فكرِ بي تو بودن فكرِ بي تو بودن .

فكرِ بي تو بودن

رژيم غذايي ماكرو چيست و چه فوايدي دارد

چقدر با رژيم ماكرو شماري آشنا هستيد؟ آيا شما هم قصد داريد اين رژيم را امتحان كنيد؟ براي رفتن به سمت ماكرو شماري بايد آن را به خوبي بشناسيد و نكته‌هاي اين رژيم غذايي را رعايت كنيد.

اساس رژيم ماكرو بر شمارش درشت مغذي‌ها است و شما در طول روز بايد به اندازه معيني درشت مغذي دريافت كنيد. پيشنهاد مي‌كنم براي شناخت زير و بم اين رژيم پرحرف و حديث، با ما تا انتهاي مطلب، همراه باشيد.

ماكرو چيست؟

 

واژه Macronutrients (ماكرو) از كلمه يونانيmakrosبه معناي بزرگ نشات مي‌گيرد. ماكرو به عبارت ساده يعني «درشت مغذي». درشت مغذي‌ها، موادي هستند كه در مقادير زياد به آنها نياز داريد؛ زيرا تمام انرژي روزانه شما را تامين مي‌كنند. درشت مغذي‌ها اساساً به سه گروه اصلي تقسيم مي شوند:

  • كربوهيدرات
  • پروتئين
  • چربي

 

منابع غذايي ماكروها يا درشت مغذي‌ها

 

ماكروها انرژي بدن را تامين مي‌كنند و شامل سه درشت مغذي (پروتئين، چربي و كربوهيدرات) مي‌شوند. هر غذايي حاوي مقادير متفاوتي از اين درشت مغذي‌هاست. در رژيم ماكرو شماري بايد منابع زير را در برنامه غذايي خود بياوريد.

 

منابع پروتئين

 

بدن براي ساخت و ترميم بافت‌ها، ارتباطات سلولي، واكنش‌هاي آنزيمي، عملكرد سيستم ايمني و غيره به پروتئين نياز دارد. براي كسب اطلاعات كامل در اين رابطه به مجله رژيم غذايي ماوراي سلامت مراجعه نماييد.

نمونه‌هايي از غذاهاي غني از پروتئين عبارتند از: گوشت قرمز، مرغ، ماهي، تخم مرغ، لوبيا، توفو و آجيل.

يك گرم پروتئين تقريباً چهار كالري دارد. توصيه مي‌شود حدود 30% از كالري روزانه شامل پروتئين باشد. با اين حال، اين مقدار مي‌تواند براي افراد مختلف بسته به سن، هدف، توده عضلاني و غيره) متفاوت باشد.

منابع چربي

 

يك گرم چربي 9 كالري دارد. بزرگسالان بايد 20 تا 35? كالري روزانه خود را از چربي دريافت كنند. اگرچه صنعت رژيم غذايي در طول تاريخ چربي را بد نام كرده‌است، اما چربي براي يك بدن سالم، ضروري است و فوايد زير را دارد:

  • محافظت از اعصاب
  • تنظيم هورمون‌ها
  • جذب مواد مغذي
  • حفظ دماي بدن
  • ذخيره انرژي

نمونه‌هايي از غذاهاي پرچرب، عبارتند از: كره، روغن‌ها، آووكادو، آجيل، ماهي چرب و گوشت.

برخي از چربي‌ها انتخاب بهتري نسبت به سايرين هستند. چربي به دو نوع اصلي تقسيم مي‌شود:

  1. چربي اشباع شده كه در دماي اتاق جامد است؛ اين نوع چربي سودمند نيست و بايد در حد اعتدال مصرف‌شان كنيد.
  2. چربي غيراشباع مانند چربي تك غير اشباع و چند غير اشباع كه در دماي اتاق مايع است. آجيل، دانه‌ها، آووكادو و ماهي‌هاي چرب حاوي اين چربي‌ها هستند. اين‌ها چربي‌هاي سالم و سودمندي هستند.

منابع كربوهيدرات‌

 

كربوهيدرات‌ها از شكر، نشاسته و فيبر تشكيل شده‌اند. آنها منبع اصلي انرژي بدن شما هستند. كربوهيدرات‌ها سريع‌ترين و ساده‌ترين منبع سوخت بدن و منبع انرژي ترجيحي براي مغز شما هستند كه بايد در رژيم ماكرو شماري حضور داشته باشند. كربوها به ويژه براي تمرينات استقامتي بالا و قدرت انفجاري مهم و لازم هستند.

كربوهيدرات‌ها حاوي 4 كالري در هر يك گرم هستند و توصيه مي‌شود كه بزرگسالان 45 تا 65 درصد كالري روزانه خود را از كربوهيدرات‌ها دريافت كنند. مردم گاهي كربوهيدرات‌ها را با مواد غذايي فرآوري شده و كم مغذي، مانند كلوچه‌ها و نان سفيد مرتبط مي‌دانند.

نمونه هايي از غذاهاي غني از كربوهيدرات عبارتند از: سيب زميني، برنج، ماكاروني، نان، ميوه، لوبيا و جو.

اين غذاها سرشار از فيبر هستند و به سير ماندن فرد براي مدت طولاني كمك مي‌كنند  و يك رژيم غذايي سالم را رقم مي زنند.

مقدار كربوهيدرات مورد نياز هركس متفاوت است. برخي از افراد با رژيم‌هاي كم كربوهيدرات حال‌شان خوب است، در حالي‌كه برخي ديگر نياز به رژيم غذايي پر كربوهيدرات دارند.

اهميت استفاده از ماكروها (درشت مغذي‌ها) در برنامه غذايي

 

هر درشت مغذي، مواد مغذي مهمي را براي بدن تامين مي‌كند و همچنين نقش كليدي در تركيب بدني شما دارند. شما براي انجام كارهاي‌تان و بقاي روزانه به ماكروها نياز داريد. داشتن يك رژيم مناسب ماكرو شماري به شما در اين موارد كمك خواهد كرد:

  • تناسب اندام
  • حفظ عضلات
  • سوزاندن چربي
  • سالم ماندن بدن
  • كنترل بهتر انرژي
  • بهبود خلق و خو و اشتها

رژيم ماكرو شماري چگونه است؟

 

اين روزها رژيم ماكرو شماري بسيار پرطرفدار شده و خيلي‌ها آن را پيگيري مي‌كنند. ماكروشماري به معناي وزن كردن و اندازه گيري غذا و سپس ثبت گرم هر درشت مغذي (پروتئين، كربوهيدرات و چربي) است. شما بايد حساب اين موارد را داشته باشيد. اما آيا اين كار خوبي است؟

شايد بله و شايد هم خير؛ بستگي به عوامل مختلفي دارد و اگر مي‌خواهيد اين رژيم را بگيريد، بايد چند نكته را در نظر بگيريد.

رژيم ماكرو شماري يعني شمارش ماكروها به جاي شمارش كالري و چيزي در آن حذف يا اضافه نمي‌شود؛ فقط مقدار درشت مغذي‌ها شمرده مي‌شود. هر كس به ميزان خاصي درشت مغذي نياز دارد دارد؛ بنابراين هيچ دو رژيم ماكرو شماري يكسان نيستند و نمي‌توان براي افراد متعدد، يك رژيم ماكرو شماري واحد پيشنهاد داد.

اگر مي‌خواهيد ماكرو شماري را امتحان كنيد، پيشنهاد مي‌كنيم كه با يك متخصص تغذيه مشورت كنيد و همزمان از يك برنامه ورزشي اصولي هم استفاده كنيد. داشتن يك برنامه غذايي ورزشي اختصاصي كه با توجه به نيازها و شرايط بدني‌تان تنظيم شود، شما را به هدف‌تان خواهد رساند.

فوايد ماكرو شماري

 

ماكرو شماري و داشتن حساب دقيق آنچه مي‌خوريد، قطعاً فوايدي دارد. ماكرو شماري باعث مي‌شود شما به تغذيه خود توجه بيشتري كنيد و انتخاب‌هاي بهتر و سالم‌تري براي وعده‌هاي خود داشته باشيد. وقتي سراغ ماكرو شماري مي‌رويد، حتما فوايد و معايب آن را در نظر بگيريد و ببينيد آيا اين رژيم مي‌تواند برايتان مفيد باشد يا خير. در اين قسمت به مهم‌ترين مزاياي ماكرو شماري اشاره مي‌كنيم.

1.دريافت مواد مغذي كافي

 

ماكرو شماري باعث مي‌شود شما به مقدار و نوع غذايي كه مي‌خوريد، توجه بيشتري كنيد. بسياري از مردم اگر مراقب تغذيه خود نباشند، پرخوري مي‌كنند. برخي هم، با اينكه عجيب است، به اندازه كافي غذا نمي‌خورند، مگر اينكه پاي زور و اجبار، وسط باشد.

در اين موارد، شمارش ماكروها مي‌تواند گزينه خوبي باشد؛ زيرا شما با رعايت اين رژيم، خيال‌تان راحت مي‌شود كه كالري مناسب را براي رسيدن به اهدافتان دريافت مي‌كنيد.

 

2.توجه به نيازهاي بدن

 

ماكروشماري مي‌تواند به عنوان يك رژيم تكميل كننده در كنار يك رژيم‌ غذايي ديگر استفاده شود. در اين صورت خيال‌تان راحت مي‌شود كه به اندازه كافي و مناسبي درشت‌مغذي‌ و ريزمغذي‌ و كالري‌ مصرف مي‌كنيد. براي مثال، هر دو رژيم كتوژنيك و زون، بسيار دقيق هستند و از شما مي‌خواهند كه ماكروهاي خود را اندازه‌گيري كنيد تا درصدهاي مناسب منابع غذايي از بين نرود.

با رژيم كتوژنيك، بدن شما از چربي به عنوان منبع اصلي انرژي خود استفاده مي‌كند و مصرف بيش از حد كربوهيدرات يا پروتئين مي‌تواند شما را از منطقه چربي سوز و توليد كننده كتون خارج كند، بنابراين مهم است كه مقدار دقيق ماكروها شمرده شود.

3.آگاهي نسبت به وضعيت غذايي خود

 

از كمبودها و نقص‌هاي برنامه غذايي فعلي‌تان آگاه مي‌شويد. ما در ماوراي سلامت هميشه اين جملات را مي‌شنويم: “من خوب غذا مي خورم!” يا “من يك رژيم متعادل و منطقي دارم.” مشكل اين است كه واقعاً اين‌طور نيست و افراد «تصور مي‌كنند» كه مسير درستي را مي‌روند.

بسياري از اوقات، هنگامي كه شروع به ماكرو شماري مي‌كنيد، متوجه مي‌شويد كه چيزهايي هست كه به آن توجه نداشتيد و برخلاف آنچه فكر مي‌كنيد همه چيز خيلي هم روي حساب كتاب نيست. به عنوان مثال، خيلي از افراد فكر مي‌كنند كه پروتئين كافي مي‌خورند، اما زماني كه شروع به آوردن مقدار پروتئين‌ها روي كاغذ مي‌كنند، متوجه مي‌شوند كه اين‌طور نيست.

فوايد ديگر

 

همان طور كه گفتيم ماكرو شماري مي‌تواند فوايد مختلفي براي شما داشته باشد. برخي از مزاياي ديگر اين رژيم، عبارت است از:

  • كاهش وزن
  • عضله سازي
  • بهبود عملكرد ورزشي
  • مديريت سطح قند خون

 

معايب رژيم ماكرو شماري

 

اگر راستش را بخواهيد، بايد بگوييم كه رژيم ماكرو شماري به برخي از افراد توصيه نمي‌شود؛ زيرا مي‌تواند برخي از رفتارهاي ناسالم و شرايط نامطلوب را در زندگي ما تشديد كند يا به ما احساس امنيت كاذب نسبت به تغذيه‌مان بدهد. قبل از شروع رژيم، بايد حواس‌تان به اين ويژگي‌هاي ماكرو شماري باشد.

1.زمان‌بر و پر زحمت

 

شمردن ماكروها كمي زمان و انرژي مي‌گيرد. براي كساني كه زندگي پرمشغله‌اي دارند يا آشپزي و تهيه غذا براي‌شان سخت است، شمردن ماكروها يك مرحله اضافه و زمان‌گير خواهد بود. علاوه بر وزن كردن و اندازه‌گيري كالري غذا، بايد ماكروها را هم بشماريد و آن را يادداشت و ثبت كنيد.

2.ايجاد وسواس و اختلال غذايي

 

ماكروشماري مي‌تواند باعث تشديد و يا ايجاد اختلال در غذا خوردن شود. توجه زياد به وزن كردن، اندازه‌گيري و ثبت ماكروها، ممكن است كه عادات وسواسي و ناسالم را در افرادي كه سابقه اختلالات خوردن مانند بي‌اشتهايي، پرخوري عصبي و يا رژيم‌هاي افراطي دارند را تشديد كند.

 

3.تنوع غذايي كم

 

رژيمي كه بر پايه شمردن ماكروها باشد مي‌تواند منجر به كمبود تنوع مواد مغذي شود. در اين رژيم‌ها ناديده گرفتن ريز مغذي‌هاي ضروري مي‌تواند پيش بياييد؛ زيرا اين رژيم غذايي فقط بر پروتئين، كربوهيدرات‌ها و چربي تمركز دارد.

فردي كه از ماكروشماري پيروي مي‌كند حواسش فقط به پروتئين، چربي و كربوهيدرات است و از مسائل ديگر غافل مي‌شود. تنها هدف او اين است كه طبق برنامه درشت مغذي‌هاي كافي را دريافت كند. چنين هدفي منجر به انتخاب غذاهاي تكراري و فقط درشت مغذي مي‌شود. اين كار هم خسته كننده است و هم براي سلامتي مشكل دارد.

 

4.استرس و محدوديت در روابط

 

ماكرو‌شماري مي‌تواند منجر به استرس اجتماعي شود و افراد را از دوستان و خانواده دور كند. شمردن ماكروها ممكن است كه براي برخي چيز مهمي نباشد، اما براي برخي ديگر، اذيت كننده باشد و باعث استرس آن‌ها شود. براي مثال، ممكن است فردي كمتر با دوستانش به شام ??برود، زيرا در سفارش غذا وسواسي مي‌شود يا بايد ماكروهاي غذا را بشمرد و اين كارها برايش در جمع، دشوار و سخت است.

نحوه توزيع درشت مغذي‌ها در برنامه غذايي بر اساس هدف

 

در طول روز، بدن شما به سوخت كافي براي تامين انرژي ثابت نياز دارد تا بهترين عملكرد را داشته باشد. تعيين مقدار ماكروهاي موردنياز با كمك يك متخصص تغذيه انجام مي‌شود، اما چند مرحله وجود دارد كه مي‌توانيد ياد بگيريد و خودتان بتوانيد مقدار موردنياز هر درشت مغذي را حساب كنيد.

شما بايد تعداد كل كالري مورد نياز روزانه خود را بر اساس تايپ بدن، درصد چربي و عضله فعلي، سطح فعاليت و اهداف كلي خود تعيين كنيد. پس از آن مي‌توانيد ماكروهاي خود را بشماريد و درصدها را بر اساس آن تقسيم كنيد.

  • اگر فردي فعال هستيد و مي‌خواهيد وزن فعلي را حفظ كنيد: 10-35? پروتئين، 20-30? چربي و 45-65? كربوهيدرات.
  • اگر هدف شما كاهش وزن است و نسبتا فعال هستيد: (يعني پنج روز در هفته بيش از 30 دقيقه در روز ورزش مي‌كنيد) 30 درصد پروتئين، 25 درصد چربي و 45 درصد كربوهيدرات.
  • اگر هدف شما كاهش وزن است و ورزشكار باسابقه هستيد: (يعني پنج روز در هفته بيش از يك ساعت در روز ورزش مي‌كنيد) لازم است با يك متخصص و كارشناس غذايي- ورزشي مشورت كنيد.

لطفاً توجه داشته باشيد: اين نسبت‌ها فقط چند سرنخ هستند. مقدار درشت مغذي موردنياز واقعي شما ممكن است بر اساس نوع بدن، اندازه بدن و سابقه پزشكي متفاوت باشد.

ماكروشماري بهتر است يا كالري شماري؟

 

شمارش ماكروها در بين افرادي كه تمرينات مقاومتي (قدرتي) انجام مي‌دهند، محبوبيت بيشتري دارد. چراكه دغدغه اصلي آن‌ها مقدار پروتئين است. اما براي كساني كه صرفا مي‌خواهند لاغر شوند، معمولا كالري مهم‌تر است.

اما اينكه كدام بهتر است؟ بايد بدانيد كه كالري و درشت مغذي‌ها هر دو مهم هستند؛ و هر دو باهم مي‌توانند به كمك اهداف مختلف شما بيايند. تقريبا تمام نكات منفي ماكروشماري و كالري شماري يكسان هستند؛ اما نكات مثبت ماكروشماري بيشتر است.

بنابراين اگر قرار باشد فقط يكي از آن‌ها را انتخاب كنيد، توصيه ما به شما ماكروشماري است. اما توصيه بهتر اين است كه به جاي تمركز صرف بر روي يكي از اين دو روش، هردو را تركيب كنيد تا راحت‌تر و سلامت‌تر به هدف خود برسيد.

 

https://tcgschool.edu.in/members/wesleycruz1/activity/

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/3008766-jenny-tucker

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/jenny_tucker284

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://mavarayesalamat.ir/

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/WesleyCruz1

https://www.ottawaks.gov/profile/wesleycruz1/profile

https://trove.nla.gov.au/userProfile/user/user:public:wesleycruz1/about

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۲:۰۶ توسط:sam موضوع:

خواص اعجاب انگيز روغن سياهدانه براي سلامتي

روغن سياه دانه نوعي روغن حامل است كه از دانه هاي گل  Nigella sativa به روش پرس سرد استخراج مي شود.
به طور سنتي، روغن سياه دانه داراي خواص تحريك كننده، گرم كننده و تاثيرات مثبت بر بهبود خلق و خو مي باشد.

در طب سنتي سياهدانه به عنوان يك معجون مكمل با ساير گياهان دارويي در درمان اكثر بيماري ها به كار گرفته مي شود.
روغن سياه دانه بطور موضعي به منظور آبرساني، تسكين، تقويت و تغذيه پوست، رفع عفونت هاي قارچي و لكه هاي پوستي و نيز براي ترميم و بازسازي پوست استفاده مي شود و موجب صاف شدن، روشن شدن و شفاف شدن پوست خواهد شد. روغن سياه دانه همچنين در صورتي كه بر روي مو اعمال شود، موجب تغذيه و تقويت مو مي شود.
روغن سياه دانه از نظر دارويي، باكتري هاي مضر را از بين مي برد، پاسخ ايمني قوي پوست را تحريك مي كند، روند بهبود پوست را تسهيل كرده و دردهاي عضلاني و درد مفاصل را نيز به بهترين شكل تسكين مي دهد.
از سوي ديگر روغن سياه دانه در صورت استنشاق، سلامت دستگاه تنفسي و هضم را تقويت و پشتيباني مي كند.

 

 

 

تاريخچه استفاده از روغن سياه دانه

 

روغن سياه دانه از دانه هاي گياه Nigella sativa گرفته مي شود كه بيشتر به گل رازيانه معروف است. همچنين اين روغن با نام هاي مختلف ديگري از جمله Black Oil ،Baraka ،Fitch Oil ،Kalajira Oil  و Kalonji Oil نيز شناخته مي شود.
براي بيش از 3000 سال، از دانه هاي روغني سياه دانه براي كاربردهاي آرايشي، دارويي و آشپزي مورد استفاده قرار مي گيرد. از سياه دانه به عنوان دارو گياهي، چاشني و تسكين دهنده درد و تحريكات موضعي، از جمله گزش، زخم، التهاب و بثورات پوستي استفاده مي شده است
بر اساس منابع تاريخي، اعتقاد بر اين است كه روغن سياه دانه براي اولين بار توسط آشوريان مصر باستان مورد استفاده قرار گرفته است، جايي كه از آن توسط شخصيت هاي مشهور سلطنتي مانند كلئوپاترا و نفرتيتي براي مراقبت از پوست به شكل يك دارو گياهي استفاده شده است.

در هند و خاورميانه، از دانه هاي سياه دانه كه داراي عطر و طعم تلخ و تندي هستند در تركيباتي كه از فلفل سياه، پودر پياز و پونه كوهي تشكيل شده اند استفاده مي شود و به عنوان ادويه و طعم دهنده در خوراك حبوبات، پخت نان، خورشت كاري و سبزيجات پخته استفاده مي شود
در آيورودا، روغن سياه دانه عمدتاً به دليل خاصيت تحريك كنندگي، گرم كننده و تقويت كننده و همچنين به دليل اثر بخشي بر بهبود روحيه در طيف گسترده اي از كاربردها مورد استفاده قرار گرفته است

مجله سلامتي وطب سنتي ماوراي سلامت به تفصيل به اين سبك درمان كهن پرداخته است.

 

 


در طب سنتي، از روغن سياه دانه براي درمان بي اشتهايي، بيماري هاي مقاربتي و بيماري هاي زنان استفاده مي شود. همچنين اعتقاد بر اين است كه سياه دانه براي تحريك اشتها و افزايش متابوليسم و سوخت و ساز بدن، كاهش اختلالات عصبي، تعادل مزاج و تقويت هماهنگي بدن و ذهن مفيد است.
طبق سوابق تاريخي پزشكان يوناني در قرن 1 ميلادي، از سياه دانه براي تسكين دندان درد، سردرد، گرفتگي بيني و كرم روده استفاده مي شده است
با توجه به خاصيت تقويت كنندگي روغن سياه دانه، پزشكاني مانند بقراط آن را براي بيماراني كه بيماري عمومي و ضعف داشتند تجويز مي كردند. ديگر يونانيان باستان از آن براي تحريك شروع قاعدگي و افزايش توليد شير در زنان استفاده مي كردند
در كتاب "الشفاء"، نوشته حكيم ابن سينا، سياه دانه را با توانايي هاي درماني معتبر شناخته و از آن به دليل خاصيت تقويت كنندگي، تحريك كننده و پيشگيري كننده  تقدير كرده است. در اين كتاب از سياه دانه به عنوان تقويت كننده انرژي و كاهش ضعف، خستگي، غم و احساس دلسردي صحبت شده است. علاوه بر اين، وي كاربرد درماني سياه دانه را براي رفع و تسكين علائم سرماخوردگي، تب، سردرد، تحريكات موضعي، زخم ها، اختلالات پوستي، دندان درد و كرم روده و انگل تأييد كرده است.

 

خواص روغن سياه دانه

 

تركيبات شيميايي روغن سياه دانه شامل اسيد پالميتيك، اسيد استئاريك، اسيد اولئيك و اسيد لينولئيك هستند و از تركيبات اصلي اين روغن محسوب مي شوند.

 

اسيد پالمتيك به دليل داشتن خواص زير مشهور است:

 

خاصيت نرم كنندگي 
نرم كردن مو ها بدون ايجاد چربي اضافه و احساس سنگيني و چسبندگي
متداول ترين اسيد چرب اشباع مي باشد.
 

اسيد استئاريك به دليل داشتن خواص زير شناخته مي شود:

 

داراي خواص پاك كنندگي است كه باعث از بين رفتن آلودگي، عرق و سبوم اضافي از پوست و مو مي شود.
يك ماده امولسيون كننده ايده آل براي اتصال آب و روغن است.
به افزايش ماندگاري محصولات مراقبت از پوست و مو كمك مي كند.
بدون كاهش درخشش و احساس سنگيني، موها را از آسيب هاي خارجي محافظت مي كند.
پوست را نرم مي كند.
 

اسيدهاي اولئيك (امگا 9) داراي خواص زير است:

 

لطافت، رطوبت و درخشندگي پوست و مو را حفظ مي كند.
رشد موهاي ضخيم تر و قويتر را تحريك مي كند.
چين و چروك هاي زودرس و خطوط ريز را كاهش مي دهد.
شوره سر را از بين برده و  رشد مو را تسريع ميكند.
از پوست و مو محافظت مي كند.
خواص آنتي اكسيداني قوي دارد.
از التهاب و درد مفاصل جلوگيري مي كند.

 

اسيدهاي لينولئيك (امگا 6) داراي خواص زير است:

موها را شاداب كرده و رشد آنها را تقويت مي كند.
بهبود زخم را تسريع مي بخشد.
در فرمولاسيون صابون ها و روغن هاي سريع خشك شونده يك امولسيون كننده موثر است.
خواص ضد التهابي دارد.
تسكين جوش و آكنه
حفظ رطوبت در پوست و مو 
وجود آن در روغن هاي گياهي موجب مناسب بودن آن روغن براي پوست هاي چرب و مستعد آكنه مي شود.
افزايش لطافت و خاصيت ارتجاعي پوست براي جلوگيري از پيري زودرس

 

 

 

 

https://gitlab.com/TobiMetz3

 

http://qooh.me/TobiMetz3

 

https://www.divephotoguide.com/user/TobiMetz3

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11396837

https://independent.academia.edu/JennyTucker289

http://edu.fudanedu.uk/user/wesleycruz1/

http://fudanedu.uk/user/wesleycruz1/

http://jobs.ict-edu.uk/user/wesleycruz1/

http://ict-edu.uk/user/wesleycruz1/

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۰:۲۵ توسط:sam موضوع:

وكيل پروژه بهترين وكيل پيمانكاري و مشاوره حقوقي پرونده هاي شما

وكيل پروژه بهترين وكيل پيمانكاري و مشاوره حقوقي پرونده هاي شما

 

در خصوص درك اهميت دعاوي ملكي همين بس كه مطابق آمار ، بيش از نيمي از دعاوي مطروحه در دادگاهها مربوط به "دعاوي ملكي" است.ضمن اينكه اين دعاوي همانطور كه از عنوان آن مشخص است مربوط به املاك بوده كه به دليل ارزش بالاي اقتصادي املاك، لزوم دقت در طرح اين دعاوي را برجسته تر مينمايد. همچنين دعاوي ملكي به دليل پيچيدگي، نيازمند دانش و تجربه حقوقي بالايي ميباشد و طرح دعواي غلط يا ناقض، ضمن اينكه مستلزم صرف هزينه هاي گزاف براي خواهان ميباشد،موجب طولاني شدن زمان رسيدگي نيز خواهد شد.بعنوان مثال وقتي ملك مسكوني متعلق به شخصي مورد تصرف غير مجاز قرار گرفته، امكان طرح دعاوي متفاوتي همچون،رفع تصرف عدواني،خلع يد،تخليه يد و ... براي مدعي(خواهان) وجود دارد اما انتخاب بهترين نوع دعواي اصلي و ساير دعاوي مكمل ميتواند نتيجه بهتري را عايد خواهان نمايد.بعنوان نمونه طرح دعوي مطالبه اجرت المثل ايام تصرف (دعواي مكمل) همراه با دعواي اصلي، ميتواند ضمن رفع تصرف از ملك، هزينه هاي مدت تصرف غير مجاز را نيز تعيين تكليف نمايد. از اين رو دعاوي ملكي و شرايط طرح صحيح و هوشمندانه آن را در وكيل پروژه به تفكيك مورد بررسي قرار ميدهيم.

ادله اثبات دعوي-چگونه دعواي خود را در دادگاه اثبات كنيم؟

پروژه ها معجوني از حقوق و تعهدات دو جانبه و بعضاً چند جانبه هستند كه همه اين حقوق بايد به درستي حفظ و پاسداري گردند. اهم اين حقوق عبارتند از:حقوق عمومي،حقوق كارفرما،حقوق پيمانكار،حقوق كارگران،حقوق پروژه و ساير ذينفعان و ما معتقديم اين حقوق بدون دارا بودن يك تيم زبده و متخصص به نحو كامل تامين نميشود. پس وكيل پروژه براي انجام اين امور در خدمت شماست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۶:۵۰ توسط:sam موضوع:

آسان ترين روش كسب اقامت تركيه

 آسان­ترين روش كسب اقامت تركيه

مقدمه

امروزه خيل عظيمي از مردم خواستار مهاجرت هستند و مي­خواند طعم زندگي بي دغدغه در يك كشور درجه يك را بچشند. در اين راستا بسياري از كشور­هاي پيشرفته راهكارهايي براي مهاجران در تمام دنيا در نظر گرفته­اند تا افراد بتوانند با اين شرايط، به آرزوي ديرينه خود برسند. يكي از كشورهايي كه شرايط فوق­العاده­اي را براي مهاجرين در نظر گرفته است، تركيه مي­باشد.

q2_zcb4.jpg

نمايي از كشور تركيه

تركيه كه يكي از زيباترين و غني­ترين كشورهاي دنياست، به دليل جاذبه­هاي ديدني فراوان به يكي از توريست پذيرترين كشورهاي دنيا بدل گشته است. اين نكته باعث ايجاد رونق اقتصادي بي­نظيري در اين كشور شده كه اين مهم، دليلي است براي اقبال شديد مهاجران براي مهاجرت به اين كشور. همچنين قرار گرفتن اين كشور در جوار كشور عزيزمان ايران و نزديكي فرهنگ­هاي دو كشور نيز يكي ديگر از دلايلي است كه جذابيت اين كشور را براي ما ايرانيان دوچندان مي­كند. ما در اين مقاله مي­خواهيم به معرفي آسان­ترين روش كسب اقامت در كشور تركيه بپردازيم تا شما بتوانيد به آساني به كسب اقامت دائم كشور تركيه بپردازيد و  از امكانات فوق­العاده اين كشور بهره­مند شويد.

اقامت در تركيه

كشور تركيه يك كشور فراقاره­اي است كه بخشي از آن در آسيا و بخشي ديگر در اروپا قرار دارد. اين كشور يكي از قوي­ترين نظام­هاي اقتصادي دنيا را داراست و شاخص رضايت در اين كشور در ميان بهترين كشورهاي دنيا قرار دارد.  تركيه علاوه بر توليد در حوزه­هاي كشاورزي، خودروسازي و ... بسيار توريست پذير است كه اين مهم باعث شده است تا بسياري از برندها و هلدينگ­هاي معتبر دنيا در اين كشور سرمايه گذاري كنند. اين نكته باعث شده است تا تمام دنيا نگاه ويژه­اي به اين كشور داشته باشند و درخواست­هاي مهاجرت به اين كشور افزايش يابد. مقامات تركيه با در نظر گفتن اقبال جهانيان براي مهاجرت به اين كشور، قوانيني را وضع كرده اند تا افراد بتوانند با استفاده از آن قوانين، اقامت اين كشور قدرتمند را به دست بياورند.

 

نمايي از مهاجرت

اقامت تركيه يك مجوز قانوني براي اتباع خارجي است تا آن­ها بتوانند با استفاده از اين مجوز، از مزاياي شهروند تركيه بودن استفاده كنند. شما مي­توانيد با كسب اقامت تحصيلي، اقامت كاري، اقامت گردشگري و ... به صورت موقت و دائم از مزاياي شهروندي تركيه كمال استفاده را ببريد. از مزاياي اقامت تركيه مي­توان به موراد زير اشاره كرد.

  • دريافت پاسپورت كشور تركيه كه با استفاده از آن مي­توانيد بدون نياز به اخذ ويزا به بيش از هشتاد كشور دنيا سفر كنيد.
  • دريافت حق كار در تركيه بدون نياز به اخذ مجوز كار
  • اخذ حق دريافت وام
  • دريافت كارت شناسايي تركيه و بهره­مندي از بيمه
  • امكان دريافت تابعيت دوگانه. اين بند به اين معناست كه درصورت تمايل براي دريافت اقامت تركيه نيازي به انصراف از تابعيت كشور مبداء خود نداريد.
  • اجازه دريافت كرديت كارت

روش­هاي كسب اقامت در تركيه

با توجه به تمايل بسياري از جهانيان براي كسب اقامت اين كشور، قانون­گذاران تمام تلاش خود را مبني بر ايجاد شرايط مناسب براي مهاجران انجام داده­اند و در اين راستا راه­هاي مختلفي را براي اين افراد مشخص كرده­اند تا هر فرد بتواند با توجه به شرايط خود مسير موردنظر را انتخاب كند. در ادامه به بررسي برخي از راه­هاي كسب اقامت تركيه مي­پردازيم.

  • اقامت يك ساله

اين اقامت كه به اقامت توريستي تركيه شهرت دارد به صورت موقت بوده و حداكثر يك سال اعتبار دارد.

  • اقامت طولاني مدت

اين اقامت تنها با سرمايه گذاري و ثبت شركت در اين كشور فعال مي­شود و تا هر زماني كه مايل باشيد مي­توانيد به تمديد آن بپردازيد.

  • اقامت خانوادگي

اين اقامت نيز در دسته اقامت­ موقت قرار مي­گيرد و حداكثر تا دوسال امكان تمديد دارد.

  • اقامت تحصيلي

اين نوع اقامت مخصوص دانشجويان است. براي كسب اقامت تحصيلي، دانشجو بايد توسط يكي از دانشگاه­هاي تركيه پذيرش شود و سپس فرد مي­تواند با ارائه برگه پذيرش خود، براي دريافت اقامت تحصيلي اقدام كند.

 

نمايي از مهاجرت

براي كسب اقامت دائم تركيه مي­توانيد با تمديد اقامت هاي كوتاه مدت خود براي طولاني مدت از مزاياي شهروندي تركيه بهره­مند شويد. در اين روش مي­توانيد با تمديد اقامت كوتاه مدت خود به مدت حداقل هشت سال از اقامت طولاني مدت بهره مند شويد. اما اگر مايليد اقامت طولاني مدت تركيه را كسب كنيد، مي­توانيد با استفاده از دو روش به خواسته خود برسيد، كه اين دو روش عبارتند از:

  • كسب اقامت دائم تركيه از طريق ازدواج
  • كسب اقامت دائم تركيه از طريق خريد ملك

 

نمايي از مهاجرت به تركيه

افراد مي­توانند با استفاده از اين دو روش به كسب اقامت دائم تركيه بپردازند و از تمام مزاياي بي­نظيري كه براي پاسپورت اين كشور مطرح شد، بهره مند شوند. شركت HB Group به عنوان يكي از بزرگترين و معتبرترين شركت­هاي خريد و فروش ملك در كشور تركيه با سابقه كاري بي­نظير، شما را در راه كسب اقامت دائم كشور تركيه از طريق خريد ملك همراهي مي­كند.

خريد ملك در تركيه، آسانترين روش كسب اقامت تركيه

همانطور كه مستحضر هستيد خريد ملك در تركيه يكي از بهترين راه­هاي كسب اقامت در كشور تركيه مي­باشد. طبق قانون مهاجرتي كه به تازگي در كشور تركيه به تصويب رسيد، اتباع خارجي مي­توانند با سرمايه گذاري 400 هزار دلاري در اين كشور، اقامت دائم تركيه را دريافت كرده و به صورت تماماً قانوني شهروند اين كشور شده و از پاسپورت قدرتمند تركيه بهره­مند شوند. اما توجه به اين نكته بسيار حياتي است كه افراد بدون كمك يك شخص آگاه نمي­توانند در يك كشور غريب به تنهايي گزينه مناسب براي سرمايه گذاري را بيابند. به همين دليل شركت HB Group كه مدتهاست در زمينه خريد و فروش ملك در تركيه فعاليت مي­كند را به شما معرفي مي­كنيم. اين شركت به بهره گيري از مشاوران كاربلد و به روز مي­تواند با ارتباط هاي خود بهترين پروژه­هاي ملكي تركيه را به شما معرفي كند. در صورت تمايل براي خريد ملك در تركيه و كسب اقامت دائم اين كشور، همين الان با مشاوران ما در HB Group تماس بگيريد تا با صداقت كامل، شما را در اين راه پرپيچ و خم راهنمايي كنند.

 با HB Group مطمئن سرمايه گذاري كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۴۶:۲۱ توسط:sam موضوع:

چسب سراميك: بهترين راه حل براي چسباندن سراميك با كيفيت عالي

چسب سراميك: بهترين راه حل براي چسباندن سراميك با كيفيت عالي

چسباندن سراميك ممكن است يكي از چالش‌هايي باشد كه در كارهاي روزمره خود روبرو مي‌شويد. در حالي كه برخي از افراد ممكن است از چسب‌هاي عمومي استفاده كنند، اما در صورتي كه به دنبال يك راه حل با كيفيت عالي براي چسباندن سراميك هستيد، چسب سراميك بهترين گزينه است.

چسب سراميك به دليل ويژگي‌هاي خود مانند مقاومت در برابر حرارت، ضربه، رطوبت و شرايط آب و هوايي مختلف، به عنوان يكي از بهترين چسب‌ها براي چسباندن سراميك شناخته شده است. اين چسب باعث چسبيدن سريع و قوي سراميك مي‌شود و باعث افزايش عمر مفيد قطعات سراميكي شما مي‌شود.

همچنين، چسب سراميك در برابر اشعه UV مقاومت دارد كه باعث ايجاد لايه‌اي محافظ بر روي سطح سراميك مي‌شود و قابليت شستشو و تميز كردن سراميك را بهبود مي‌بخشد. با استفاده از چسب سراميك، مي‌توانيد از دوام و مقاومت قطعات سراميكي خود براي مدت طولاني برخوردار شويد.

در نهايت، چسب سراميك به عنوان يك راه حل با كيفيت براي چسباندن سراميك توصيه مي‌شود. با استفاده از اين چسب، مي توانيد قطعات سراميكي خود را با كيفيت بالا و به صورت دائمي چسبانيد. در هر صورت، بايد به خاطر داشته باشيد كه پيش از استفاده از چسب سراميك، سطح سراميك را با يك محلول شستشويي تميز كرده و خشك كنيد.

همچنين، قبل از چسباندن، مي‌توانيد با استفاده از يك دستگاه جت آب بر روي سطح سراميك ابتدا يك الگوي دلخواه را پرينت كنيد تا چسب بهتري بر روي سطح سراميك چسبانده شود.

نكته‌اي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه بعد از چسباندن، بايد به سراميك فرصت دهيد تا به مدت ?? تا ?? ساعت خشك شود. همچنين، بهتر است تا پس از چسباندن، قطعات سراميكي خود را نگهداري كنيد تا چسب به طور كامل خشك شود و پايداري بيشتري به دست آوريد.

با توجه به ويژگي‌هاي منحصر به فرد چسب سراميك، مي‌توانيد از اين چسب در كاربردهاي گوناگوني مانند تعميرات خانگي، ساخت و ساز، صنايع نفت و گاز، خودروسازي و غيره استفاده كنيد.

در نهايت، اگر به دنبال يك راه حل با كيفيت و اثبات شده براي چسباندن سراميك هستيد، چسب سراميك را امتحان كنيد. اين چسب باعث افزايش دوام، مقاومت و زيبايي قطعات سراميكي شما مي‌شود و بهترين گزينه براي چسباندن سراميك با كيفيت عالي است.

اگر به دنبال يك برند معتبر و با كيفيت براي چسباندن سراميك هستيد، برند پاپيش يكي از بهترين گزينه‌هاي موجود در بازار است. با استفاده از چسب سراميك پاپيش چسب، مي‌توانيد از قابليت‌هاي بيشتري براي چسباندن سراميك خود بهره‌مند شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۱:۱۱ توسط:sam موضوع:

طراحي سايت آرايشگاه

طراحي سايت

طراحي سايت، فرآيندي است كه براي ايجاد يك وب‌سايت به‌كار مي‌رود. اين فرآيند شامل طراحي و توسعه صفحات وب، انتخاب قالب، برنامه‌نويسي و ارائه محتوا است. هدف طراحي سايت، ايجاد يك وب‌سايت قابل استفاده، جذاب و كاربرپسند است.

در ابتدا براي طراحي سايت، بايد هدف و نوع سايت مشخص شود. به عنوان مثال، يك سايت شركتي، يك سايت فروشگاهي، يك وبلاگ يا يك سايت شخصي. براي هر نوع سايت، نيازهاي مختلفي وجود دارد و بايد بر اساس آن‌ها طراحي شود.

طراحي قالب سايت، يكي از مهمترين بخش‌هاي طراحي سايت است. قالب بايد جذاب، قابل استفاده و كاربرپسند باشد. براي اين منظور، انتخاب قالب مناسب بسيار مهم است. برخي از قالب‌ها رايگان هستند و برخي ديگر به صورت پولي عرضه مي‌شوند.

برنامه‌نويسي سايت، بخش ديگري از طراحي سايت است كه براي توسعه و ايجاد صفحات وب استفاده مي‌شود. اين بخش شامل زبان‌هاي برنامه‌نويسي مختلفي مانند HTML، CSS، JavaScript و PHP است. براي توليد كد بهينه و قابل استفاده، از استانداردهاي برنامه‌نويسي و تكنيك‌هاي بهينه‌سازي استفاده مي‌شود.

ارائه محتوا، بخش ديگري از طراحي سايت است كه بايد به دقت انجام شود. محتواي سايت بايد جذاب و قابل استفاده باشد. همچنين، بايد بهينه‌سازي شده و به روزرساني منظم داشته باشد.

در نهايت، پس از ايجاد سايت، بايد به بهينه سازي سايت پرداخته شود. بهينه‌سازي سايت شامل افزايش سرعت بارگيري صفحات وب، بهبود موتورهاي جستجو و بهينه‌سازي تجربه كاربري است. اين موارد بسيار مهم هستند و مي‌توانند تأثير زيادي بر روي موفقيت سايت داشته باشند.

به طور كلي، طراحي سايت يك فرآيند پيچيده و چندگانه است كه براي رسيدن به نتيجه‌اي بهتر، نيازمند برنامه‌ريزي، تجربه و دانش فني مي‌باشد. براي طراحي سايتي كه موفقيت بيشتري داشته باشد، بايد به همه جنبه‌هاي آن توجه شود و نيازمند ارتباط صحيح و مستمر با كاربران سايت و همچنين توسعه‌دهندگان و طراحان وب باشد. در نتيجه، يك سايت كامل و موفق، نيازمند طراحي، بهينه‌سازي و به‌روزرساني منظم مي‌باشد.

طراحي سايت در اصفهان

طراحي سايت يكي از مهمترين عوامل موفقيت در فضاي آنلاين است. اگر شما در اصفهان هستيد و مي‌خواهيد يك سايت حرفه‌اي و جذاب داشته باشيد، بايد با مواردي مانند طرح‌بندي مناسب، قابليت پاسخگويي به اندازه كافي، سرعت بارگيري صفحات، بهينه‌سازي موتورهاي جستجو و بالا بودن تجربه كاربري آشنا شويد.

در طراحي سايت در اصفهان، بايد با شناسايي مخاطبان و خدمات/محصولاتي كه شركت شما ارائه مي‌دهد، شروع كرد. براي اين كار، بايد با مشتريان و مديريت شركت صحبت كرد و دركي كامل از نيازهاي آنها داشت.

سپس، با استفاده از تكنولوژي‌هاي مدرن و استانداردهاي طراحي وب، بايد طراحي سايت را آغاز كرد. در اين مرحله، بايد طرح‌بندي و رنگ‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد و قابليت پاسخگويي را براي انواع دستگاه‌هاي مختلف فراهم كرد.

در نهايت، با بهينه‌سازي سايت براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، مي‌توانيد سايت خود را به يك سايت موفق و بازديدكننده‌دار تبديل كنيد. براي طراحي سايت در اصفهان، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد.

طراحي سايت بيمه

طراحي سايت بيمه يكي از مهمترين عوامل در ايجاد حضور آنلاين صنعت بيمه است. سايت بيمه بايد اطلاعات كامل و دقيقي در مورد خدمات و پوشش‌هاي بيمه‌اي ارائه دهد و بايد براي مشتريان قابل دسترسي و كاربر پسند باشد.

در طراحي سايت بيمه، بايد با توجه به نيازهاي مشتريان، طرح‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد. همچنين، سايت بايد به دور از پيچيدگي‌ها باشد و در اولويت، ارائه اطلاعات دقيق و قابل فهم براي مشتريان باشد.

با توجه به رقابت بين شركت‌هاي بيمه، بهينه‌سازي سايت بيمه براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، بسيار مهم است. بايد قابليت جستجوي سريع و دقيق را براي مشتريان فراهم كرد و اطلاعاتي مانند شرايط بيمه، قيمت‌ها و پوشش‌ها را به شكل واضح و آسان در دسترس مشتريان قرار داد.

همچنين، سايت بيمه بايد داراي امنيت بالايي باشد تا اطلاعات شخصي مشتريان در معرض خطر قرار نگيرد. در نتيجه، براي طراحي سايت بيمه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد تا بتوانيد سايتي كامل و موفق را براي خدمات بيمه‌اي خود ايجاد كنيد.

طراحي سايت آرايشگاه

طراحي سايت آرايشگاه يكي از راه‌هاي ارتباط با مشتريان و جذب مشتريان جديد است. سايت آرايشگاه بايد به شكلي زيبا و جذاب طراحي شود كه مشتريان جذب شوند و به آساني از خدمات آرايشگر استفاده كنند.

در طراحي سايت آرايشگاه، بايد به نيازهاي مشتريان توجه شود و خدمات آرايشگاه به شكل واضحي به نمايش گذاشته شوند. همچنين، بايد قابليت رزرو آنلاين و دسترسي به جزئيات خدمات و قيمت‌ها براي مشتريان فراهم شود.

سايت آرايشگاه بايد داراي طرحي حرفه‌اي باشد و در عين حال به رنگ‌هايي مناسب و جذاب روي بيايد. همچنين، سايت بايد داراي طراحي ريسپانسيو باشد تا در هر دستگاهي، از جمله تلفن همراه، به خوبي قابل دسترسي باشد.

سايت آرايشگاه بايد داراي بخش نظرات مشتريان باشد تا مشتريان بتوانند تجربيات خود را با ديگران به اشتراك بگذارند و اعتماد به خدمات آرايشگر را افزايش دهند.

در نهايت، بايد به امنيت سايت نيز توجه شود تا اطلاعات شخصي مشتريان محافظت شود. بنابراين، براي طراحي سايت آرايشگاه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي همكاري كنيد تا بهترين نتيجه را براي خدمات آرايشگري خود به دست آوريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۱:۴۷ توسط:sam موضوع:

The land of lost socks! Kids story

The land of lost socks! Kids story

 

 

It was a nice Sunday evening. Milo’s mom said:

Get dressed honey! we’re gonna go to the park!

Milo smiled! He was really happy! He ran to his room and put on his favorite clothes very fast. Then he went to the drawer to find his clean green socks. But no matter how much he looked for, he couldn’t find them at all!

MOOOOM! My clean green socks are not in the drawer! He shouted.

Impossible! You definitely didn’t search enough! And then she started searching in Milo’s drawer, But she couldn’t find them either!

Milo’s mom looked around his room! There were socks all over the place! A red sock on the bookshelf! A blue sock under the bed! There was even a gray sock under the toy basket! And they were all dirty and smelly! Milo’s mom who was shocked, came up with an idea!

Well! It seems we have to go to the ” land of lost socks ” instead of park! She smiled.

The land of lost socks? How should we travel there? Milo was extremely surprised!

Stay right here and don’t move! I will explain! Then she went out and returned with a flashlight! She turned off the room’s light and whispered:

Honey! Lost socks will only appear in darkness! But we have to be extra careful! They are a little bit shy! We should find them and ask them Why did they get lost?!

Milo stood near his mom! He was very excited about visiting the land of lost socks. Milo’s mom turned the flashlight toward the bookshelf.

There it is! we found a red one! She said quietly.

Milo went and took the blue sock.

Little beautiful red sock! Why did you get lost? Then She put her ear on the sock and waited for a while.

He says: last week when Milo came back from grandma’s house, he threw me and I fell on the bookshelf!

Milo hugged the blue sock and said:

He is right! That was my fault! I’m so sorry that you trapped in the land of lost socks little one!

Milo’s mom point at the red sock under the bed.

Look Milo! I found another one! This time you talk too him!

Why did you get lost little blue sock? He asked and put his ear on the sock!

He says: the other night Milo put me on his bed but he fell sleep and I feel under the bed; because he was constantly moving!

Milo hugged the blue sock and said:

I will never let you trap in the land of lost socks again! I promise!

That night, Milo and his mom searched the entire room and found all the socks which were trapped in the land of lost socks! When they finally matched all the socks with their own pairs, Milo’s mom went and brought the clean green socks and handed them to Milo!

 

Res: The land of lost socks! - MOONZIA

 

Were These on the land of lost socks too? He asked.

No! There were inside the clean clothes’ basket! I washed them this morning! His mother laughed. So what did you learn today?

That if don’t put my dirty socks in the the dirty clothes’ basket or if I Throw them on the floor, they will get upset and run away to the land of lost socks! Milo said this and went to put his dirty socks to the washing machine!

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/Moonzia

https://moz.com/community/q/user/denzelgates44

https://www.pinterest.com/pin/1054968281440732628

https://sites.google.com/view/denzelgates44/home

https://www.tumblr.com/denzelgates44

https://www.reddit.com/r/business/comments/116439z/moonzia/

https://myspace.com/denzelgates44

https://en.gravatar.com/denzelgates44

https://www.ted.com/profiles/41753456

https://www.behance.net/sonnrita115

https://denzelgates44.livejournal.com/profile/

https://www.ted.com/profiles/41753456

https://www.openstreetmap.org/user/DenzelGates44

https://folkd.com/user/DenzelGates44


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۱:۴۴ توسط:sam موضوع:

مزاياي جكوزي آماده

مزاياي جكوزي آماده

امروزه وان جكوزي ديگر يك وسيله لوكس نيست كه در دسترس عموم مردم نباشد. با رشد  تكنولوژي و توليد انواع جكوزي آماده، اين محصولات در دسترس همگان قرار گرفته و آرامش بخش خانه و يا باغ و  ويلاي آنان گرديده است.

در گذشته در بسياري از منازل و هتل‌هاي مجلل اقدام به طراحي و نصب وان جكوزي مي‌شد كه معمولا قبل از ساخت، در طراحي ها، تاسيسات لازمه پيش بيني مي‌شد. اما اكثراً نياز به تاسيساتي دائمي داشته و براي نصب آن نياز به زمين مناسب، كفي با دوام، نصب لوله‌هاي آب و فضايي مناسب داشتند. اما با گسترش فناوري، جكوزي‌هايي آماده نصب شده‌اند كه نيازي به تاسيسات دائمي ندارند و شما مي‌توانيد اين وسيله را در هرجايي كه مي‌خواهيد نصب كنيد. در ادامه به مزاياي جكوزي آماده بدون نياز به تاسيسات دائمي خواهيم پرداخت.

يكي از مزاياي استفاده از جكوزي آماده، سهولت نصب آن است. جكوزي آماده به راحتي مي‌تواند در هرجايي كه دوست داريد نصب شود. براي نصب آن، شما نيازي به زمين مناسب، نصب لوله‌هاي آب و فضايي مناسب نداريد. شما مي‌توانيد جكوزي آماده را در حياط، بالكن، تراس، يا حتي داخل آپارتمان خود نصب كنيد.

يكي ديگر از مزاياي جكوزي آماده، كاربري آن است. شما مي‌توانيد در هر زماني كه دوست داريد از جكوزي آماده خود استفاده كنيد. برخلاف جكوزي‌هايي كه نياز به تاسيسات دائمي دارند، شما مي‌توانيد جكوزي آماده را به صورت فصلي نصب كنيد و در زمان استفاده از آن، بعد از پايان فصل، آن را به راحتي بسته و به ساير مناطق منتقل كنيد.

https://mub.me/BRhU

https://t.ly/GGX6X

http://s.ecmaps.de/8BlBd

جكوزي آماده در درمان و تمرينات آبي

با داشتن يك جكوزي آماده، شما مي‌توانيد از مزاياي درماني آن به سرعت و سهولت بهره‌مند شويد. بسياري از بيماريهاي جسمي مانند ديسك كمر، آرتروز، ضعف عضلاني و… با استفاده از جكوزي قابل درمان هستند كه در اين خصوص مقالاتي در وبلاگ لادر جكوزي منتشر شده است كه پيشنهاد مي‌كنيم مطالعه نمائيد.

تمرين در جكوزي آماده، يكي از مزاياي ديگر است. شما مي‌توانيد در هر زماني كه دوست داريد، از اين وسيله براي تمرين ورزشي استفاده كنيد. با ورود به جكوزي آماده، شما مي‌توانيد تمريناتي مانند شنا، استراحت، آموزش يوگا و تمرينات تنفسي را انجام دهيد.

از زاويه مشكلات روحي، جكوزي آماده باعث كاهش استرس و اضطراب مي‌شود. با شنا كردن در آب گرم، شما مي‌توانيد احساس آرامش كنيد. همچنين، استفاده از جكوزي آماده مي‌تواند براي بهبود سلامت رواني و روحي شما مفيد باشد.

جكوزي آماده همچنين مي‌تواند به شما در كاهش درد و التهاب عضلاني كمك كند. با شنا در آب گرم، عضلات شما باز مي‌شوند و به گونه‌اي تحريك مي‌شوند كه بهبود گردش خون و كاهش درد و التهاب موثر خواهد بود.

يكي ديگر از مزاياي استفاده از جكوزيهاي آماده، استفاده از آن در دوران بارداري براي بانوان است. در اين خصوص يك مقاله كامل در وبسايت لادر جكوزي منتشر شده است كه پيشنهاد مي‌كنيم مطالعه نمائيد.

 

منبع :

 

https://www.quora.com/profile/Maria-Fiona-8

https://www.twitch.tv/mariafiona3

https://www.openstreetmap.org/user/MariaFiona3

https://www.tripadvisor.com/Profile/mariafX8305MB

https://www.4shared.com/u/ZmIhkmsS/MariaFiona3.html

https://www.zillow.com/profile/MariaFiona3

https://www.indiegogo.com/individuals/31637827

https://www.mixcloud.com/MariaFiona3/

https://www.reverbnation.com/artist/mariafiona3

https://hubpages.com/@mariafiona

https://unsplash.com/@mariafiona3

https://www.evernote.com/shard/s404/sh/1b0c5387-d2e5-e8f4-6c65-536d6fbb1989/84ba8b572c01857aec4511ea9ebaa31c

https://www.liveinternet.ru/stat/ladorco.com/

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۳:۴۰ توسط:sam موضوع:

دانلود آهنگ هايي متفاوت كه تا به حال نشنيده اين

-

دانلود آهنگ هايي متفاوت كه تا به حال نشنيده اين

سايت deepmuzix، به شما اجازه دسترسي به خاص ترين آهنگ هاي دنيا را مي دهد و آنها را با بهترين كيفيت بع شما ارائه خواهد داد. براي دانلود آهنگ مورد نظرتان فقط كافيست تا در قسمت جستجو قرار گرفته در بالاي سايت، نام آهنگ خود را وارد كرده و در كم تر از چند صانيه به آن دسترسي داشته باشيد. در اينجا به چند نمونه از اين آهنگ هاي خاص اشاره خواهيم كرد.

 

آهنگ ريميكس Ammorf  از Sepet

دانلود آهنگ ريميكس Ammorf  از Sepet

 

آهنگ Le Yare از CRIS TAYLOR

متن آهنگ Le Yare از CRIS TAYLOR

Ez ku îro pir xemgîn im lê yarê

Lê yarê gulnarê, gulnarê

Ez ku îro pir xemgîn im lê yarê

Lê yarê gulnarê, gulnarê

Ez ku îro pir xemgîn im lê yarê

Lê yarê gulnarê, gulnarê

Ez ku îro pir xemgîn im lê yarê

Lê yarê gulnarê, gulnarê

Ez ku îro pir xemgîn im lê yarê

Lê yarê gulnarê, gulnarê

Ez ku îro pir xemgîn im lê yarê

Lê yarê gulnarê, gulnarê

دانلود آهنگ Le Yare از CRIS TAYLOR

 

آهنگ thelo na se do از Despina Vand

متن آهنگ thelo na se do از Despina Vand

Den ksero ti na kano, den ksero ti na po

Pos na sou eksigiso to lathos mou afto

Tilefona se perno, psachno na se vro

Mia efkeria sou sito

Thelo na se do, esto mia fora

Efteksa alla, to cho metaniosi pikra

Thelo na se do, esto ena lepto

Ftani gia na po, osa den tolmousa na po

Signomi na sou sitiso, na klapso, na prospathiso

Na mou echis ebistosini opos palia

Signomi leo ke matono, petheno pou se pligono

Monacha esena agapao alithina

Mi les pos agapouses mia pseftika kardia

O, ti ki an echo kani to plirosa akriva

Tilefona se perno, ma de mou milas

Ki ola telionoune gia mas

Thelo na se do, esto mia fora

Efteksa alla, to cho metaniosi pikra

Thelo na se do, esto ena lepto

Ftani gia na po, osa den tolmousa na po

Signomi na sou sitiso, na klapso, na prospathiso

Na mou echis ebistosini opos palia

Signomi leo ke matono, petheno pou se pligono

Monacha esena agapao alithina

Signomi na sou sitiso, na klapso, na prospathiso

Na mou echis ebistosini opos palia

Signomi leo ke matono, petheno pou se pligono

Monacha esena agapao alithina

Thelo na se do, esto mia fora

Efteksa alla, to cho metaniosi pikra

Signomi leo ke matono, petheno pou se pligono

Monacha esena agapao alithina

Signomi leo ke matono, petheno pou se pligono

Monacha esena agapao alithina

دانلود آهنگ thelo na se do از Despina Vand

 

آهنگ Rem Musadenle از Zehra

متن آهنگ Rem Musadenle از Zehra

Bi Başima Koyub Gitme Yar

Önümüzde Baharlar Var

Aldanma Geçer Ayazlar

Sensiz Bana Dünya Dar

Kapanmıyor Açtığın Yaralar

Hesabını Sorar Yaradan

Acılara Yürüyor Korkmuyorum

Arada Bir Kalbini Yokluyorum

Cennetten Çiçek Mi Topluyorum

Herkesi Sen Gibi Kokluyorum

Ama Sen Başka Bir Kollarda

Sana Sarhoşum Yollarda

Kaybolmuş Bi Gençliğim Varda

Alacaklıyım Yıllardan

Acılara Yürüyor Korkmuyorum

Arada Bir Kalbini Yokluyorum

Cennetten Çiçek Mi Topluyorum

Herkesi Sen Gibi Kokluyorum

Ama Sen Başka Bir Kollarda

Sana Sarhoşum Yollarda

Kaybolmuş Bi Gençliğim Varda

Alacaklıyım Yıllardan

Bi Başima Koyub Gitme Yar

Önümüzde Baharlar Var

Aldanma Geçer Ayazlar

Sensiz Bana Dünya Dar

Kapanmıyor Açtığın Yaralar

Hesabını Sorar Yaradan

Acılara Yürüyor Korkmuyorum

Arada Bir Kalbini Yokluyorum

Cennetten Çiçek Mi Topluyorum

Herkesi Sen Gibi Kokluyorum

Ama Sen Başka Bir Kollarda

Sana Sarhoşum Yollarda

Kaybolmuş Bi Gençliğim Varda

Alacaklıyım Yıllardan

 

ترجمه :

 

نرو

پيش بهار وجود دارد

فراستي از فريب عبور مي كند

بدون تو دنيا براي من باريك است

زخمهايي كه باز مي كنيد بسته نمي شود

خالق مي پرسد براي حساب

 

با عبور از درد ، نمي ترسم

در حالي كه يك بار ، من قلب شما اشك مي ريزم

آيا من گلهايي از بهشت جمع مي كنم

همه را مثل شما بو مي كنم

اما شما در آغوش ديگري هستيد

من در جاده ام مست هستم

جواني گمشده دارم

من از سالها طلبكار هستم

 

با عبور از درد ، نمي ترسم

در حالي كه يك بار ، من قلب شما اشك مي ريزم

آيا من گلهايي از بهشت جمع مي كنم

همه را مثل شما بو مي كنم

اما شما در آغوش ديگري هستيد

من در جاده ام مست هستم

جواني گمشده دارم

من از سالها طلبكار هستم

 

نرو

پيش بهار وجود دارد

فراستي از فريب عبور مي كند

بدون تو دنيا براي من باريك است

زخمهايي كه باز مي كنيد بسته نمي شود

خالق مي پرسد براي حساب

 

با عبور از درد ، نمي ترسم

در حالي كه يك بار ، من قلب شما اشك مي ريزم

آيا من گلهايي از بهشت جمع مي كنم

همه را مثل شما بو مي كنم

اما شما در آغوش ديگري هستيد

من در جاده ام مست هستم

جواني گمشده دارم

من از سالها طلبكار هستم

دانلود آهنگ Rem Musadenle از Zehra


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۶:۰۴ توسط:sam موضوع:

دانلود آهنگ هاي خاص انگليسي

دانلود آهنگ هاي خاص انگليسي

جنيفر لين لوپز، معروف به جِي لو، خواننده، بازيگر و رقصنده اهل آمريكا است. در سال 1991، او به عنوان رقصنده در يك سريال تلويزيوني كمدي ظاهر شد و سپس به تمركز بر روي حرفه ي خوانندگي و موسيقي خود روي آورد و بسيار در اين عرصه موفق شد. شما مي توانيد با مراجعه به سايت Top Songs  به تمامي آهنگ هاي اين خواننده دسترسي داشته باشيد.

آهنگ Pa ti از Jennifer Lopez و Maluma

متن آهنگ Pa ti از Jennifer Lopez و Maluma

Tengo una vista al mar desde el balc?n Desayuno en la cama, ?por qué no? Oh-oh Tengo un closet full de Christian Dior Obras de Picasso y hasta de Van Gogh, oh-oh

Tantos auto's y diamantes Avi?n con mi nombre adelante Todo lo que tengo solo tiene precio si Lo comparto junto a ti, yeah-yeah

Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Pase lo que pase, estoy pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Pase lo que pase, estoy pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti

La cuenta del banco Quiero consentirte, te doy lo que quieras Mi voz cuando canto También lo que tengo bajo 'e la' caderas O vamos de luna de miel pa' Puerto Rico Después en yate llegamo' a Santo Domingo

Ya t? sabes lo bien que sabe De mi boca t? tiene' la llave Estoy lista ya, solo t? me interesa' 'Tamos pa' pasar la vida completa

Tantos autos y diamantes Avi?n con mi nombre adelante Todo lo que tengo solo tiene precio si Lo comparto junto a ti, yeah-yeah

Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Pase lo que pase, estoy pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Pase lo que pase, estoy pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti (Papi Juancho, mamacita)

Si t? me da' de to' lo tuyo, baby Matar?a por ti, me arriesgar?a por ti, mi amor Aunque en mi cuenta 'e banco no hayan ni mil Todo ser? f?cil si te pone' pa' m?, mam?

Mucho me demoré pa' conocer a tu viejo Cuando me tاين نام مجاز نمي باشدban como to' un pendejo Y m?ranos, aqu? estamo' Nadie nos cre?a y ya vamos pa' viejo'

Est?s en mi mente, bebecita, todo el d?a Tu cuerpo es como poes?a, uh Sin problemas, te lo admito, si no est?s me debilito Cada vez que t? te va' me queda faltando un poquito Baby, yo te necesito, me tiene' loco loquito No he fumado nada y ya me tiene' volando bajito

Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Pase lo que pase, estoy pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Pase lo que pase, estoy pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti

Ja, ja, ja Alright, alright J Lo, J-L Papi Juancho, mamacita

دانلود آهنگ Pa ti از Jennifer Lopez و Maluma

 

آهنگ Marry Me از Jennifer Lopez و Maluma

متن آهنگ Marry Me از Jennifer Lopez و Maluma

Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" For the rest, the rest...

I've never seen forever (oh yeah) I've never seen forever in the wild But now I'm looking now, I'm looking in its eyes Baby, you're my shelter Shelter from a broken paradise I couldn't dream it any better if I tried

True love gotta ring, ring, ring Church bells let 'em ring, ring, ring This queen need a king, king, king For life, for life, for life

True love gotta ring, ring, ring (ring, ring) Church bells let 'em ring, ring, ring (Ring, ring) Angels gonna sing, sing, sing Tonight, tonight, tonight

Baby, marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" For the rest, the rest of your life

Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" For the rest, the rest of your life

Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-marry me Won't you love me baby? Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-marry me

I'ma fly out to Vegas (Vegas) We could tie it up tonight, no patience Take my last name, put it where your name is Have they ever seen a love this famous?

They never, no, they never (na-na-na) It's forever-ever-ever-ever-ever-ever Ain't nobody do it better-better-better And it's only getting better

True love gotta ring, ring, ring (ooh, we gotta) Church bells let 'em ring, ring, ring (ooh, we gotta) You're the queen, I'll be the king, king, king For life, for life, for life (for life)

True love gotta ring, ring, ring (ring, ring) Church bells let 'em ring, ring, ring (ring, ring) Angels gonna sing, sing, sing Tonight, tonight, tonight

Baby, marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" For the rest, the rest of your life (marry me, baby)

Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" For the rest, the rest of your life

Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-marry me (I'm begging) Won't you love me baby? Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-marry me I want you in my life so bad Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-marry me (oh) Won't you love me baby?

Marry me, marry me, say, "Yes" For the rest, the rest of your life

دانلود آهنگ Marry Me از Jennifer Lopez و Maluma

 

ادل در سنين جواني پس از اينكه دموي آهنگش مورد توجه شركت ضبط مستقل بريتانيايي XL Recordings قرار گرفت، به موفقيت دست يافت و اولين آلبوم خود را با نام «19» در سال 2008 منتشر كرد. نام اين آلبوم البته از سن اين خواننده در هنگام ضبط آن الهام گرفته شده است. شما مي توانيد تمامي آهنگ هاي اين خواننده را در صفحه اختصاصي ادل در سايت Top Songs با بالاترين كيفيت دانلود كرده و از آنها لذت ببريد.

آهنگ Someone Like You از Adele

متن آهنگ Someone Like You از Adele

I heard that you're settled down That you found a girl and you're married now I heard that your dreams came true Guess she gave you things, I didn't give to you Old friend, why are you so shy? Ain't like you to hold back or hide from the light

I hate to turn up out of the blue, uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it I had hoped you'd see my face And that you'd be reminded that for me, it isn't over

Never mind, I'll find someone like you I wish nothing but the best for you, too "Don't forget me, " I beg I remember you said "Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead" "Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead"

You know how the time flies Only yesterday was the time of our lives We were born and raised in a summer haze Bound by the surprise of our glory days

I hate to turn up out of the blue, uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it I had hoped you'd see my face And that you'd be reminded that for me, it isn't over

Never mind, I'll find someone like you I wish nothing but the best for you, too "Don't forget me, " I begged I remember you said "Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead"

Nothing compares, no worries or cares Regrets and mistakes, they're memories made Who would have known how bittersweet this would taste?

Never mind, I'll find someone like you I wish nothing but the best for you "Don't forget me, " I beg I remember you said "Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead"

Never mind, I'll find someone like you I wish nothing but the best for you, too "Don't forget me, " I begged I remember you said "Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead" "Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead"

دانلود آهنگ Someone Like You از Adele

 

آهنگ Love In The Dark از Adele

متن آهنگ Love In The Dark از Adele

Take your eyes off of me so I can leave I'm far too ashamed to do it with you watching me This is never ending, we have been here before But I can't stay this time 'cause I don't love you anymore

Please stay where you are Don't come any closer Don't try to change my mind I'm being cruel to be kind

I can't love you in the dark It feels like we're oceans apart There is so much space between us Baby, we're already defeated Ah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah Everything changed me

You have given me something that I can't live without You mustn't underestimate that when you are in doubt But I don't want to carry on like everything is fine The longer we ignore it all the more that we will fight

Please don't fall apart I can't face your breaking heart I'm trying to be brave Stop asking me to stay

I can't love you in the dark It feels like we're oceans apart There is so much space between us Baby, we're already defeated Ah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah Everything changed me

We're not the only ones I don't regret a thing Every word I've said You know I'll always mean It is the world to me That you are in my life But I want to live And not just survive

That's why I can't love you in the dark It feels like we're oceans apart There is so much space between us Baby, we're already defeated 'Cause, ah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah Everything changed me

And I-I-I-I-I don't think you can save me

دانلود آهنگ Love In The Dark از Adele

 

آهنگ million years ago از Adele

متن آهنگ million years ago از Adele

I only wanted to have fun Learning to fly, learning to run I let my heart decide the way When I was young Deep down, I must have always known That this would be inevitable To earn my stripes, I'd have to pay And bare my soul

I know I'm not the only one Who regrets the things they've done Sometimes I just feel it's only me Who can't stand the reflection that they see I wish I could live a little more Look up to the sky, not just the floor I feel like my life is flashing by And all I can do is watch and cry I miss the air, I miss my friends I miss my mother, I miss it when Life was a party to be thrown But that was a million years ago

When I walk around all of the streets Where I grew up and found my feet They can't look me in the eye It's like they're scared of me I try to think of things to say Like a joke or a memory But they don't recognize me now In the light of day

I know I'm not the only one Who regrets the things they've done Sometimes I just feel it's only me Who never became who they thought they'd be I wish I could live a little more Look up to the sky, not just the floor I feel like my life is flashing by And all I can do is watch and cry I miss the air, I miss my friends I miss my mother, I miss it when Life was a party to be thrown But that was a million years ago A million years ago

دانلود آهنگ million years ago از Adele


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۳:۰۳ توسط:sam موضوع: