيرد و آنها را در يك بسته مشترك كه در آن داده ها مشترك است ادغام مي كند. اين امر باعث مي شود تا اتوماسيون گردش كار و سريعتر انجام عمليات انجام شود.

 
مديريت توزيع دقيقاً چيست؟

امروز مديريت توزيع به طور فزاينده اي پيچيده تر شده است توليد كنندگان در حال تبديل شدن به توزيع كنندگان و حتي خرده فروشان خود هستند. معمول است كه انبارها يك جبهه خرده فروشي در سايت داشته باشند. حمل و نقل قطره (سفارشات منفرد) نيز برجسته تر شده است، به خصوص در مورد خرده فروشان آنلاين.

فروشگاه ها و مغازه ها هنوز هم به صورت عمده سفارش مي دهند، اما در مقادير كمتري به منظور جلوگيري از اضافه برداشت و موجودي بيش از حد. خرده‌ فروشان آنلاين اغلب قبل از اطمينان از تقاضا، مايل به سفارش سفارشات عمده نيستند و از حمل و نقل قطره استفاده خواهند كرد.

اين راه حل به ويژه براي تجارت هايي كه در مناطق مختلف جغرافيايي گسترش يافته و داراي ويژگي هاي كنترل دسترسي است، به خوبي كار مي كند. مناسب براي انواع صنايع، از جمله ساخت و ساز و مهندسي، مؤسسات آموزشي، مراقبت هاي بهداشتي، هنري و رسانه اي، سازمآنهاي غير دولتي، IT و فناوري، مديريت رويداد، ايمني عمومي و خدمات و مشاغل نگهداري، اين نرم افزار بهترين شيوه هاي صنعتي را دارد كه درست در آن قرار گرفته است.

 مديريت توزيع شامل پيگيري مداوم منابع شركت مي باشد تا اطمينان حاصل شود كه از آنها به بهترين وجه و كارآمدترين روش ممكن استفاده مي شود. نه تنها اين، بلكه فرايند ارسال انواع محصولات از مكآنهاي توليدي به انبارها و يا كاربر نهايي از طريق يك معامله فروش است. در اصل، مديريت توزيع همه چيز به دست آوردن محصولات مناسب به دست افرادي است كه آنها را سفارش مي دهند و راه هايي براي بهينه سازي اين فرايند و پيدا كردن هرچه سريع تر آن پيدا مي كنند.

 نرم افزار پخش مويرگي يك سيستم مديريت توزيع قدرتمند است كه مديريت موجودي شما را ساده تر، محاسبه نقاط ترتيب خودكار را انجام مي دهد، پيش بيني موجودي را فعال مي كند، با راه حل هاي حسابداري و حمل و نقل شما و ساير موارد ديگر ادغام مي شود.

اين نرم افزار يكي از معتبرترين نرم افزارهاي حسابداري محسوب مي شود، زيرا عملكردهايي را براي مديريت هزينه و برنامه ريزي مالي فراهم مي كند. علاوه بر اين، نرم افزار پخش مويرگي با عملكردهايي براي مديريت موجودي، توليد و خريد، زنجيره تأمين شما را كامل مي كند. به همين ترتيب، ماژول مديريت سرمايه انساني پلتفرم به شما كمك مي كند تا ضمن به حداقل رساندن هزينه ها، بهره‌ وري تيم خود را بهبود بخشيد.

 

    داشبورد قابل تنظيم

 

 نرم افزار پخش مويرگي داشبورد درجه يك را ارائه مي دهد كه با توجه به نياز كاربر قابل پيكربندي است. اين داشبورد مي تواند در رديابي KPI ها در برابر اهداف سازماني كمك كند.

 

    ويژگي هاي پيشرفته براي حسابداري و مديريت مالي

 

 اين پلتفرم ويژگي هاي مديريت چرخه عمر دارايي هاي ثابت و شناسايي پيشرفته درآمد را ارائه مي دهد. همچنين اين نرم افزار تضمين مي كند كه تجارت شما با استانداردهاي مختلف حسابداري بين المللي مطابقت دارد.

 

    مقياس پذيري آسان

 

نرم افزار پخش مويرگي بسيار مقياس پذير است به طوري كه مي تواند با شركت شما رشد كند. عملكردهاي آن كاملاً قابل ارتقا است و همچنين در صورت نياز مي توانيد ويژگي هاي بيشتري را نيز اضافه كنيد.

 

    ويژگي هاي قدرتمند تجزيه و تحليل

 

 نرم افزار پخش مويرگي داراي ويژگي هاي هوش تجاري داخلي است كه به شما كمك مي كند عملكرد سازمان خود را تحت نظر داشته باشيد و داده هاي خود را با يك فرمت قابل درك تصور كنيد.

نرم افزار پخش مويرگي، يك نرم افزار پيگيري دارايي پيشرو است كه توسط هزاران شركت در سراسر جهان استفاده مي شود.

اين نرم افزار داراي بسياري از ويژگي هاي اضافي است كه به شما در صرفه جويي در منابع و هزينه ها كمك مي كند، از جمله هدف قرار دادن استقرار ها بر اساس گروه هاي پويا، تكرار سايت از راه دور و شبكه بيداري.


نرم افزار پخش مويرگي يك كليد بزرگ براي موفقيت كسب و كار شما است.

 اين برنامه به شما كمك مي كند تا با اجراي ويژگي هاي نرم افزاري پيشرفته آن، در وقت و هزينه زيادي صرفه جويي كنيد. در اينجا چهار دليل وجود دارد كه بايد از نرم افزار پخش مويرگي در تجارت خود استفاده كنيد پس انداز كنيد.

 نرم افزار پخش مويرگي به شما كمك مي كند تا سطح موجودي خود را با كمك نقاط ترجيح خودكار، گزارش هاي موجودي دقيق، ابزار پيش بيني و موارد ديگر تعادل برقرار كنيد تا از منابع خود نهايت استفاده را ببريد.

 

منبع : فرارو


برچسب: برخي از فوايد نرم افزار پخش مويرگي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۷:۱۴ توسط:sam موضوع:

آيا كسي تا به امروز با استفاده از سايت هاي شرط بندي پولدار شده؟

كلاهبرداري تحت عنوان شرط بندي

شما هم افرادي كه در اينستاگرام با رفتار هاي ناپسند و خارج از عرف سايت هاي پيش بيني فوتبال و شرط بندي خودشان را تبليغ مي كنند را حتما ديده ايد. با اين رفتار هاي ناپسند به سادگي مخاطب هايشان را جذب مي كنند و به آنها وعده پولدار شدن در زمان كوتاه را مي دهند و با اين روش شما را وارد سايت هاي شرط بندي خودشان مي كنند و  از اينجاست كه داستان كلاهبرداري آغاز مي شود.
تمامي بازي هاي شرط بندي قمار و حرام هستند و از نظر قانوني نمي توان آنها را در ايران انجام داد اما اين افراد با سواستفاده از بستر اينترنت اين محدوديت را دور مي زنند و اين فعاليت را با نيت هاي كلاهبرداريشان انجام مي دهند.

آيا كسي تا به امروز با استفاده از سايت هاي شرط بندي پولدار شده؟

 

بله اما افراد ساده باوري كه پول خود را وارد اين سايت ها مي كنند پولدار نشده اند بلكه مالكان سايت ها پولدار شده اند، ترفند ترقيب براي پولدار شدن با استفاده از بازي هاي شرط بندي و كازينويي باعث شده افراد زيادي فريب اين سايت ها را بخورند و سرمايه خودشاان را از دست بدهند.

اين نكته را فراموش نكنيد كه اين وعده ها فقط دروغ است
معرفي چند تا از روش هاي كلاهبرداري سايت هاي شرط بندي

درگاه هاي فيشينگ: در اين روش در زماني كه شما داريد به درگاه هاي پرداخت وصل مي شويد به يگ درگاه جعلي وصل مي شويد و از همين طريق اطلاعات حساب شما به دست افراد شياد و سارق مي افتاد كه با فعال شدن رمز پوياي اين روش كلاهبرداري به تاريخ پيوست.

بستن حساب كاربري: در اين روش بعد از اين كه شما حساب كاربريتان را شارژ كرديد و يا مبلغي را در اين سايت ها برنده شديد حساب كاربري شما غير فعال مي شود و شما ديگير هيچ دسترسي به سايت نداريد، اين روش را زماني اين سايت ها انجام مي دهند كه مبلغ زيادي در حساب شما موجود باشد.

نرم افزار هاي مخرب: اين روش را بسياري از اين سايت ها به كار مي گيرند به اين صورت كه در بازي هاي شرط بندي مثل بازي انفجار كد ها و الگوريتم هاي مخربي را كار گذاشته اند كه باعث باخت شما مي شود و پول شما از دست ما ميرود.

*اگر مي خواهيد هيچ وقت در دام اين سيستم كلاهبردار نيفتيد تحت هيچ عنواني در سايت هاي شرط بندي بازي فعاليت نكنيد*

معرفي چند تا از كلاهبردارترين سايت هاي شرط بندي

سايت پويان مختاري: اين سايت كه از راه تبليغات غير اخلاقي گرداننده آن و با استفاده از روش هاي بالا پول زيادي را كلاهبرداري كرده را مي توان كلاعبردار ترين سايت شرط بندي دانست، اين شخص در اسپانيا به اتهام پولشويي و كلاهبرداري دستگر شده

سايت ساشا صبحاني: پسر سفير سابق ايران در ونزوئلا كه حالا به راه اندازي سايت شرط بندي پول زيادي را به دست آورده و با لايو هاي اينستاگرامي كه ميگيرد هم هنجار هاي جامعه را مي شكند و هم با جذب افراد در سايت شرط بندي خود پول هنگفتي به دست آورده.
براي اين گه پول خود را در سايت هاي شرط بندي از دست ندهيد بهترين راه اين است كه سمت اين سايت هاي شرط بندي نرويد زيرا هيچ كسي به جز مالك و گردانندگان اين سايت ها با كار در اين سايت ها پولدار نمي شوند.
*محتواي اين خبر تبليغاتي است و پول نيوز هيچ گونه مسئوليتي در قبال آن نمي پذيرد


برچسب: آيا كسي تا به امروز با استفاده از سايت هاي شرط بندي پولدار شده؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۰:۰۱ توسط:sam موضوع:

هيچ فروشگاهي نمي‌تواند جايگزين دقيق ترين فروشگاه آنلاين شود!

به گزارش «خبرنامه دانشجويان ايران» به احتمال زياد، شما هم خريد اينترنتي را نسبت به خريد سنتي و حضوري، بيشتر دوست داريد و آن را ترجيح مي‌دهيد. طبيعي است كه فروشگاه‌هايي كه مي‌توانند واسطه‌ها را از زنجيره خريد كالا حذف كنند، شرايط بهتر و ايده آل تري را براي مشتريان خود رقم ميزنند. خوشبختانه اين ويژگي در فروشگاه‌ هاي اينترنتي ديده مي‌شود. علاوه بر اين، بهترين فروشگاه‌ هاي اينترنتي مزيت هاي ديگري هم دارند كه پيش از اقدام به خريد، مي‌بايست به اين موارد توجه داشته باشيد تا دست به انتخاب بهترين ها بزنيد. در اين مقاله همراه ما باشيد تا ويژگي هاي برترين فروشگاه هاي اينترنتي ايران را بررسي نماييم و سه مورد از بهترين فروشگاه هاي اينترنتي در حال رشد را معرفي كنيم.

مزايا و معايب فروشگاه اينترنتي چيست؟ - وبلاگ آمازيران

بهترين فروشگاه‌هاي اينترنتي در حال رشد

 

هيچ فروشگاهي نمي‌تواند جايگزين دقيق ترين فروشگاه آنلاين شود!

 

مسلم است كه با ورود به اولين صفحه از فروشگاه انلاين نمي‌توانيد تمامي كالاها را ببينيد. در واقع بايد يك دسته بندي براي محصولات موجود در فروشگاه صورت گرفته باشد تا بتوانيد خيلي راحت تر، كالا يا محصولات مورد نظر خود را ببينيد و پس از بررسي نهايي، به سبد خريد خودتان اضافه كنيد. دقت كنيد كه حتي اگر به بهترين فروشگاه‌ هاي اينترنتي هم ورود كنيد اما محتواي ساختار يافته اي وجود نداشته باشد، شما به راحتي دست از خريد مي‌كشيد و ديگر تمايلي به خريد آنلاين نداريد. پس يكي از مزيت‌هاي خريد از بهترين فروشگاه‌هاي اينترنتي، دسته بندي دقيق محصولات مي‌باشد.

 

به راحتي مي‌توانيد جستجو كنيد؟

 

درست است كه در بهترين فروشگاه‌هاي انلاين  دسته بندي درستي از محصولات در سايت وجود دارد، اما نمي‌توانيد براي پيدا كردن محصول يا برند خاص در دسته مورد نظرتان، ساعت‌ها به صفحه لپ تاپ خيره شويد. نوار جستجوي سايت در اين‌جا نقش كليدي دارد و شما مي‌توانيد با تايپ اسم كالا يا كلمه خاصي، نتايج قابل قبولي را ببينيد و به سادگي به محصول مورد نظرتان دسترسي پيدا كنيد و پس از اطمينان از درجه كيفيت محصول، آن را با چند كليك ساده در كمترين زمان سفارش بدهيد.


برچسب: هيچ فروشگاهي نمي‌تواند جايگزين دقيق ترين فروشگاه آنلاين شود!،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۶:۲۲ توسط:sam موضوع:

تابلويي كه براي سردرب فروشگاه

تابلوسازي

تابلويي كه براي سردرب فروشگاه يا شركت شما تهيه و نصب ميشود ،شناسنامه كاري شما به حساب مي آيد. بايد حداكثر دقت لازم را داشته باشيد كه مناسب و هماهنگ با لوگو و نام تجاري و صنف مربوطه شما باشد. تابلو هاي تبليغاتي به طور كل شامل تابلوهاي حروف برجسته، تابلو لايت باكس،تابلو نئون پلاستيك ،تابلو چلنيوم ،تابلو كامپوزيت ، تابلوساين،حروف برنجي ،حروف برجسته پلاستيكي حروف استيل ،تابلو ديجيتال،حروف فلزي ،تابلو پلكسي و تابلو فلكسي فيس مي باشد.

اين نوع تابلوها كه امروزه يكي از مدرن ترين و پر كاربرد ترين تابلوهاي تبليغاتي موجود به شمار مي رند ، از دو جزء تابلو كامپوزيت و حروف برجسته چلنيوم تشكيل شده اند. جالب است بدانيد كه چلنيوم در واقع نام نوعي فلز است كه سازندگان اين تابلوها از آن براي ساخت دور حروف برجسته بهره مي گيرند. فلز مذكور در واقع آلياژي است از آلمينيوم كه داراي خاصيت هايي همچون نرمي و براقي سطح است كه افزون بر زيبايي بي نظير آن ، مزاياي ديگري را نيز براي اين تابلو ها به ارمغان مي آورد كه در ادامه به برخي از آن ها اشاره خواهيم نمود.

تابلو مغازه يكي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي كسب و كارها بوده است كه با پيشرفت صنعت تابلوسازي، تابلوهاي جديد با بروزترين تكنولوژي هاي جهان در حال ساخت مي باشد.

اساس تبليغ موفق متني چشمگير ،خيره كننده خوانا ،ساده واضح ،روشن و صد البته به ياد ماندني است. اين واقيعت كه فردي كه در خيابان خطرناك مشغول رانندگي است بايد پيام نوشته روي تابلو را ببيند ، بخواند وبه خاطر بسپارد ،بر اهميت ساده و كوتاه بودن پيام بيشتر تاكيد مي كند ، چرا كه در غير اينصورت راننده تمركزش را از دست مي دهد .فقط چند ثانيه فرصت داريد تا چشمان بينندگان را خيره كنيد ،پس چه بهتر كه متن تابلو كوتاه و جذاب باشد . اگر عناصر گرافيكي مي خواهيد استفاده كنيد ،اين عناصر نيز بايد منحصر به فرد ،مرتبط با موضوع ،قابل درك و آسان باشد.

علايم و گرافيك بر روي تابلو مغازه ها براي همه شركت هايي كه براي عابران پياده و عموم قابل مشاهده هستند ،ضروري است.آنها مي توانند يك تصوير ماندگار ايجاد كنند و مشتري را به سمت خود جذب نمايند.

مطمئن باشيد كه با داشتن علامت درست بر روي تابلو فروشگاه مي توانيد پتانسيل فروش خود را افزايش دهيد.

تابلوي مغازه اي كه به صورت غير حرفه اي و بد اجرا شود ،به طور ناگهاني كسب و كار شما را دچار ركود مي كند.

هدف اصلي از طراحي تابلو مغازه ، در تابلوسازي جلب نظر مخاطب  است.كه اين كار توسط سه ابزار اصلي :

رنگ،تصوير و كلمه انجام مي شود. تابلو مغازه امكان رويت كالا و خدمت شما را به صورت شبانه روزي براي مخاطب فراهم مي كنند.

مواردي كه بايد در طراحي تابلو مغازه در نظر گرفت بسيار مهم هستند از جمله اين موارد مهم ميتوان به اصول رنگ بندي در طراحي تابلو اشاره كرد

تركيب رنگها بايد طوري باشد كه در ذهن هر بيننده اي ماندگار شود و با نوع كسب و كار مغايرت نداشته باشد و اصول گرافيكي در آن رعايت شده باشد .

 

منبع : تابلو الماس


برچسب: تابلويي كه براي سردرب فروشگاه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۱:۳۲ توسط:sam موضوع:

تابلويي كه براي سردرب فروشگاه

تابلوسازي

تابلويي كه براي سردرب فروشگاه يا شركت شما تهيه و نصب ميشود ،شناسنامه كاري شما به حساب مي آيد. بايد حداكثر دقت لازم را داشته باشيد كه مناسب و هماهنگ با لوگو و نام تجاري و صنف مربوطه شما باشد. تابلو هاي تبليغاتي به طور كل شامل تابلوهاي حروف برجسته، تابلو لايت باكس،تابلو نئون پلاستيك ،تابلو چلنيوم ،تابلو كامپوزيت ، تابلوساين،حروف برنجي ،حروف برجسته پلاستيكي حروف استيل ،تابلو ديجيتال،حروف فلزي ،تابلو پلكسي و تابلو فلكسي فيس مي باشد.

اين نوع تابلوها كه امروزه يكي از مدرن ترين و پر كاربرد ترين تابلوهاي تبليغاتي موجود به شمار مي رند ، از دو جزء تابلو كامپوزيت و حروف برجسته چلنيوم تشكيل شده اند. جالب است بدانيد كه چلنيوم در واقع نام نوعي فلز است كه سازندگان اين تابلوها از آن براي ساخت دور حروف برجسته بهره مي گيرند. فلز مذكور در واقع آلياژي است از آلمينيوم كه داراي خاصيت هايي همچون نرمي و براقي سطح است كه افزون بر زيبايي بي نظير آن ، مزاياي ديگري را نيز براي اين تابلو ها به ارمغان مي آورد كه در ادامه به برخي از آن ها اشاره خواهيم نمود.

تابلو مغازه يكي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي كسب و كارها بوده است كه با پيشرفت صنعت تابلوسازي، تابلوهاي جديد با بروزترين تكنولوژي هاي جهان در حال ساخت مي باشد.

اساس تبليغ موفق متني چشمگير ،خيره كننده خوانا ،ساده واضح ،روشن و صد البته به ياد ماندني است. اين واقيعت كه فردي كه در خيابان خطرناك مشغول رانندگي است بايد پيام نوشته روي تابلو را ببيند ، بخواند وبه خاطر بسپارد ،بر اهميت ساده و كوتاه بودن پيام بيشتر تاكيد مي كند ، چرا كه در غير اينصورت راننده تمركزش را از دست مي دهد .فقط چند ثانيه فرصت داريد تا چشمان بينندگان را خيره كنيد ،پس چه بهتر كه متن تابلو كوتاه و جذاب باشد . اگر عناصر گرافيكي مي خواهيد استفاده كنيد ،اين عناصر نيز بايد منحصر به فرد ،مرتبط با موضوع ،قابل درك و آسان باشد.

علايم و گرافيك بر روي تابلو مغازه ها براي همه شركت هايي كه براي عابران پياده و عموم قابل مشاهده هستند ،ضروري است.آنها مي توانند يك تصوير ماندگار ايجاد كنند و مشتري را به سمت خود جذب نمايند.

مطمئن باشيد كه با داشتن علامت درست بر روي تابلو فروشگاه مي توانيد پتانسيل فروش خود را افزايش دهيد.

تابلوي مغازه اي كه به صورت غير حرفه اي و بد اجرا شود ،به طور ناگهاني كسب و كار شما را دچار ركود مي كند.

هدف اصلي از طراحي تابلو مغازه ، در تابلوسازي جلب نظر مخاطب  است.كه اين كار توسط سه ابزار اصلي :

رنگ،تصوير و كلمه انجام مي شود. تابلو مغازه امكان رويت كالا و خدمت شما را به صورت شبانه روزي براي مخاطب فراهم مي كنند.

مواردي كه بايد در طراحي تابلو مغازه در نظر گرفت بسيار مهم هستند از جمله اين موارد مهم ميتوان به اصول رنگ بندي در طراحي تابلو اشاره كرد

تركيب رنگها بايد طوري باشد كه در ذهن هر بيننده اي ماندگار شود و با نوع كسب و كار مغايرت نداشته باشد و اصول گرافيكي در آن رعايت شده باشد .

 

منبع : تابلو الماس


برچسب: تابلويي كه براي سردرب فروشگاه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۹:۲۹ توسط:sam موضوع:

فضاي كار اشتراكي چه امكاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟‌

فضاي كار اشتراكي چه امكاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟

وبلاگ مقالات فضاي كار اشتراكي چه امكاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟

امكانات فضاي كار اشتراكي

 

امكانات فضاي كار اشتراكي چه مواردي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟ اتاق جلسه و فضاي برگزاري رويداد به كسب ‌وكارها و فريلنسرها كمك بسياري مي‌كند.

فضاهاي كار اشتراكي روز به روز در حال رشد هستند

و اين حوزه كاري اكنون به صورت يك صنعت بزرگ و شناخته شده درآمده است.

هر كسب‌وكاري كه در اين مسير شروع به فعاليت مي‌كند

براي كسب جايگاه بهتر تلاش مي‌كند.

ارائه خدمات بهتر و با كيفيت‌تر به مراجعان نردباني است

كه مي‌تواند آنها را به جايگاه بالاتري ببرد.

مهمترين امكانات فضاي كار اشتراكي در اغلب مجموعه‌ها عبارتند از:

فضاي مشترك

قسمت اصلي فضاي كار اشتراكي شامل ميزهايي است كه مي‌تواند حداقل ? نفر از اعضاي يك تيم را در خود جاي دهد.

اين چيدمان براي استارت‌آپ‌ها يا گروه‌هاي كاري مناسب است.

امكاناتي مانند لوازم و ابزارهاي اداري (دستگاه‌هاي كپي، پرينتر و..)، تخته پاك‌كن، پروژكتورها و ديگر ابزارهاي مشابه براي تسهيل كارها در دسترس هستند.

در شعبه باغ بهشت پارادايس هاب، از سه دفتر اشتراكي ? نفره، ?? نفره و ?? نفره استفاده شده است

و شما مي‌توانيد با توجه به تعداد افراد تيم خود و فضايي كه نياز دارند،

هر كدام از آن‌ها را انتخاب كنيد.

ميز و صندلي اختصاصي

اين صندلي‌ها براي كساني كه تنهايي را ترجيح مي‌دهند

و يا مكاني براي تماس‌هاي خصوصي مي‌خواهند، بهترين گزينه هستند.

همانند داشتن اتاق شخصي در محل كار، ميزهاي اختصاصي هميشه جايگاه شما را در فضاي كاري پر سر و صدا و شلوغ محفوظ نگه مي‌دارد.

ميز و صندلي مشترك

بر خلاف ميزهاي اختصاصي كه متعلق به يك فرد هستند،

ميزهاي مشترك براي كاربراني كه به صورت چرخشي و طبق برنامه از فضاي دفتر استفاده مي‌كنند مناسب هستند.

اين امكان براي كساني كه هميشه در فضاي كار حضور ندارند و يا ترجيح مي‌دهند از فضاي كاري مشترك استفاده كنند، عالي است.

البته اگر از اينكه كس ديگري در جاي شما بشيند ناراحت مي‌شويد اين صندلي‌ها براي شما مناسب نيستند!

و به طور كلي ميز مشترك جايگزيني ارزان‌تر براي ميزهاي اختصاصي است.

اتاق‌ جلسه

مثل همه كارها و محيط‌هاي كاري، شما گاهي با افراد مختلف راجع به مسائلي صحبت مي‌كنيد كه نمي‌خواهيد ديگران آن را بشنوند.

اتاق جلسه راه‌حل پيشنهادي پارادايس هاب است.

شما مي‌توانيد اين اتاق‌ها را به صورت ساعتي اجاره كنيد

و يا در صورت استفاده مداوم طبق برنامه‌اي هماهنگ شده از آن استفاده كنيد.

فضاي برگزاري رويداد

اگر  استارت آپ هستيد و قرار است يك مراسم رونمايي برگزار كنيد

و يا يك فريلنسر كه به دنبال برگزاري كارگاهيد؛

فضاهاي كار اشتراكي مانند پارادايس هاب فضايي براي برگزاري كنفرانس‌ها و رويدادهاي شما در اختيارتان قرار مي‌دهند.

اين فضاها به گونه‌اي طراحي شده كه مي‌توانيد بدون دغدغه ميزبان تعداد زيادي از شركت‌كنندگان باشيد.

نكته مهم در مورد دريافت اين خدمات از فضاهاي كار اشتراكي اين است كه اين مكان‌ها به تمام امكانات مورد نياز شما براي برگزاري يك رويداد مجهز هستند.

ديگر حتي نگران پيگيري مسائل بعد از رويداد مثل نظافت سالن نباشيد چون پارادايس هاب همه چيز را برعهده مي‌گيرد.

فضاهاي برگزاري رويداد براي كارگاه‌ها، آموزش‌ها و ساير رويدادهاي تخصصي عالي هستند. ?

از ديگر امكانات فضاي كار اشتراكي كه بسيار كاربردي و جذاب به نظر مي‌رسد امكان مشاوره، راهنمايي، تدريس و آموزش است.

اين امكان براي كساني كه در آغاز كار شخصي يا تيمي‌شان هستند بسيار مؤثر و كارگشا است.

معمولاً كارآفرين‌هاي حرفه‌اي و منتورها در اين فضاها حضور دارند

و به افراد در راه‌اندازي و پيشبرد كارشان كمك مي‌كنند.

ثبت شركت

يكي از نگراني‌هاي افراد براي كار در پارادايس هاب و ساير فضا‌هاي كار اشتراكي اين است كه شايد با استفاده از اين فضاها نتوانند شركت خود را ثبت كنند؛

اما اين مشكلات هم در مجموعه پارادايس هاب رفع شده و شما مي‌توانيد با دريافت اجازه نامه، شركت خود را ثبت كنيد

و همچنين كد پستي معتبر اين مجموعه را نيز در اختيار شركت‌ها و ارگان‌هايي كه با آن‌ها همكاري داريد، بگذاريد.

در پارادايس هاب استارت‌اپ‌ها در صورت تمايل مي‌توانند مشاوره‌هاي حقوقي و حسابداري نيز دريافت كنند.

پارادايس هاب امكانات جذاب ديگري را به خدمات روتين خود اضافه كرده‌ است

كه مراجعه‌كنندگان رضايت بيشتري داشته باشند؛

مبلمان راحتي براي استراحت، كافه، پذيرايي‌هاي رايگان هر روزه، اتاق اتريوم براي جلسات دوستانه و اينترنت پرسرعت نامحدود.

پاراديس هاب در شبكه هاي اجتماعي:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir


برچسب: فضاي كار اشتراكي چه امكاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟‌،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۳:۱۰ توسط:sam موضوع:

درباره انواع هود آشپزخانه

درباره انواع هود آشپزخانه

 

هود آشپزخانه يكي از وسايل بسيار مورد نياز هر خانه اي است. وظيفه اصلي هود حذف بو هاي بد در هنگام غذا پختن است. علاوه بر اين براي سلامتي هم مفيد است. هود آشپزخانه با حذف چربي ها و مواد آلوده سبب سالم نگه داشتن محيط آشپزخانه شما مي شود. هود يك وسيله بسيار ضروري است. تنها كافي است يكبار بدون روشن كردن آن غذايي در آشپزخانه سرخ كنيد. تفاوت را احساس

خواهيد كرد. مدل هاي متفاوتي از هود وجود دارد نظير: زير كابينتي، شومينه ايي، مخفي و جزيره اي. قطعا هر مدل كارآيي خاص خودش را دارد. وابسته به طراحي كابينت هاي آشپزخانه معمولا نوع آن را مشخص مي كنند. همچنين سليفه ها متفاوت است و افراد مختلف مدل هاي متنوع را مي پسندند. مطلبي كه در ادامه آمده است به شما كمك مي كند تا با مزايا و معايب هر قسمت آشنا شويد

vqm2_image1.jpg


 

انواع هود

  1. هود زير كابينتي
  2.    هود ديواري (هود شومينه اي)
  3.   هود جزيره اي
  4.    هود مخفي

هود ها از نظر نوع مكش هوا ،به دو دسته  تقسيم مي شوند:

  1. داراي خروجي هوا و بدون خروجي هوا
  2.  هود هايي كه داراي خروجي هوا هستند، كيفيت و كارايي بهتري دارند. هود هايي كه خروجي هوا ندارند از فيلتر زغالي براي جمع آوري بخار و... استفاده مي كنند.

هنگام خريد هود به چه نكاتي بايد توجه كرد؟

  1. نوع تهويه
  2. قدرت مكش
  3. سرعت مكش
  4. كم صدا بودن
  5. ابعاد هود
  6. سبك هود
  7.  سنسور دار
  8. كنترل دار

هود آشپزخانه

 

هود مخفي يا توكار

 

ظاهر آشپزخانه نقش مهمي در زيبايي فضاي خانه دارند. مخصوصا خانم حساسيت بسيار زيادي روي طراحي و شيك بودن آشپزخانه خود دارند. مخفي بودن هود آشپزخانه به شما كمك مي كند تا ظاهر يك دست تري داشته باشيد. اين مدل طرفداران بسيار زيادي دارد. از جمله دلايل آن مي توان به اين اشاره كرد كه جاي كمتري را اشغال مي كند و شما مي توانيد كمد بيشتري براي قرار دادن وسايلتان داشته باشيد. اين يك ويژگي منحصر به فردي كه افراد را طرفدار اين مدل كرده است و الا هود مخفي با ساير هود ها تفاوت چنداني ندارد. ميزان مكش، قدرت موتور هود مخفي مانند ساير هود هاي آشپزخانه است.

 

براي ديدن انواع هود و خريد آن، سري به فروشگاه آنلاين چلونگر بزنيد ،فروشگاه چلونگر يكي از بهترين ارائه دهندگان كالاي تخصصي ساختمان مي باشد.


برچسب: درباره انواع هود آشپزخانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۲:۲۹ توسط:sam موضوع:

برندگان جايزه ادبي گنكور بخش دوم

پديد‌آورنده: پاتريك موديانو

مترجم: ساسان تبسمي

نشر افراز

گمشده، كه در عنوان اين رمان از پاتريك موديانو به چشم مي‌خورد، در واقع كارآگاهي است كه شخصيت اصلي رمان خيابان بوتيك‌هاي خاموش مي‌باشد. گاي رولاند، مبتلا به فراموشي است و از زندگي‌اش، قبل از شروع كار به عنوان يك بازپرس خصوصي، تقريبا هيچ خاطره‌اي در ذهن ندارد؛ حتي نام و مليتش هم بر او پوشيده است. اما حالا، پس از صرف زماني طولاني در حل و فصل كردن مشكلات ديگران، گاهي تصميم مي‌گيرد تا گره‌هاي زندگي خود را بگشايد.

پديد‌آورنده: رومن گاري

مترجم: منوچهر عدناني

نشر ثالث

عظمت و انزواي آفريقاي تحت سلطه‌ي فرانسه، پيش‌زمينه‌اي بسيار الهام‌بخش براي پويش غيرمتداولي است كه توسط خانه به دوشي آرمان‌گرا به اسم مورل شكل گرفته است. اين مرد فرانسوي، كه خانه و زندگي‌اش را در جنگ از دست داده است، هويت خود را با چيزي غير از چيزي بهتر از نوع بشر بازمي‌شناسد. او در طلب رمان ريشه‌هاي آسمان است؛ در تكاپوي استقلال، آزادي، كرامت و عزت‌نفس خود. او تلاش مي‌كند تا گله‌هاي رو به نابودي فيل‌ها را از خطر برهاند. هدفي كه فقط با كمك و پشتيباني ميانا، قرباني ديگر جنگ، تحقق خواهد يافت.

زندگي در پيش رو

پديد‌آورنده: رومن گاري

مترجم: ليلي گلستان

نشر ثالث

رمان تكان‌دهنده‌ي زندگي در پيش رو، موفق به كسب مهم‌ترين جايزه‌ي ادبي فرانسه، جايزه‌ي گنكور، شده است. اين رمان، نقدي گزنده بر رفتار فرانسوي‌ها با مهاجرين، فقرا و سالخوردگان است كه هم‌زمان زننده و اميدبخش مي‌باشد.

تهيه و خريد كتاب از كتاب فروشي كاواك

 

?+


برچسب: برندگان جايزه ادبي گنكور بخش دوم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۵:۴۳ توسط:sam موضوع:

برندگان جايزه ادبي گنكور بخش دوم

كتابهاي ترجمه شده توسط نجف دريابندري

كتاب بازمانده روز | كازوئو ايشي گورو | مترجم: نجف دريابندري | نشر كارنامه

بازمانده روز داستان آقاي استيونز سرپيش‌خدمتي انگليسي است كه زندگي خود را وقف خدمت وفادارانه به لرد دارلينگتون كرده‌است. داستان با رسيدن نامه‌اي از يك همكار قديمي شروع مي‌شود. در اين نامه خانم كنتن از زندگي زناشويي خود مي‌گويد كه استيونز آن را حمل بر نارضايتي او از ازدواجش مي‌كند. همزمان با رسيدن نامه موقعيتي براي استيونز پيش مي‌آيد كه بتواند به بهانه تحقيق درباره? استخدام مجدد خانم كنتن، دوباره برگردد سراغ رابطه‌اي كه زماني آن را بسيار دوست مي‌داشته‌است. ارباب جديد خانه، آمريكايي ثروتمندي به نام فارادي او را تشويق مي‌كند كه ماشين را بردارد و برود به مرخصي‌اي كه بي‌شك استحقاقش را دارد.

كتاب پيرمرد و دريا | ارنست همينگوي | مترجم: نجف دريابندري | نشر خوارزمي

اين رمان در سال ???? در كوبا نوشته شد و در ???? به چاپ رسيد. پيرمرد و دريا واپسين اثر مهم داستاني همينگوي بود كه در دوره‌ي زندگي‌اش به چاپ رسيد. اين داستان، كه يكي از مشهورترين آثار اوست، شرح تلاش‌هاي يك ماهيگير پير كوبايي است كه در دل درياهاي دور براي به دام انداختن يك نيزه‌ماهي بسيار بزرگ با آن وارد مبارزه‌ي مرگ و زندگي مي‌گردد. نوشتن اين كتاب يكي از دلايل عمده‌ي اهداي جايزه‌ي ادبي نوبل سال ???? به ارنست همينگوي بوده است.

كتاب خانه برناردا آلبا | فدريكو گارسيا لوركا | مترجم: نجف دريابندري | نشر كارنامه

برناردا آلبا زني بيوه است كه پنج دخترش، اسير حزن و اندوه بي پايان زندگي او شده اند. هر يك از اين دختران تلاش مي كنند تا به نوعي آزادي خود را به دست آورند اما عواقب تراژيكي در انتظار آن هاست. اين داستان از لوركا، سركوب ها و محدوديت هاي زنان در اسپانياي كاتوليك در سال هاي قبل از جنگ را به تصوير مي كشد. اين اثر، آخرين و يكي از بهترين نمايشنامه هاي لوركا است كه اندكي قبل از به قتل رسيدن او توسط نيروهاي ملي گرا در آغاز جنگ داخلي اسپانيا كامل شد. لوركا از شخصيت هاي واقعي براي خلق اثرش الهام گرفته و آن را «شرحي حقيقي از زندگي روستايي» توصيف كرده است.

كتاب بيلي باتگيت | اي. ال. دكتروف | مترجم: نجف دريابندري | نشر كارنامه

بيلي باتگيت را از بسياري جهات مي توان رمان پست مدرن ناميد، زيرا كه اين رمان هم در واقع بازگشت رندانه و شوخي آميزي به شيوه هاي ادبيات گذشته_به داستان سرايي مارك تواين در سرگذشت هكلبري فين و زبان ويليام فاكنر در بسياري از داستان هايش از يك طرف، و به رمان هاي گانگستري، به ويژه پدرخوانده اثر ماريو پوزو، از طرف ديگر، بگذريم از پايان شوخي آميز سرگذشت بيلي كه تام مارك تواين و حتي جزيره گنج رابرت لوئيس استيونسن را به خاطر مي آورد، يا تگ گويي داچ شولتس در بيمارستان كه ريشخند ملهم از فصل آخر اوليس جيمز جويس.
 

خريد كتاب اينترنتي از كاواك

 

?+


برچسب: برندگان جايزه ادبي گنكور بخش دوم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۸:۲۹ توسط:sam موضوع:

برندگان جايزه ادبي گنكور بخش دوم

كتابهاي ترجمه شده توسط نجف دريابندري

كتاب بازمانده روز | كازوئو ايشي گورو | مترجم: نجف دريابندري | نشر كارنامه

بازمانده روز داستان آقاي استيونز سرپيش‌خدمتي انگليسي است كه زندگي خود را وقف خدمت وفادارانه به لرد دارلينگتون كرده‌است. داستان با رسيدن نامه‌اي از يك همكار قديمي شروع مي‌شود. در اين نامه خانم كنتن از زندگي زناشويي خود مي‌گويد كه استيونز آن را حمل بر نارضايتي او از ازدواجش مي‌كند. همزمان با رسيدن نامه موقعيتي براي استيونز پيش مي‌آيد كه بتواند به بهانه تحقيق درباره? استخدام مجدد خانم كنتن، دوباره برگردد سراغ رابطه‌اي كه زماني آن را بسيار دوست مي‌داشته‌است. ارباب جديد خانه، آمريكايي ثروتمندي به نام فارادي او را تشويق مي‌كند كه ماشين را بردارد و برود به مرخصي‌اي كه بي‌شك استحقاقش را دارد.

كتاب پيرمرد و دريا | ارنست همينگوي | مترجم: نجف دريابندري | نشر خوارزمي

اين رمان در سال ???? در كوبا نوشته شد و در ???? به چاپ رسيد. پيرمرد و دريا واپسين اثر مهم داستاني همينگوي بود كه در دوره‌ي زندگي‌اش به چاپ رسيد. اين داستان، كه يكي از مشهورترين آثار اوست، شرح تلاش‌هاي يك ماهيگير پير كوبايي است كه در دل درياهاي دور براي به دام انداختن يك نيزه‌ماهي بسيار بزرگ با آن وارد مبارزه‌ي مرگ و زندگي مي‌گردد. نوشتن اين كتاب يكي از دلايل عمده‌ي اهداي جايزه‌ي ادبي نوبل سال ???? به ارنست همينگوي بوده است.

كتاب خانه برناردا آلبا | فدريكو گارسيا لوركا | مترجم: نجف دريابندري | نشر كارنامه

برناردا آلبا زني بيوه است كه پنج دخترش، اسير حزن و اندوه بي پايان زندگي او شده اند. هر يك از اين دختران تلاش مي كنند تا به نوعي آزادي خود را به دست آورند اما عواقب تراژيكي در انتظار آن هاست. اين داستان از لوركا، سركوب ها و محدوديت هاي زنان در اسپانياي كاتوليك در سال هاي قبل از جنگ را به تصوير مي كشد. اين اثر، آخرين و يكي از بهترين نمايشنامه هاي لوركا است كه اندكي قبل از به قتل رسيدن او توسط نيروهاي ملي گرا در آغاز جنگ داخلي اسپانيا كامل شد. لوركا از شخصيت هاي واقعي براي خلق اثرش الهام گرفته و آن را «شرحي حقيقي از زندگي روستايي» توصيف كرده است.

كتاب بيلي باتگيت | اي. ال. دكتروف | مترجم: نجف دريابندري | نشر كارنامه

بيلي باتگيت را از بسياري جهات مي توان رمان پست مدرن ناميد، زيرا كه اين رمان هم در واقع بازگشت رندانه و شوخي آميزي به شيوه هاي ادبيات گذشته_به داستان سرايي مارك تواين در سرگذشت هكلبري فين و زبان ويليام فاكنر در بسياري از داستان هايش از يك طرف، و به رمان هاي گانگستري، به ويژه پدرخوانده اثر ماريو پوزو، از طرف ديگر، بگذريم از پايان شوخي آميز سرگذشت بيلي كه تام مارك تواين و حتي جزيره گنج رابرت لوئيس استيونسن را به خاطر مي آورد، يا تگ گويي داچ شولتس در بيمارستان كه ريشخند ملهم از فصل آخر اوليس جيمز جويس.
 

خريد كتاب اينترنتي از كاواك

 

?+


برچسب: برندگان جايزه ادبي گنكور بخش دوم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۱:۳۷ توسط:sam موضوع: