فكرِ بي تو بودن فكرِ بي تو بودن .

فكرِ بي تو بودن

دوربين هايلوك

دوربين هايلوك

آيا به دنبال سيستم نظارت تصويري با عملكرد بالا هستيد؟ آيا به دنبال سيستم  دوربين مدار بسته  ارزان قيمت قيمت هستيد؟ توجه شما را به هايلوك جلب مي كنيم. هايلوك يك برند انشعاب گرفته شده از هايك ويژن است . سري محصولات هايلوك براي عرضه در بازار هاي دوربين مدار بسته كوچك عرضه شده است. قيمت مناسب ، قابليت نصب و راه اندازي آسان ، كارايي و قابل اطمينان بودن از ويژگي هاي اين برند به حساب مي آيد.

  • قيمت مناسب
  • كيفيت قابل اطمينان
  • نصب و راه اندازي آسان
  • عملكرد خوب

محصولات تحت شبكه هايلوك شامل دوربين هاي ثابت و متحرك و مركز كنترل تحت شبكه ( NVR ) وجود دارند.

با توجه به قيمت مناسب مشخصات فني ويژه اي را ارائه مي كند ، برخي از مهمترين ويژگي هاي آن عبارتند از :

  • فشرده سازي هوشمند ???+
  • حداكثر رزولوشن دوربين ? مگا پيكسل
  • پشتيباني از ال اي دي ديد در شب نقطه اي EXIR 2.0
  • تكنولوژي هوشمند WDR براي ارائه تصاوير با كيفيت و رنگ مناسب

محصولات آنالوگ هايلوك شامل دوربين هاي ثابت و متحرك توربو اچ دي و DVR اين شركت مي باشد. برخي از مهمترين ويژگي هاي اين سري از محصولات عبارتند از:

  • فشرده سازي ???+
  • حداكثر رزولوشن دوربين ? مگا پيكسل
  • پشتيباني از ال اي دي ديد در شب نقطه اي EXIR 2.0
  • انتقال تصوير دوربين تا DVR تا فاصله ???? متر
  • سازگاري با محصولات متفاوت مانند آنالوگ ، Turbo HD، IP ، AHD و HD CVI .

 بيشتر بخوانيد: پكيج دوربين مداربسته   انواع دوربين مداربسته 

دوربين هايلوك با عملكرد فوق العاده در كنار قيمت مناسب

IVMS – ???? براي هايلوك

محصولات هاي لوك را مي توان با استفاده از نرم افزار IVMS-4200 مديريت و تصاوير آن ضبط شوند. اين نرم افزار با تمام محصولات HiLook سازگار است و مديريت چند منظوره تصاوير دوربين ها شامل نمايش تصوير زنده ، ضبط ، جستجو در تصاوير ضبط شده  بهمراه پخش تصاوير از راه دور ، مشاهده تصاوير ضبط شده ، ضبط زمانبندي تصاوير ، مديريت آلارم و …مي باشد. IVMS-4200 يك انتخاب مناسب براي پروژه هاي كوچك و متوسط مي باشد.

  • ساختار انعطاف پذير
  • مديريت مركزي دوربين ها
  • عملكرد ساده و آسان

بيشتر بخوانيد: بهترين دوربين‌ مدار بسته


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۴:۳۴ توسط:sam موضوع:

خواص زعفران براي لاغري

خواص زعفران براي لاغري

زعفران ادويه‌اي محبوب است و گلي بسيار زيبا دارد. تنها مزه و شكل زيباي اين ادويه نيست كه آن را محبوب كرده بلكه خواص دارويي زعفران هم زبانزد است

نام علمي اين گياه شفابخش كروكوس ساتيووس است. در واقع پرچم گل زعفران را خشك مي‌كنيد و تبديل به اين ادويه گران بها مي شود تقريبا هفتاد و پنج هزار گل زعفران را بايد چيد تا بتوان تنها نيم كيلو زعفران به دست آورد. اين گياه معطر به خاطر قابليتش براي رنگ دادن و خوش مزه كردن غذا مورد استفاده قرار مي‌گرفت.

تركيب ارگانيك خاص زعفران آن را تبديل به يك افزودني قوي در رژيم غذايي افراد كرده است. زيرا زعفران حاوي بيش از صد و پنجاه تركيب متغير است كه از آن جمله مي‌توان به كاراتوئيد ها، سافرانال، كروستين، آنتي اكسيدان ها و ساير مواد بيو شيميايي اشاره كرد. همچنين زعفران داراي مواد معدني و ويتامين ها است كه براي سلامتي انسان لازم استخريد زعفران در رايج‌ترين شكل زعفران مدل خشك شده و يا پودري آن است. اما شما مي‌توانيد مكمل‌هاي زعفران را هم از برخي از فروشگاه‌هاي خوراك گياهي و يا با خريد اينترنتي زعفران بهرامن آن را تهيه كنيد.

البته توجه داشته باشيد كه بايد از يك شركت معتبر مانند زعفران بهرامن خريد كنيد تا محصولي كه خريده ايد را با خيال راحت مصرف كنيد. تنها مقدار كمي از اين چاشني كافي است تا از فايده هايش بهره ببريد.  لازم به ذكر است كه بيشترين ميزاني كه بايد در بيست و چهار ساعت از اين ادويه مصرف كنيد بين نيم تا يك گرم است. مصرف بيش از حد آن موجب عوارض زيادي مي شود.

تاثير زعفران براي لاغري و كم كردن وزن افراد چاق

امروزه براي كاهش وزن، داروها و مواد شيميايي و طبيعي زيادي را به افراد داراي مشكل اضافه وزن معرفي مي كنند. گياه زعفران را هم بصورت ادويه و هم بصورت روغن استفاده مي كنند. همچنين يكي از خواص آن براي لاغري و كم كردن وزن بسيار مفيد است. پژوهش هاي زيادي درباره زعفران، نشان داده است كه با مصرف آن ماده در طي چند هفته به صورت محسوسي هوشياري و انرژي در افراد زياد مي شود و كاركرد مغز بهبود يافته و روحيه آنها بيشتر شده است.

اين پژوهش ها نشان دهنده اين است كه مصرف زعفران سبب بهبود اخلاق، كاهش افسردگي و اضطراب مي گردد. اين امر در بين افرادي كه از نظر روحي وضعيت مناسبي ندارند به خوردن زعفران روي مي آورند، به كاهش ميزان مصرف ميان وعده هاي پر تعداد و غير معمولي و تنظيم آنها منجر مي شود. بر اساس نظر دانشمندان الگوي مصرف ميان وعده هاي غير معمولي نوعي واكنش سيستم عصبي به شرايط تنش زا است. زعفران در كشور ما سوغات مشهد است.

بسياري از دانشمندان داخل و خارج از كشور بر اين امر اعتقاد دارند كه در كنار پرهيز غذايي و ورزش، شربت زعفران، گلاب و عسل مي‌تواند در لاغر شدن افراد بسيار موثر باشد. همچنين اگر كمي زعفران پيش از خوردن غذا مصرف كنند باعث مي شود كه اشتهاي اين افراد به طور خاصي كاهش يابد. به خاطر تركيبات داخل زعفران، اين ادويه باعث مهار آنزيم ليپاز پانكراس مي گردد كه باعث جلوگيري از هضم چربي موجود در غذا مي شود و در نتيجه كاهش ميزان كالري را به دنبال دارد. البته براي مصرف زعفران بايد با پزشك معالج خود مشورت هاي لازم را انجام بدهيد تا او شما را براي اين امر راهنمايي بنمايد و توصيه مي شود كه از مصرف خودسرانه زعفران به اندازه زياد پرهيز نماييد كه عوارض بدي را دارد.

آنتي اكسيدان داخل زعفران باعث سركوب سيتوكين‌ها مي‌شود كه باعث ايجاد التهاب هستند. اين كار براي رسيدن افراد به تناسب اندام هم خوب است. تركيبات تشكيل دهنده زعفران احساس سيري را در افراد بالا مي برد كه در نتيجه مواد غذايي كمتري خورده مي شود و ميزان متابوليسم گلوكز و ليپيد را افزايش مي دهد.

براي رسيدن به لاغري با زعفران بهترين كار اين است كه از دم نوش هاي آن پيش از غذا خوردن ميل نماييد. به اين ترتيب كاري كنيد كه هم به متابوليسم تان كمك كنيد و هم از زعفران براي لاغر شدن بهره برده ايد و اشتهايتان را به اين ترتيب كاهش داده ايد. براي اين كه از خواص زعفران بعد خوردن غذا هم بي بهره نمانيد، توصيه مي شود كه نيم ساعت بعد از خوردن غذا از چاي زعفران استفاده كنيد.

از ديگر خواص زعفران مي‌توان به كاهش دهنده فشار خون، هضم كننده غذا، از بين برنده نفخ و اسيد معده، كمك به گردش خون، درمان اختلالات كليه، مثانه و كبد، كاهش درد قاعدگي، كاهش كلسترول خون، خاصيت ضد سرطاني، تصفيه خون، ضد عفوني كننده و ضد اكسيدان در بدن اشاره كرد و ضمنا توجه داشته باشيد كه كاروتنوئيد موجود در اين محصول مي تواند از بروز تومورهاي پوستي جلوگيري كند.

.

منبع: مهر نيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۸:۳۸ توسط:sam موضوع:

يكي از بهترين شركت هاي خدمات مهاجرت به كانادا

يكي از بهترين شركت هاي خدمات مهاجرت به كانادا

شايد شما هم از آن دسته از افرادي باشيد كه علاقه به مهاجرت به كانادا داريد يا اينكه ميخواهيد فرزندانتان را براي ادامه تحصيل به كانادا بفرستيد، براي مهاجرت به كانادا و تحصيل در كانادا شركت هاي زيادي در كشور وجود دارند تا شما را در انجام اين كار كمك كنند اما پيشنهاد ما به شما براي مهاجرت به كانادا استفاده از خدمات شركت ايراني كانادايي رايابين الملل است.

پذيرش مهاجر كانادا 2021

شركت رايابين الملل يك شركت كانادايي است كه در زمينه مهاجرت تحصيلي هوشمند ، اخذ پذيرش تحصيلي، مشاوره تحصيل در دانشگاه ها ، كالج و مدارس كانادا و مشاوره مسير موفقيت شغلي فعاليت مي كند.

رايا بين الملل با مشاركت دفاتر همكار به كشورهاي مختلف جهان بخصوص هند، چين، ايران، ويتنام، فيليپين و …، خدمات پذيرش و مشاوره تحصيلي براي دانشجويان مقاطع مختلف براي ادامه تحصيل در كانادا، امريكا، استراليا و اروپا  ارائه مي نمايد.

خدمات متمايز رايا بين الملل

  • بهره گيري از متخصصان با تجربه و با دانش روز
  • مشاوره اختصاصي متناسب براي شرايط متقاضي
  • تمركز بر برنامه مشتري
  • پيگيري منظم امور براي حصول نتيجه
  • كاهش زمان و هزينه ها متقاضي با اتخاذ تصميم هاي صحيح و واقع بينانه
  • ارتباط نزديك و موثر با دانشگاهها و مراكز آموزشي

 

اگر شما نيز قصد ادامه تحصيل در كانادا يا كشورهاي اروپايي را داريد مي توانيد براي دريافت مشاوره و راهنمايي براي انتخاب بهترين مسير آينده زندگي و شغلي خود با مشاوران رايابين الملل تماس بگيريد و از خدمات اين شركت بهره مند شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۷:۴۶ توسط:sam موضوع:

پليكيشن ها و دستگاه هاي مناسب براي يك شهر هوشمند

پليكيشن ها و دستگاه هاي مناسب براي يك شهر هوشمند

شهر هوشمند از نظر بسياري از افراد هنوز يك داستان علمي تخيلي و مسئله اي مربوط به آيندگان است.

برخلاف اين ديدگاه گام هايي براي رسيدن به اهداف يك شهر هوشمند برداشته شده است بطوريكه بازار تجارت را هم به سمت و سوي خود كشيده است.

هدف شهرهاي هوشمند اين است كه زندگي شهروندان خود را با مرتبط كردن با روش هاي مختلف بهبود ببخشد.

فناوري هاي مربوط به يك شهر هوشمند به شكل و شمايل مختلفي وجود دارد.

اين فناوري ها ميتوانند شامل يافتن آدرس هاي يك شهر بزرگ تا اتوماسيون ماشين ها يا پاركينگ ها باشد.

ظهور شهرهاي هوشمند، توليدكنندگان اپليكيشن هاي موبايل را براي انطباق ايده هايشان با نيازهاي چنين شهرهايي به چالش كشيده است.

شهر هوشمند اساسا يك شهر متصل شده است.

اين شهر ها يك ارتش مجهز از سنسور ها دارند.

سنسورها تمامي رويداد هاي شهري مثل آب و هوا، سطح آب منابع شهري، جريان ترافيك و هر فاكتوري كه به يك شهر مدرن مربوط است را ضبط و مانيتور ميكنند.

اگر توليدكنندگان اپليكيشن هاي موبايل بتوانند از اين سنسور ها به درستي استفاده كنند قادرند اپليكيشن هايي بسازند تا مستقيما به سرويس هاي يك شهر هوشمند متصل شوند.

اين اپليكيشن ها پل ارتباطي بين شهروندان و شهر ميشوند.

شهر هاي هوشمند كيفيت زندگي شهروندان را بهبود ميبخشند.

براي توليد يك اپليكيشن شهر هوشمند از كجا شروع كنم؟

قبل از اينكه بعنوان يك توسعه دهنده دست به كد بشويد با شهروندان زيادي صحبت كنيد تا نيازشان را بفهميد.

اين توسعه دهندگان هستند كه يك اپليكيشن را خلق ميكند اما شهروندان تشخيص ميدهند كدام اپليكيشن بميرد و كدام زنده بماند!

قابليت به اشتراك گذاري داده ها عامل بزرگ براي توسعه اپليكيشن هاي شهر هوشمند است.

به ياد داشته باشيد كه شهر هوشمند اساسا يك شهر متصل شده است.

اين يك شبكه واقعي است كه در آن شهر و شهروندان دائما در تعامل اند.

اپليكيشن ها طوري طراحي ميشوند تا بتوانند تعاملات يك شهر را شبيه سازي كنند.

اين ايده ها بطور اتوماتيك باعث ايجاد اپليكيشن هاي پيام رسان، اتاق هاي گفتگو و يا امكان ارسال تصاوير ميشود.

همچنين بايد فكري هم براي مكان هاي مجازي جلسات، دسترسي همزمان چندين نفر به فايل ها و يا حتي كسب اطلاعات آب و هوايي از طريق ماشين هاي سطح جاده بكنيد.

 

هر شهر برنامه هايي براي استفاده از بودجه فناوري هاي روز به منظور بهبود زيرساخت هاي حمل و نقل پيشنهاد داده است.

اين مسئله باعث افزايش استفاده از وسايل نقليه الكتريكي در جاده ها و نهايت استفاده از اطلاعات و جمع آوري آنها از طريق اينترنت ميشود.

اطلاعاتي كه شامل داده هاي گوشي هاي هوشمند و دستگاه هاي متصل به اتومبيل و سنسورهاي خيابان ميشود.

چه ايده هايي براي شروع مناسبند؟

باوجود اينكه بسياري از اپليكيشن هاي شهر هاي هوشمند در ايالات متحده آمريگا با موفقيت اجرا شده اند اما اشتباه است كه پيشرفت استفاده از اينگونه اپليكيشن ها را در ساير نقاط جهان ناديده بگيريم.

چندين كشور اروپايي بخش هايي از شهرهايشان را با اپليكيشن هاي شهر هوشمند مديريت ميكنند اما بجاي تمركز بر تعاملات شهري به مسائل گردشگري پرداخته اند.

آينده شهر هاي هوشمند روشن و واضح است.

همانطور كه جمعيت رو به افزايش است شهر ها بزرگ تر و شلوغ تر خواهند شد.

بنابراين از توسعه دهندگان اپليكيشن ها انتظار ميرود تا نيازهاي چنين شهرهاي شلوغي را برطرف سازند.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

 

معرفي بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري

آيا تا به حال براي شما پيش آمده است كه حين گشت و گذار در شهر، نيازمند به راهنمايي هايي باشيد؟ خوشبختانه نرم افزارهاي مختلفي وجود دارند كه مي توانند نسبت به حل اين مشكل با قدرت تمام اقدام كنند. ما در اين مطلب قصد داريم شما را با بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري كه مي توانيد از آن ها اطلاعات بسياري كسب نماييد، آشنا كنيم. با ما در ادامه مطلب همراه باشيد.

بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري

اگر در سفرهاي درون شهري به دنبال ايستگاه هاي اتوبوس نزديك، خطوط مترو، جست و جوي مراكز مختلف هستيد و موارد ديگر، به شما پيشنهاد مي كنيم اين بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري را دانلود كرده و به راحتي اي مشكلات جست و جو كردن را از بين ببريد. اما اين نرم افزارها كدامند؟ در ادامه مطلب خواهيد دانست:

اپليكيشن ديتاشهر

يكي از بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري، اپليكيشن ديتاشهر مي باشد. اين نرم افزار تا به امروز توانسته است تنديس بهترين شبكه اجتماعي در جشنواره وب و موبايل ايران سال 96 را از آن خود كند و به عنوان كانديد بهترين شبكه اجتماعي در جشنواره وب و موبايل ايران سال 97 شناخته شود. همچنين لازم به ذكر است كه ديتاشهر كانديد ده تيم برتر رويداد سيداستارز در ايران بوده است و اين مي تواند اثباتي بر بهترين بودن اين نرم افزار باشد.
اين اپليكيشن در واقع يك شبكه اجتماعي مبتني بر مكان است. شما در اين نرم افزار مي توانيد موقعيت دوستانتان را روي نقشه مشاهده كرده و موقعيت خود را به نمايش بگذاريد. علاوه بر اين، ديتاشهر به كاربران امكان جست و جوي كسب و كارهاي نزديكشان را مي دهد، ضمن آنكه افراد مي توانند نظراتو تجربيات خود را درباره مكان مذكور با ديگران به اشتراك بگذارند. در اين نرم افزار اطلاعات چيزي حدود 500 هزار مكان در 900 دسته بندي مختلف قرار داده شده است كه كاربران نظرات و عكس هايي را درباره اين مكان ها به اشتراك گذاشته اند. جالب اينجاست كه شما مي توانيد با ارسال نظرات خصوص از كاربران ديگر درباره آن مكان سوال كنيد و نظراتشان را بشنويد.

 

اپليكيشن كي كجاس يكي از بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري

751_z6.png

اين اپليكيشن توانسته است در سال 93 منتخب گروه «مرجع كسب و كارها» در جشنواره وب شود و همچنين عنوان برترين كسب و كار نوپا در الكام استارز ?? را از آن خود كند.
اين اپليكيشن كه درواقع يك سرويس بانك اطلاعات شهري مكان محور است، مي توانند مكان هاي مختلفي را روي نقشه به كاربران نشان دهد. تاكنون 220 هزار كسب و كار و نقطه ديدني شهر تهران در اين نرم افزار در 360 دسته بندي پديد آمده است تا كاربران بتوانند هر آنچه كه مي خواهند را به راحتي بيابند.
در اين نرم افزار اطلاعات مختلفي از دسته بندي هاي گوناگوني وجود دارد، از اطلاعات رستوران ها و بانك ها گرفته، تا تعميرگاه ها، فروشگاه ها و مراكز تفريحي و بسياري ديگر. با دانلود اين نرم افزار شما ديگر براي پيدا كردن مكان هاي مورد نظر خود دچار سردرگمي نمي شويد و مي توانيد هرآنچه كه بدان نياز داريد را در كمترين زمان ممكن پيدا كنيد.
اگر مي خواهيد نزديك ترين پمپ بنزين، نزديك ترين بانك، نزديك ترين پليس +10، پاركينگ هاي عمومي، نانوايي، ايستگاه اتوبوس و … را بيابيد، كي كجاس بهترين گزينه براي رفع اين نياز خواهد بود.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

اپليكيشن دي بي

اگر مي خواهيد در سفر به يكي از شهرها، به راحتي دنبالي يك مركر اقامتي بگرديد و بدون واسطه جايي براي خود رزرو كنيد، دي بي گزينه اي مناسب برايتان خواهد بود. البته لازم به ذكر است كه جست و جو در اين نرم افزار تنها به مراكز اقامتي محدود نمي شود، بلكه دي بي به شما مكان جست و جو انواع رستوران ها، مراكز خريد، كافي شاپ ها، مراكز تفريحي و فرهنگي، مراكز سلامتي و پزشكي، آثار تاريخي و موزه، پمپ بنزين و گاز، بانك و خودپرداز، مساجد، سرويس هاي بهداشتي و … را مي دهد. همچنين لاز به ذكر است كه حين استفاده از اين نرم افزار، اينترنت شما نيم بها محاسبه مي شود.

 

همين‌ورا

 

همين‌ورا يكي ديگر از اپليكيشن هاي خدمات شهري محسوب مي شود كه به شما امكان جست و جو هر مكاني كه مد نظر داريد را مي دهد. اگر به دنبال يك مركز تفريحي هستيد و يا مي خواهيد به يك مركز تجاري نزديك خود برويد، اين نرم افزار به شما كمك مي كند تا به راحتي مكان مورد نظر خود را بيابيد. يكي از ويژگي هاي اين نرم افزار اين است كه بستري براي خريدهاي گروهي فراهم كرده است و كاربران خود را از تحفيف هاي 30 الي 90 درصدي آگاه مي كند كه شما مي توانيد با دانلود اين نرم افزار، زودتر از سايرين از اين تخفيف ها اطلاع يابيد.

 

همان طور كه مشاهده كرديد، نرم افزارهاي فوق، امكانات گسترده اي را در اختيارتان قرار مي دهند كه شما مي توانيد با دانلود اين اپليكيشن هاي خدمات شهري، به راحتي از وجود مراكز مختلف در اطرافتان اطلاع يابيد. بي ترديد اين نرم افزارها مي توانند امكانات بيشتري از مسيريابي گوگل مپس در اختيارتان قرار دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۵:۴۴ توسط:sam موضوع:

قبرستان خالد نبي

قبرستان خالد نبي گورستاني است در فاصله ي 90 كيلومتري شمال شرق شهرستان گنبد كاووس كه اين گورستان به دليل زيارتگاه  سنگ قبرهاي خاصش معروف مي باشد و قدمت آن بيش از هزار سال است، قبرستان و زيارتگاه خالد نبي با مناظر چشم انداز اطرافش گردشگران بسياري را به سوي خود جلب مي كند.
اين گورستان در 55 كيلومتري شمال شرق شهرستان كلاله و به كوه معروف گوگجه داغ است كه ارتفاع 720 متري دارد و كاملا در مسيري كوهستاني قرار دارد، نزديك آي تمر از توابع بخش مراوه تپه و بر فراز قله كوه واقع شده است همچنين يكي از رشته كوه هاي منطقه مي باشد كه بين مردم و بوميان منطقه معروف به قله قدرت يا تانگري داغ مي باشد. اين رشته كوه از شرق به كوه هاي بابا شملك در مراوه تپه و از شمال غرب به هزار دره و از جنوب به پنج شير پيوسته است. قدمت منطقه خالد نبي بيش از هزاران قبل در زمان پارينه سنگي بر مي گردد كه از بخش زيارتگاه خالد نبي و گورستان مقبره هاي سنگي تشكيل شده است.

 منبع : قبرستان خالد نبي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۵:۵۸ توسط:sam موضوع:

دانلود فيلم Remi Nobodys Boy 2018

دانلود فيلم Remi Nobodys Boy 2018

dmr3_z8.jpg

فيلم رمي پسر هيچكس ، فيلمي ماجرايي و خانوادگي محصول سال ???? به كارگرداني آنتوني بلوسيه مي باشد. پسربچه اي يتيم مجموعه اي از ماجراجويي هاي جالب را در طول سفرش در فرانسه با نوازنده اي دوره گرد ، سگ وفادار و ميمون وي تجربه مي كند و…

اطلاعات تكميلي فيلم Remi Nobodys Boy 2018 :

كارگردان : Antoine Blossier

نويسنده ها : Antoine Blossier , Hector Malot

بازيگران : Daniel Auteuil, Maleaume Paquin, Virginie Ledoyen

كشور : France | Belgium

زبان : French

تاريخ انتشار : ?? December 2018 (France)

شناخته شده به اسم : Remi, Nobody’s Boy

كمپاني سازنده : Jerico, TF1 Films Production, TF1 Studio

Box Office فيلم Remi Nobodys Boy 2018 :

Cumulative Worldwide Gross: ,434,840

فيلم رمي پسر هيچكس به كارگرداني آنتونيه بلوسير در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور فرانسه و در ژانر كمدي و خانوادگي مي‌باشد. در اين فيلم دانيال اتويل، ويرجينيا ليدوين، جاناتان زاكاي، لودويين سگنير، زويي بويل، Maleaume Paquin , ژاك پرن به هنرمندي پرداخته‌اند.

upnod


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۰:۲۴ توسط:sam موضوع:

مشاوره تلفني | مشاوره تلفني فردي چيست؟

مشاوره تلفني | مشاوره تلفني فردي چيست؟

 

همه انسان ها در طول زندگي خود دچار مشكلات و بحران هايي مي شوند. اين موضوع درباره انسان هاي قوي و با اراده نيز صادق است. به عبارت ديگر مي توان همه افراد را محتاج كمك ديگران در طول زندگي دانست و كسي قادر نيست تا به تنهايي برابر مشكلات فائق آيد. در چنين اوضاعي وجود يك روانشناس، اميدبخش افراد براي حل مشكل است. علاوه بر اين مشاوره تلفني باعث مي شود تا جريان حل مشكل شما سريعتر طي شود. مشاوره فردي تلفني نگرش عميقي به شما نشان مي دهد و مشكلات و بحران هاي پيش روي شما را حل مي كند.

 

مشاوره فردي تلفني چه كمكي مي تواند به افراد بكند؟

مشاوره تلفني در وهله اول ريشه و منبع مشكلات را شناسايي كرده و در صورت امكان زمينه نابودسازي آنها را فراهم مي كند. همانند مشاوره حضوري، مشاوره تلفني هم اثربخشي داشته و در برخي مواد موثرتر نيز واقع مي شود به اين دليل كه مشاوران متعددي براي كمك به شما وجود دارند. مشاوره فردي به شما كمك مي كند تا به تنهايي به جنگ با مشكلات نرويد و از طريق شخصي كه همراه شما است روش هاي اصولي حل مشكلات را اجرا كنيد. مشاوره فردي همچنين شما را نسبت به راهي كه مي رويد مطمئن مي سازد و بدين شكل از بيراهه رفتن شما جلوگيري مي كند.

 

مباحث مورد بررسي در مشاوره تلفني فردي

مشكلات فردي كه افراد با آنها سروكار دارند بسيار هستند و دامنه گسترده اي دارند. مشاوره تلفني به شما كمك مي كند تا درگيري هاي ذهني خود را بيان كرده و روش مقابله با آن را بياموزيد. بعضي از اصلي ترين مشكلات فردي كه در مشاوره تلفني به آنها پرداخته مي شود در زير ذكر شده اند.

 

مشاوره تلفني افسردگي

افسردگي نوعي اختلال رواني است كه طي آن شخص احساس بي ارزشي، نااميدي و غم و اندوه دارد. چنانچه اكنون نسبت به كارهايي كه در گذشته علاقه  داشته ايد، علاقه اي نداريد، مي بايست با يك روانشناس اين مشكل را مطرح كنيد. افراد زيادي هستند كه به افسردگي مبتلا هستند كه البته اين مشكل نيز حل شدني است. افسردگي انواع مختلفي دارد مثل افسردگي بعد از زايمان، افسردگي پس از ترك كار، افسردگي پس از ترك سيگار و... مشاوره تلفني در اين راه به شما كمك مي كند تا ريشه اين افسردگي را پيدا كرده و راه حل هاي اصولي براي درمان آن را به كار ببنديد.

 

مشاوره تلفني اضطراب

استرس نوع ديگري از مشكلات رواني است كه همه افراد در طول زندگي خود حداقل چند بار آن را تجربه مي كنند. استرس تا حدي مي تواند به عنوان زمينه ساز رشد افراد تلقي گردد اما زماني كه اين استرس و اضطراب مكررا وجود داشته باشد، ديگر به عنوان يك مشكل در نظر گرفته مي شود. اول بايد ريشه اين استرس را جست و جو كرد. در مشاوره تلفني مي توانيد نگراني، ترس و دلهره خود را برطرف كنيد. علاوه بر اينكه روش هاي مقابله با استرس نيز به شما ياد داده مي شود.

 

مشاوره تلفني وسواس فكري

اشخاصي كه با اين بيماري درگير هستند، بيش از حد به تميزي و نظافت مي پردازند. آنها هميشه فكر مي كنند كه افراد در مورد آنها سخن مي گويند و در مورد همراه شدن كارهايشان با نظم و انضباط هميشه نگران هستند. افراد وسواسي هميشه يك چيز را چند بار كنترل مي كنند تا نقصي نداشته باشد. وسواس بسيار محدودكننده است و به همين خاطر بر زندگي افراد تاثيرات فراواني مي گذارد. اين وسواس ممكن است به قيمت از دست رفتن موقعيت شغلي و تحصيلي و... او تمام شود. اين مشكل نيز از طريق ريشه يابي توسط مشاوره تلفني قابل حل و درمان مي باشد.

 

مشاوره تلفني مشكلات تغذيه

عدم وجود رضايت كافي از تناسب بدن، تبليغات رسانه ها در مورد اندام زيبا و مواردي از اين قبيل مشكلات عديده اي مانند بي اشتهايي عصبي و پرخوري عصبي را در دختران و پسران به وجود مي آورد. اين مشكل هم از لحاظ جسمي و هم از لحاظ رواني بر افراد درگير اثرگذار است. در پرخوري عصبي شخص مبتلا غذاي زيادي مي خورد و بلافاصله با انجام روش هايي مانند داروهاي مسهل سعي در دفع زودهنگام غذا دارد. اين كار بدن او را با كم آبي مواجه مي كند. اما در طرف مقابل يعني بي اشتهايي عصبي، شخص درگير مدت زيادي را غذا نمي خورد و همين باعث لاغري بيش از اندازه و در برخي مواد مرگ مي شود. اين مشكلات نشات گرفته از درگيري هاي رواني افراد هستند به همين خاطر مشاوره تلفني قادر است تا اين مشكل را از طريق اصلاح ديدگاه هاي نادرست و آگاه سازي اطرافيان شخص بيمار در مورد چگونه برخورد با مشكل او، درمان كند.

 

مشاوره تلفني مشكلات شخصيتي

همه انسان ها شخصيت منحصر به فردي دارند كه در اين بين شخصيت برخي از آنها ناهنجار است و ممكن است براي خود و اطرافيانش مشكل ساز شود. اين اختلالات مانند شخصيت مرزي، ضد اجتماع، خودشيفتگي، اسكيزوئيد و... هستند كه مي بايست آنها را در صورت مشاهده در اطرافيان براي حل مشكل به جد پيگيري كرد. اين اختلالات حتما لازم است از طريق يك مشاور درمان شوند چرا كه افراد به تنهايي موفق به انجام اين كار نمي شوند. اگر در پيرامون خود افرادي را مي شناسيد كه به اين بيماري مبتلا هستند و از طرفي نمي دانيد كه چگونه بايد با او برخورد كرد، مشاوران تلفني راه چگونگي انجام اين كار و يا ازدواج با اينگونه افراد را به شما نشان مي دهد.

 

مشاوره تلفني مشكلات احساسي و عاطفي

شكست در يك رابطه عاطفي و مشكلات ناشي از آن، مشكلات ديگري نظير افسردگي، تنهايي، ازدواج ناموفق و... را به وجود مي آورد. مشكلات عاطفي  به سبب عوامل زيادي مانند دوران كودكي، عوامل محيطي به وجود مي آيند. اگر همواره نسبت به روابط خود و به يك شكل شكست مي خوريد، به دنبال يك مشاور معتمد باشيد. مشاوره فردي بر حل اين مشكل جوانب متعددي را مورد سنجش قرار مي دهد و شيوه هاي موثر در حل اين مشكل را به شما آموزش مي دهد.

 

مزيت مشاوره تلفني

مواردي چون پيدا كردن روانشناس باتجربه، متخصص و معتمد، صرف هزينه و زمان زياد، مشكلات رفت و آمد و ترافيك از عواملي هستند كه انسان را از مراجعه به روانشناس منصرف مي كند. به همين خاطر مشاوره تلفني بسيار مفيد و سودمند واقع خواهد شد. اين قابليت وجود دارد كه در هر كجا و در هر زمان تنها با برقراري يك تماس تلفني مشكل خود را مطرح و حل كنيد. اين نوع مشاوره هزينه رفت و آمدي نداشته و براي افرادي هم مناسب است كه در مواجه با روانشناس خجالت زده مي شوند. تنها كافي است تلفن را برداشته و با يك متخصص، مشكل خود را در ميان بگذاريد.

 

جهت كسب اطلاعات بيشتر و ارتباط با كارشناسان  گپچه  با ما در تماس باشيد.

 

منبع: مركز مشاوره آنلاين گپچه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۷:۳۲ توسط:sam موضوع:

محبوبيت بالاي دراكولا، مردم معمولي و ديرين ديرين در فيليمو

محبوبيت بالاي دراكولا، مردم معمولي و ديرين ديرين در فيليمو

سريال مردم معمولي رامبد جوان

يكي ديگر از سريال‌هايي كه قرار است در نوروز امسال در فيليمو شاهد آن باشيم سريال مردم معمولي به كارگرداني رامبد جوان است و ما در اين سريال قرار است تصوير جديدي از دو فرد افغان مشاهده كنيم. در واقع محوريت سريال مشكلات زن و شوهر افغان است كه داراي يك كافه گالري هستند. به گفته رامبد جوان با سريال شلوغ و پربازيگري روبه رو هستيم.

اگر طرفدار فيلم‌هاي خارجي هستيد فيليمو را از دست ندهيد در اين پلت فرم حتي سريال‌هاي خارجي از قبيل سريال كره‌اي "ماه در آغوش خورشيد" با بازي كيم سوهيون و سريال "قيام عثمان" محصول 2019 محصول كشورتركيه به كارگرداني فتحي بايرام و بازي بوراك اوزچيويت و نورتين سونمز اشاره كرد. البته سريال‌هاي ديگري چون "از غروب تا طلوع" با ژانر اكشن پليسي معمايي و كارگرداني رابرت رودريگز و سريال "اش در برابر شيطان مرده" كه محصول كشور آمريكا با ژانراكشن علمي تخيلي است و چندين فيلم سينمايي و سريال برون مرزي جذاب ديگر را مي‌توانيد در اين پلترم تماشا كنيد. همچنين شما مي توانيد سريال مردم معمولي را در فيليمو تماشا كنيد.


mcb0_z7.jpg

سريال عاشقانه مي خواهم زنده بمانم

تجربه چند سال اخير در شبكه نمايش خانگي اين پيش‌فرض را براي مخاطب به وجود آورده كه هر بار بايد منتظر سريالي با مؤلفه‌هاي مشخص و تكرار‌شونده باشد؛ مؤلفه‌هاي متكي بر عناصر عامه‌پسند و ارائه آن‌ها به ساده‌ترين و همه‌فهم‌ترين شكل ممكن. اگر با همين پيش‌فرض به تماشاي مي‌خواهم زنده بمانم برويد و البته با در نظر داشتن سابقه سازندگان آن، احتمالاً غافلگير خواهيد شد، چراكه اين بار با سريالي مواجه هستيم كه در عين گنجيدن در طبقه‌بندي معمول محصولات عامه‌پسند، در متن، اجرا و فضاسازي قدمي روبه‌جلو برداشته و براي غلبه بر چالش‌هاي تازه تلاش كرده است.

در شرايطي كه سينماي ايران بعد از بحران كرونا همچنان به زمان نياز دارد كه خود را بازيابي و بازسازي كند، امسال شاهد رونق چشمگير بازار سريال‌هاي شبكه نمايش خانگي بوده‌ايم و حالا مي‌خواهم زنده بمانم با رفتن به سراغ قصه‌اي كه در تاريخ معاصر مي‌گذرد، اين فرصت را دارد تا تنوع و جسارت را در ميان توليدات تازه افزايش بدهد. بايد منتظر اپيزودهاي بعدي سريال باشيم تا ببينيم كه اين روند در متن و اجرا چگونه ادامه پيدا مي‌كند.

 

سريال مي‌خواهم زنده بمانم، به كارگرداني شهرام شاه‌حسيني، تهيه‌كنندگي محمد شايسته و سرپرستي نويسندگان توسط مجيد مولايي، به صورت اختصاصي از فيليمو قابل تماشاست. حامد بهداد، سحر دولتشاهي، پدرام شريفي، مهران احمدي، بابك كريمي، آناهيتا درگاهي، آزاده صمدي، علي شادمان، مهدي حسيني‌نيا، امير نوروزي و… در اين سريال ايفاي نقش مي‌كنند.

به پايان اين مقاله رسيديم. اميدواريم كه عيد امسال را با سريال هاي نوروزي به خوبي و خوشي سپري كنيد و سال جديد پر از شادي و اتفاقات عالي براي همه مردم ايران باشد.

سريال خوب بد جلف راديواكتيو

در اين سريال سام درخشاني، پژمان جمشيدي، حامد كميلي، آناهيتا درگاهي، محمد بحراني، اميرمهدي ژوله، مارال فرجاد، فرزين محدث، شكيب شجره، تينو صالحي، فرهاد آييش و گوهر خيرانديش به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

گفتني است كه ساخت اين سريال ?? قسمتي بعد از موفقيت‌هاي خوب، بد، جلف و خوب، بد، جلف؛ ارتش سري در سينما و اكران آنلاين قطعي شد؛ خوب، بد، جلف؛ ارتش سري با فروش ??? هزار و ??? بليت كه توانست به فروش ? ميليارد و ??? ميليون و ??? هزار تومان برسد و صدر نشين فروش اكران آنلاين باشد.

سريال كمدي خوب، بد، جلف: راديواكتيو ساخته مشترك پيمان قاسم خاني و محسن چگيني و با نقش‌آفريني بازيگراني چون پژمان جمشيدي، سام درخشاني، حامد كميلي، آناهيتا درگاهي، فرهاد آييش، شكيب شجره، گوهر خيرانديش، مارال فرجاد، فرزين محدث، محمد بحراني، اميرمهدي ژوله و… به‌صورت اختصاصي بر روي فيليمو قابل تماشاست.

 

داستان انيميشن ديرين ديرين

ديرين ديرين نام يك مجموعه پويانمايي ايراني در ژانر طنز است كه با كارگرداني و تصويرگري علي درخشي است كه به مشكلات اجتماعي و اقتصادي و زيست محيطي مي پردازد اولين قسمت اين مجموعه مسافرت هاي نوروزي بود. اين مجموعه نخستين بار در نوروز ?? منتشر شد و سريال آن در سال 99 از طريق فيليمو پخش شد. محمدرضا عليمرداني گويندگي تمام قسمت ها و شخصيت هاي اين انيميشن را تا كنون بر عهده داشته است فقط در قسمت هاي رپچه ليدا مومني همراه محمدرضا عليمرداني گويندگي مي كند.

 

درباره كارتون ديرين ديرين

سريال ديرين ديرين به كارگرداني علي درخشي در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول كشور ايران و در ژانر انيميشن و كمدي مي‌باشد. .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۵:۰۵ توسط:sam موضوع:

خطاهاي مهلك در طراحي سايت

خطاهاي مهلك در طراحي سايت

اينكه ما بتوانيم شناخت خوب و جامعي از مشكلات و موانع پيشروي سايت خود داشته باشيم ميتواند در طراحي سايت و همچنين در افزودن مطالب به سايت خود كمك شاياني انجام دهد . اين كه تمامي سايت هاي اينترنتي موفق ميتوانند نظر مخاطب را جلب كنند چيز تصادفي نبوده و كاملاً مرتبط با نوع طراحي سايت و محتواي سايت ميباشد . از جمله مشكلاتي عمده كه بر اساس نظر كاربران اينترنتي شناخته شده است در زير آمده است.

يادمان نرود كه در اين فضا ، يك اشتباه ميتواند صدمه اي بسيار بزرگ به سايت ما بزند ، پس مراقب باشيم ! طراحي سايت اختصاصي

1- PAGE CANNOT BE FOUND

بدترين چيز وجود لينك هاي شكسته در سايت است . هيچ چيز آدمو اينقدر عصباني نميكنه كه لينكي رو كليك كنه و با پيام PAGE CANNOT BE FOUND روبرو شه .

2- PAGE UNDER CONSTRUCTION

بهتره تا وقتي صفحه در حال ساخته لينك بهش ندين . چون باعث ميشه كه وقت بيننده شما در سايت تلف بشه !

 

3- MULTIPLE POP UPS

استفاده از پنجره هاي تبليغاتي بازشو بايد در زمان مناسب خودش باشه ، نه اينكه تا بيننده وارد سايت ميشه چند تا پنجره با هم باز شن و نذارن صفحه مورد نظرش رو ببينه . بيننده هاي سايتتون هيچ وقت شما رو بخاطر وقتي كه از اونا براي بستن اين پنجره ها تلف كردين نمي بخشند . طراحي سايت تهران     

4- زمينه سياه

استفاده از زمينه سياه علاوه بر اينكه باعث ميشه متون داخل صفحه بسختي خونده بشن ، باعث ميشن سايت شما در حافظه نهان بيننده سايتي غير قانونمند و يا مزاحم بنظر بياد ( نكته روان شناسي ! )

5- متن ناخوانا

استفاده از متن هاي نامفهوم و پاراگراف هاي طولاني ذهن را خسته ميكند . هميشه از فونت هاي خوانا و با اندازه مناسب استفاده كنيد تا چشم در خواندن خسته نشود . استفاده از حالت هاي بولد و زير خط دار در جاي مناسب باعث خواناتر شدن متن شما ميشود . طراحي سايت شركتي

 6- عكس هاي بسيار بزرگ :

استفاده از تصوير در طراحي سايت اهميت ويژه اي دارد . اما گاهي اين عكس ها بعلت حجم زياد مانع لود شدن سريع صفحه سايت شما ميشود و بيننده را ترغيب به بستن پنجره سايت شما ميكند ! هنگام استفاده از عكس حتما آن را با برنامه هايي مانند photoshop براي استفاده در وب بهينه كنيد تا از كمترين حجم ممكن بهره بگيريد . ساخت سايت     

7- فلش هاي ورودي سايت بدون دكمه skip :

اگر دوست داريد در ورودي سايتتان يك فلش زيبا بگذاريد اشكالي ندارد و حتي نقطه قوتي براي سايت شما و طراحي سايت شما است . اما يادتان باشد كه حتما دكمه SKIP INTRO را در آن فلش تعبيه كنيد تا بيننده هايي كه ميخواهند مستقيم به اطلاعات سايتتان دسترسي بيابند پشت در هاي بسته فلش معطل نشوند .

8- عرض صفحه سايت بزرگتر از عرض مرورگر

اين مورد خيلي اهميت دارد . چون همه عادت دارند براي ديدن ادامه مطالب سايت بسمت پايين حركت كنند . نه چپ و راست . حالا اگه ميخواهيد بيننده خود را زجركش كنيد عرض سايتتون رو تنظيم نكنيد . شركت طراحي سايت     

9- عكس هايي كه لود نميشوند

فرض كنيد وارد يك صفحه وب ميشويد تا مطلبي را بخوانيد . عكس مطلب مورد نظر لود نميشود ، چرا ؟ به هر دليلي . همين كافيست تا اعتبار سايت شما زير سوال برود .

پس براي احترام به بازديد كننده خود ، و همچنين براي پيشرفت روز افزون سايت اينترنتي خود ، اين موارد را رعايت كنيد .

  1. http://seo-webdesign.loxblog.com/post/35/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%D8%B3%D9%86%D8%AC%DB%8C%20(%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C).htm
  2. http://seo-webdesign.loxblog.com/post/34/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%AA%D8%BA%D8%B0%DB%8C%D9%87%20%D9%88%20%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85%20%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F.htm
  3. http://webmaster.sitearia.ir/post-341330.html
  4. http://webmaster.sitearia.ir/post-341338.html
  5. http://webmaster.sitearia.ir/post-341336.html
  6. http://webmaster.sitearia.ir/post-341334.html
  7. http://webmaster.sitearia.ir/post-341332.html
  8. http://seo-webdesign.rozblog.com/post/41
  9. http://seo-webdesign.rozblog.com/post/47
  10. http://seo-webdesign.rozblog.com/post/45
  11. http://seo-webdesign.rozblog.com/post/43
  12. http://seo-webdesign.rozblog.com/post/39
  13. http://seo55.***cnblog.com/Post/32/Audio-site-design-audiology-site-design.html
  14. http://seo55.***cnblog.com/Post/40/What-is-nutrition-site-design-and-treatment-regimen.html
  15. http://seo55.***cnblog.com/Post/38/Forum-Website-Design--Forum-Website-Design.html
  16. http://seo55.***cnblog.com/Post/36/Website-design-of-counseling-center.html
  17. http://seo55.***cnblog.com/Post/34/The-need-to-design-a-legal-and-advocacy-site.html
  18. http://seo.chatblog.ir//21
  19. http://seo.chatblog.ir//29
  20. http://seo.chatblog.ir//27

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۳:۴۵ توسط:sam موضوع:

انواع جنس پرده در طراحي دكوراسيون داخلي

راهنماي انواع پرده

پرده يكي از المان‌هاي مهم در طراحي دكوراسيون داخلي منازل و ادارات محسوب مي‌شود كه در كنار ديزاين و طراحي كف، ديوارها و سقف اتاق‌ها جلوه خاص و منحصر به فردي به محيط منزل يا محل كار شما مي‌دهد. معمولا به محض ورود در داخل ساختمان‌ها اولين سطوحي كه به چشم مي‌خورد سطوح ديوارها و پنجره‌هاي داخلي آن بنا است. به همين دليل بيشترين تمركز طراحان در طراحي و دكوراسيون محيط بر روي اين دو سطوح مي‌باشد. انتخاب نوع و رنگ كاغذ ديواري‌ها و همچنين تعيين جنس، مدل و طرح پرده‌ها علاوه بر اينكه محيطي زيبا و دلنشيني را ايجاد مي‌كند، نقش به سزايي هم در روحيه ساكنين خانه و يا كاركنان ادارات ايفا مي‌نمايد. به نوعي مي‌توان گفت ايجاد حس آرامش، هيجان، شادي و بالا رفتن روحيه افراد با نوع دكوراسيون داخلي ارتباط مستقيم دارد. به همين دليل تاكيد مي‌شود كه در خريد و انتخاب پرده دقت و وسواس كافي به خرج دهيد.

x5hh_a1.jpg

پرده بر حسب ويژگي‌هايش در انواع مختلف طراحي و توليد مي‌شوند و شما برطبق هدف و مكان خود مي‌توانيد يكي از آن‌ها را انتخاب و خريداري نماييد. پرده اداري، پرده پذيرايي، پرده شيد، پرده اتاق خواب، پرده آشپزخانه و... از جمله انواع پرده‌ها هستند كه براي خريد هر كدام از آن‌ها بايد نكاتي را در نظر بگيريد تا با خريدي مناسب و با صرفه محيط منزل يا كار خود را به محيطي دلپذير و آرامش بخش تبديل كنيد. خريد و انتخاب پرده به علت تنوع بالاي آن‌ها از لحاظ جنس، نوع كاربري و نوع تكنولوژي كاري سخت و پر چالش اما هيجان‌انگيز به نظر مي‌رسد. براي انتخاب و خريد انواع پرده از جمله پرده اداري، پرده پذيرايي، پرده شيد، پرده اتاق خواب و پرده آشپزخانه بايد پارامترهايي را در نظر داشته باشيد و اطلاعاتي در مورد هر كدام از آن‌ها كسب نماييد سپس اقدام به تهيه و نصب آن‌ها كنيد.

در ادامه ما به معرفي برخي از انواع جنس‌ها و مدل‌هاي مختلف پرده خواهيم پرداخت و نكات مهم و تاثيرگذار در تهيه و خريد انواع پرده را مورد بررسي قرار خواهيم داد. اگر قصد خريد پرده و تغيير در دكوراسيون خانه يا محل كار خود را داريد پيشنهاد مي‌كنيم تا پايان مطالب همراه ما باشيد.

انواع جنس پرده در طراحي دكوراسيون داخلي

جنس پرده بر اساس كاربرد آن‌ها و هدف شما از نصب پرده مي‌تواند متغير و متفاوت باشد. در بازار پرده‌هاي متنوعي از جنس‌هاي مختلف وجود دارد كه در زير به برخي از آن‌ها اشاره خواهيم كرد.

پرده ابريشم و مخمل

اين جنس از پرده ها معمولا در فضاهاي رسمي مانند سالن‌هاي پذيرايي و نشيمن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد و فضاي داخلي منزل يا اداره شما را مدرن و كلاسيك جلوه مي‌دهند. البته استفاده از اين جنس پرده به يراق آلات و ابزار بيشتري نسبت به ساير پرده‌ها نيازمند است. اين پرده‌ها به دليل سنگين بودن و ضخيم بودنشان نور كمتري را به محيط داخلي منعكس مي‌كند. قيمت اين جنس از پرده‌ها نسبت به ساير جنس‌ها بيشتر بوده زيرا به عنوان گران‌قيمت‌ترين پارچه‌ها شناخته شده‌اند .

پرده‌هاي كتان، ساتن، نخي

پرده با جنس نخ يا كتان به دليل ساده بودنشان مناسب هر سبك دكوراسيوني مي‌باشند و در بيشتر اتاق‌ها و سالن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. بيشترين سبكي كه از اين نوع پرده‌ها در آن استفاده مي‌شود سبك مدرن و مينيمال است. از اين جنس پرده‌ها به عنوان پرده اتاق خواب، پرده آشپزخانه، پرده اداري حتي به عنوان پرده پذيرايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از لحاظ وزني سبك هستند اما ضخامت آن‌ها زياد است و نياز به وجود آستري ندارند.

پرده دانتل

اين جنس از پرده‌ها مناسب دكوراسيون اداري و حتي منازل است، به محيط جذابيت و زيبايي مي‌بخشد و فضاي دلپذيري را ايجاد مي‌كند. اين جنس از پرده‌ها به خاطر طراحي‌هاي منحصر به فردشان و نيز به دليل ظرافت و زيبايي كه دارند بسيار مورد توجه عموم قرار گرفته‌اند و از محبوبيت خاصي در بين افراد برخوردار هستند.

پرده حرير و تور

اين پرده‌ها كاملا نازك و سبك بوده و نسبت به ساير اجناس از ضخامت كمتري برخوردار هستند به همين دليل نياز به نصب آستري در زير كار دارند تا مانع عبور نور خورشيد به داخل منزل يا محيط كارتان شود. پرده حرير در مقايسه با انواع ديگر پرده‌ها ارزان‌تر بوده و از محبوبيت بالايي نيز برخوردار هستند. پرده حرير و تور را در اكثر سبك‌هاي دكوراسيون داخلي مي‌توان استفاده كرد و مناسب هر محيطي مي‌باشد.

انواع مدل پرده در طراحي دكوراسيون داخلي

طراحان داخلي هميشه جنس پرده را با توجه به مدل پرده انتخاب مي‌كنند و در سبك‌هاي مختلف دكوراسيون داخلي به كار مي‌برند. از انواع مدل پرده مي‌توان به مدل پرده والان دار، پرده رومن، پرده زبرا، پرده شيد رول، پرده كركره‌اي، پرده چوبي پرده حصيري، پرده پيلي دار و... اشاره كرد كه در زير برخي از اين مدل‌ها را مورد بررسي قرار خواهيم داد.

 

33xw_a2.jpg

پرده پيلي دار: اين مدل پرده فضاي داخلي منزل يا محل كار شما را ساده اما بسيار شيك جلوه مي‌دهد. اين پرده‌ها براي بلندتر نشان دادن ديوارها بسيار مناسب است. جنس اين مدل پرده‌ها از پارچه‌هايي نازك مانند حرير است و مناسب هر سبك از دكوراسيون مي‌باشد.

پرده والان دار: يكي از قديمي‌ترين مدل‌هاي پرده مي‌باشد كه در آن والان به عنوان يك شال بر روي پرده اصلي قرار مي‌گيرد. در اين مدل اگر پرده اصلي ساده باشد والان آن را طرح دار انتخاب مي‌كنند و يا اگر پرده اصلي طرح دار باشد از والان‌هاي ساده استفاده مي‌نمايند. مدل پرده والان دار مناسب سبك‌هاي كلاسيك و سنتي است و امروزه از محبوبيت كمتري برخوردار است.

پرده رومتاين مدل از پرده‌ها جزو مدل‌هاي امروزي و مدرن قرار گرفته است. از ظرافت و زيبايي خاصي برخوردار بوده و و در سبك مدرن در دكوراسيون خانه‌ها از آن استفاده مي‌كنند. جنس پارچه اين مدل از نوع ضخيم ساده و يا بافت‌دار است و نياز به آستري ندارند. همچنين اين پرده‌ها به شكل عمودي و كركره‌اي باز و بسته مي‌شوند.

پرده زبرااين مدل پرده نيز مناسب هر فضايي است و به صورت پرده اداري، پرده پذيرايي، پرده اتاق خواب، پرده آشپزخانه از آن استفاده مي‌شود و نقش كارآمدي در فضاي آشپزخانه و اتاق خواب دارد. اين پرده‌ها به شكلي عمودي و بالا رونده نصب مي‌گردند و به راحتي مي‌توان به كمك آن نور و ديد به بيرون از پنجره را تنظيم كرد. پرده زبرا از دو لايه تركيبي پارچه و تور ساخته شده است كه به شكلي موازي كنار هم قرار گرفته‌اند به طوري كه شما مي‌توانيد به دلخواه خود زاويه بين تورها را تغيير دهيد.

پرده شيد رولاين مدل از پرده نيز در گروه پرده‌هاي كركره‌اي قرار دارد و به صورت رولي قابليت جمع شوندگي به سمت بالا را دارند. اين پرده به شكل عمودي حركت كرده و در بخش استوانه‌اي شكل بالاي خود جمع مي‌گردد. پرده شيد رول هم به صورت ساده در بازار موجود است و هم در طرح‌هاي مختلف گرافيكي و چاپي توليد و عرضه مي‌شود. ضخامت اين پرده‌ها بالا بوده و نياز به آستري ندارند. همچنين پرده شيد رول مانند پرده رومن به شكل مكانيزه حركت مي‌كند.

نكات مهم در انتخاب و خريد پرده جهت دكوراسون داخلي

بعد از اينكه با انواع مدل پرده‌ها و جنس آن‌ها آشنا شديد بهتر است قبل از خريد انواع آن به نكات مهم و كاربردي ديگري نيز توجه كنيد تا بهترين و مناسب‌ترين انتخاب را داشته باشيد. برخي از نكاتي كه بايد به آن توجه كنيد شامل موارد زير است:

قبل از خريد هر نوع پرده‌اي اول هدف خود را از نصب پرده مشخص كنيد و نوع سبك دكوراسيون خود را در نظر بگيريد. مثلا اينكه هدف شما از نصب پرده براي شادتر كردن محيط است يا آرامش بخش‌تر كردن آن

در نظر گرفتن مكان نصب پرده از نكات مهم در انتخاب جنس و مدل پرده به شمار مي‌آيد، به طبع جنس و مدل پرده اداري با پرده‌هاي داخل منزل فرق دارد. انتخاب پرده اتاق كودك با انتخاب پرده پذيرايي يا پرده آشپزخانه متفاوت است.

در هنگام انتخاب پرده حتما رنگ پرده را مورد بررسي قرار دهيد، از رنگ‌هايي استفاده كنيد كه اولا طبق سليقه همه افراد ساكن خانه يا محيط كار باشد و در ثاني با رنگ ديگر لوازم دكوراسيون منزل و رنگ ديوار پوش‌ها و كفپوش‌ها هم‌خواني داشته باشد تا محيطي زيبا و شيك ايجاد شود.

در انتخاب طرح‌هاي گرافيكي و يا چاپي روي پرده‌ها دقت كنيد و مناسب با محيطي كه در آن هستيد و روحيات افراد خانه يا اداره آن را انتخاب كنيد. به طور مثال طرح‌هاي كارتوني و شاد مناسب براي اتاق كودك است و طرح‌هايي سه بعدي از گل و گياه مناسب سالن‌هاي پذيرايي مي‌باشد.

 

tern_a3.jpg

  • حتما موقع خريد به جنس و مدل پرده توجه كنيد و مناسب با مكاني كه مي‌خواهيد پرده را در آنجا نصب كنيد جنس مناسب را تهيه نماييد. مثلا براي سالن‌هاي پذيرايي پرده‌هايي با جنس مخمل و يا پرده شيد رول مناسب است.
  • سبك‌هايي كه مي‌خواهيد در دكوراسيون داخلي به كار ببريد را در نظر گرفته و با توجه به سبك مورد نظر پرده تهيه نماييد.
  • حتما اندازه پرده‌ها را مورد بررسي قرار داده تا در زمان اجرا عرض مناسبي براي پرده داشته باشيد.
  • در خريد الحاقات پرده نظير ميل پرده حلقه و گيره دقت كنيد و سعي كنيد ميل پرده‌ها را كمي بزرگ‌تر از پنجره خريداري كنيد رنگ و جنس اين الحاقات بايد با رنگ و جنس پرده هم‌خواني و تناسب داشته باشد.

براي كسب اطلاعات جامع تر و بيشتر مي‌توانيد به سايت فروشگاه پردينه مراجعه كرده و ضمن مطالعه مقالات مندرج در اين سايت از تمامي انواع پرده‌هاي موجود در فروشگاه نيز بازديد نماييد و از راهنمايي‌هاي مشاورين اين فروشگاه بهرمند شويد.

 

منبع: فردانيوز


برچسب: راهنماي انواع پرده،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۵:۳۵ توسط:sam موضوع: