فكرِ بي تو بودن فكرِ بي تو بودن .

فكرِ بي تو بودن

چگونه ميتوان با راه اندازي مركز ليزر موهاي زائد ميلياردر شد؟

عنوان: چگونه ميتوان با راه اندازي مركز ليزر موهاي زائد ميلياردر شد؟

 

 

راه اندازي كلينيك ليزر موهاي زائد مي تواند بسيار سودآور باشد. در واقع، صنعت حذف موهاي زائد در حال حاضر ميلياردها دلار ارزش دارد. طبق گزارش MarketWatch، انتظار مي‌رود بازار جهاني ليزر موهاي زائد تا سال ???? با نرخ رشد تركيبي سالانه ???? (CAGR) رشد كند.

اين آمار جهاني است و در اين مقاله سعي كرديم اين صنعت را از نظر اقتصادي بررسي كنيم و درآمدهاي آن را در ايران و خارج از ايران با يكديگر مقايسه كنيم.

در اين مقاله سعي شده قيمت ها به دلار ذكر شود كه هميشه بروز بماند و از اعتبار مقاله به دليل تورم كاسته نشود.

 

راه اندازي يك كسب و كار ليزر موهاي زائد چقدر هزينه و درآمد دارد؟

 

سوالات متداولي در اينجا آمده است كه از نظر اقتصادي و كاملا بروز مورد بررسي قرار ميدهيم كه راه اندازي يك كلينيك ليزر موهاي زائد چه هزينه ها و درآمدهايي دارد.

ممكن است لازم باشد تا 100000 دلار براي سيستم و دستگاه ليزر خود خرج كنيد. خواه از بانك وام مي گيريد يا از ديگران، به هر حال روش هايي وجود دارد كه ميتوان از طريق آنها سرمايه به دست آوريد.

ولي امروزه در ايران دستگاه هاي ليزر موهاي زائد چيزي بين 4000 دلار تا نهايت 10000 دلار هستند كه توجيح اقتصادي دارند و در ايران با اين مبلغ ميتوان دستگاه ليزر خريد و در كلينيك استفاده كرد و از آن كسب درآمد كرد كه نسبت به كشورهاي اروپايي و آمريكايي بسيار مبلغ ناچيزي ميباشد.

 

با انجام ليزر موهاي زائد چقدر مي توانيد درآمد كسب كنيد؟

 

در سراسر ايالات متحده، صاحبان كلينيك هاي ليزر موهاي زائد به طور متوسط ماهيانه ??63,000 دلار درآمد دارند كه از 13,000 تا 346,000 دلار متغير است.

درآمد كلينيك هاي ليزر موهاي زائد به طور خالص در ايران ماهيانه چيزي بين 500 دلار تا 10000 دلار متغير وابسته به عوامل مختلف است، حتي اين مبلغ ميتواند بيشتر نيز باشد.

اين اطلاعات توسط شركت كارمانيا طب وارد كننده دستگاه هاي زيبايي و دستگاه ليزر تيتانيوم  وارداتي شركت كارمانيا طب در ايران جمع آوري شده است.

برخي كلينيك هاي زيبايي در ايران درآمدهاي ميليارد توماني دارند و جزء كسب و كارهاي پر رونق و پر درآمد محسوب ميشوند و خريد تجهيزات آنها بسيار بازگشت سرمايه سريعي دارند، مشاوران شركت كارمانيا طب آماده هستند كه در اين زمينه به شما مشاوره دهند.

 

راه اندازي سالن ليزر موهاي زائد چقدر مخارج دارد؟

 

مخارج راه اندازي كلينيك ليزر موهاي زائد شامل موارد زير ميشود:

  • خريد دستگاه ليزر موهاي زائد - خريد دستگاه ليزر مهم ترين و حساس ترين و مهمترين بخش راه اندازي كلينيك است كه بيشترين هزينه را به خود اختصاص ميدهد كه بايد بيشترين دقت را در اين مورد انجام داد. وجود دستگاه هاي ليز مو فيك در ماركت ايران، وجود رنگ ها و طيف هاي پوستي مختلف در ايران، نبود دانش كافي در اين مورد باعث شده است بسيار زيادي از كلينيك هاي زيبايي و ليزر مو به درآمد مد نظر نرسند، شركت كارمانيا طب متخصص و واردكننده ي دستگاه هاي ليزر مو ميتواند به شما در خريد دستگاه ليزر مو كمك فراواني كند.
  • اجاره بها و هزينه هاي جاري مكان راه اندازي كلينيك ليزر مو - تعرفه هاي اجاره ميتواند هر نقطه اي از ايران متفاوت باشد و بعد از خريد دستگاه دستگاه ليزر مهمترين بخش راه اندازي ميتواند باشد، ما هميشه به افرادي كه قصد راه اندازي كلينيك ليزر مو دارند توصيه ميكنيم كه بخش هايي از شهر خود مركز ليزر مو را احداث كنند كه بهترين بازخورد و كلاس كاري را داشته باشند.
  • هزينه پرسنل - پرسنل راه اندازي كلينيك ليزر جزء مهمي از مركز شما ميباشند كه مستقيما با مشتريان شما در ارتباط هستند، پس سعي كنيد از نيروهاي متخصص استفاده كنيد. استفاده از نيروهاي متخصص و يا آموزش دادن افراد براي رسيدن به اين نوع تخصص ميتواند براي شما هزينه بر باشد و جز اصلي ترين هزينه هاي اوليه و هزينه هاي جاري مركز ليزر باشد.
  • هزينه تبليغات - گاهي تبليغات ميتواند پر هزينه ترين قسمت هر كاري باشد ولي راه اندازي مركز ليزر مو نياز و هزينه چنداني براي تبليغات ندارد زيرا به دليل بكر بودن اين ماركت، شما با هزينه كمي در تبليغات محيطي و رسانه هاي اجتماعي ميتوانيد با ارائه خدمات عالي بر سر زبان ها بيوفتيد و نياز چنداني به تبليغات نداشته باشيد.

هزينه هاي نام برده شده ميتواند به پارامترهاي بسياري بستگي داشته باشد، شما اگر قصد راه اندازي كلينيك ليزر موهاي زائد را داريد با كارشناسان شركت بازرگاني كارمانيا طب ارتباط بگيريد تا هزينه هاي شما را براي اين موضوع براوورد كند.

 

 

آيا راه اندازي مركز ليزر موهاي زائد سرمايه گذاري اقتصادي و موفقي ميباشد؟

 

در آمريكا ليزر بدن براي نواحي كوچكتر، مانند زير بغل يا لب بالا، مي تواند 75 تا 150 دلار براي هر جلسه ليزر موهاي زائد هزينه داشته باشد. براي مناطق بزرگتر، هزينه هر درمان مي تواند به 800 دلار برسد. وقتي آن را در شش يا هشت ضرب كنيد. (به دليل اينكه افراد براي ليزر موهاي خود حداقل بايد 6 تا 8 جلسه به مركز براي ليزر بدن خود مراجعه كنند.) به مبلغ قابل توجهي ميرسيد.

در ايران انجام ليزر براي نواحي كوچك چند صد هزار تومان و براي نواحي بزرگ و كل بدن تا چند ميليون تومان ميتواند هزينه در بر داشته باشد.

اين مبالغ براي مشتريان نيز نسبت به اپيلاسيون بسيار بصرفه تر و دائمي ميباشد. همين باعث شده است كه افراد زيادي در جامعه ليزر مو را به اصلاح با تيغ و اپيلاسيون ترجيح دهند و همانطور كه ميدانيد تعداد اين افراد روز به روز در حال افزايش است و اين موضوع ميتواند براي صاحبان كلينيك بسيار عالي و سود آور باشد.

راه اندازي مراكز ليزر مو در ايران بسيار توجيح اقتصادي خوب و عالي دارند و بازگشت سرمايه نسبتا خوبي را دارد، شركت كارمانيا طب ميتواند شما را در اين مسير راهنمايي كند.

 

 مشاوره ي كارشناسان كارمانيا طب براي كسب درآمد از راه اندازي مركز ليزر موهاي زائد

 

 

همانطور كه در بالا مطالعه كرديد راه اندازي كلينيك زيبايي و مركز ليزر موهاي زائد جزء پر درآمدترن كسب و كارها در ايران ميباشد، كه نياز به سرمايه اوليه و تخصص فراواني دارد.

اگر شما به راه اندازي مركز ليزر فكر كرده ايد يا قصد راه اندازي كلينيك ليزر مو را داريد بايد با متخصصين اين حوزه مشورت كنيد و اطلاعات كسب كنيد.

شركت كارمانيا طب جزء بهترين شركت هاي واردكننده در زمينه تجهيزات پزشكي و زيبايي ميباشد، اين شركت بهترين قيمت ها را در ايران به صاحبان كلينيك ارائه ميكند كه در كسب درآمد و بازگشت سرمايه صاحبان كلينيك بسيار تاثيرگذار ميباشد.

متخصصان شركت كارمانيا طب آماده همكاري با پزشكان و افرادي كه قصد راه اندازي كلينيك زيبايي را دارند، ميباشند. متخصصان اين شركت همه روزه آماده مشاوره دادن به اين افراد ميباشند.

 

نتيجه گيري

 

در نتيجه بايد گفت با هر كاري ميتوان ميلياردر و پولدار شد ولي كاري شما را ثروتمند و بي نياز ميكند كه به آن علاقه داريد و در آن جوياي تخصص و كمال هستيد و هيچ وقت از آن خسته نميشويد.

بايد بگوييم كه راه اندازي مركز ليزر موهاي زائد و مراكز زيبايي خيلي از افراد را پولدار و ثروتمند كرده است ولي اين پتانسيل ميتواند در هر كاري و هر زمينه اي وجود داشته باشد.

در كاري جوياي ثروت باشيد كه به آن علاقه داريد.

شركت كارمانيا طب بسيار خرسند ميباشد كه در مسير ثروتمند شدن شما در مراكز زيبايي همراه باشد پس اگر جوياي تخصص هستيد ما همراه شما هستيم.

 

منبع:  karmaniateb.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۷:۱۱ توسط:sam موضوع:

معرفي رشته مهندسي كامپيوتر

معرفي رشته مهندسي كامپيوتر


مهندسي كامپيوتر رشته‌اي است كه به طراحي و ساخت اجزاي مختلف رايانه مي‌پردازد و اهميت زيادي دارد. هدف اين رشته تربيت افرادي است كه در زمينه تحليل، طراحي، ساخت و راه‌اندازي دستگاه‌ها و مجموعه‌هاي سخت‌افزاري جديد، بررسي و شناخت مجموعه‌هاي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري موجود، نگهداري، عيب‌يابي و تعمير و اصلاح و توسعه فعاليت كنند. طراحي، شبيه سازي، فرآوري، پردازش، سنجش، آموزش و ويرايش تمام مفهوم‌هايي هستند كه با بيشترين دقت و در كوتاه‌ترين زمان‌ در برنامه‌هاي نرم‌افزاري رايانه انجام مي‌شوند. لذا هدف از اين رشته تربيت نيروي متخصص براي انجام امور فوق است. اين رشته در كشور ما نيز اهميت بسيار داشته و تا مقطع دكتري تدريس مي‌شود. مهندسي‌ كامپيوتر در مقطع‌ كارشناسي‌ داراي‌ دو گرايش‌ سخت‌افزار و نرم‌افزار و آي‌تي (فناوري اطلاعات) است‌.

تفاوت علوم كامپيوتر و مهندسي كامپيوتر


هر دوي اين رشته ها شباهت هاي زيادي با هم دارند؛ اما آن چه كه اين دو را از هم متمايز مي كند، اين است كه در مهندسي كامپيوتر تمركز بر روي جنبه هاي عملي استفاده از كامپيوتر است، اما در علوم كامپيوتر مباحث تئوري بيشتر بوده و به رياضيات نزديك تر است.

توانايي هاي فارغ التحصيلان


فارغ التحصيلان اين مقطع توانايي هاي زيادي دارند كه مي توانند مشكلات زيادي را حل كنند. از جمله ي اين توانايي ها ميتوان به موارد زير اشاره كرد.

1- بررسي و شناخت نرم افزارها و سخت افزارهاي جديد و به كارگيري آن ها

2- بررسي كمبودها و نيازهاي نرم افزاري و سخت افزاري بخش هاي صنعت و خدمات و تدوين نيازهاي آنها، امكان سنجي و تعيين ابزار و نيروي انساني لازم براي رفع كمبودها

3- تجزيه و تحليل سيستم هاي كوچك و متوسط نرم افزاري و سخت افزاري و ارائه راه حل مناسب براي اجراي آن ها

4- طراحي مجموعه هاي كوچك و متوسط نرم افزاري و سخت افزاري و توليد طرح هاي اجرايي براي آن ها

5- اجراي طرح هاي كامپيوتري، نصب، آزمايش و آموزش آن ها

6- پشتيباني و نگه داري سيستم هاي نرم افزاري شامل شناسايي خطاها، رفع خطاها و افزودن امكانات جديد به سيستم ها

7- عيب يابي كامپيوترها و سيستم هاي كامپيوتري و رفع عيب ها

8- شناسايي فنون جديد طراحي و ساخت رايانه و ارزيابي و به كارگيري آن ها

همه ي اين توانايي هاي هم به كارشناسان نرم افزار و هم سخت افزار مربوط مي شود، اما روشن است كه كارشناسان نرم افزار در محدوده مسائل نرم افزاري توانايي بيشتري دارند و برعكس كارشناسان سخت افزار در محدوده مسائل سخت افزاري از توانايي بيشتري برخوردارند.

فارغ التحصيلان رشته كامپيوتر


مهندسي كامپيوتر علمي اساسي و مهم در دنياي ديجيتال است. فارغ التحصيلان رشته كامپيوتر قادر هستند كه در شناخت و نحوه عملكرد، طراحي و ساخت، نگه داري و پشتيباني و تحليل هر يك از سخت افزار و نرم افزار هاي رايانه اي و سيستم هاي نرم افزاري و سخت افزاري فعاليت نمايند.

علاوه بر اين بررسي كمبودها و نيازهاي سيستم هاي كامپيوتري و همچنين نصب، اجرا و آزمايش را هم مي توانند انجام دهند. تمامي موسسات دولتي، ادارات، وزارتخانه ها و شركت هاي كامپيوتري بازار كار اين رشته محسوب مي شوند.

در رشته مهندسي كامپيوتر افراد پس از كسب مهارت و دانش كافي جذب اين موسسات شده و همچنين مي تواند به عنوان كارآفرين در بازار شركت داير كنند و خدمات كامپيوتري ارائه دهند كه البته به اين شكل باعث جذب نيروهاي جوان و متخصص اين حوزه و اشتغال زايي خواهند شد.

http://gg.gg/1309xr

https://bit.ly/3J1cJzE

https://did.li/yIL5q

https://mub.me/s7mg

https://t.ly/BhxWg

http://s.ecmaps.de/YRGxd

https://cutt.ly/69qxcky

https://is.gd/AHHI5K

https://shrtco.de/wWbG64

https://9qr.de/wWbG64

گرايش هاي مقطع ليسانس


رشته مهندسي كامپيوتر در مقطع كارشناسي داراي دو گرايش سخت افزار و نرم افزار است كه در مقطع كارشناسي تفاوت زيادي با هم ندارند.

گرايش سخت افزار


شامل فعاليت هاي آموزشي، پژوهشي و صنعتي در خصوص قطعات، بردها، تجهيزات و در نهايت سيستم هاي كامپيوتري در مقياس هاي مختلف است.

گرايش نرم افزار


هدف اين گرايش آموزش و پژوهش در زمينه زبان هاي مختلف برنامه نويسي، سيستم هاي عامل مختلف و طراحي انواع الگوريتم ها مي باشد.

بازار كار، درآمد و حقوق


با پيشرفت علم هر روز نياز به متخصصان رايانه بيشتر احساس مي شود. كه اگر افراد با پشتكاري باشند با مشكل بيكاري رو به رو نمي شود. مخصوصا مهندسين نرم افزار فرصت هاي شغلي زيادي دارند و براي كاركردن نياز به امكانات و تجهيزات زيادي ندارند. فارغ التحصيلان اين رشته سريعا جذب بازار كار مي شوند. حتي دانشجويان دو سال آخر اين رشته نيز مي توانند وارد بازار كار شده و فعاليت كنند. براي اين افراد امكان كار در شركت هاي توليد كننده قطعات و دستگاه ها و مراكز صنعتي توليدي بسيار فراهم است و از نظر سطح درآمدي هم با توجه به دانش و پشتكار شخصي در حد قابل قبول و ايده آلي قرار دارند. از طرفي با توجه به استفاده روزافزون از شبكه اينترنت زمينه كار در اين موضوع نيز بسيار مهياست.

توانايي هاي مورد نياز براي مهندسي كامپيوتر


اين افراد بايد رياضي‌ قوي‌ داشته‌ باشند و توانايي‌ در زمينه‌ فيزيك‌ هم داشته باشند. همچنين‌ لازم‌ است‌ كه‌ فردي‌ خلاق‌ باشد تا بتواند مسائل‌ را از راه‌حل‌هاي‌ ابتكاري‌ حل‌ كند. راه‌ حل‌هايي‌ كه‌ كمترين‌ هزينه‌ و بهترين‌ كارايي‌ را داشته‌ باشد.

توانايي علمي


اين افراد بايد سخت كوش و با پشتكار باشند زيرا رشته رايانه رشته پويايي است و هميشه بايد اطلاعاتش به روز بوده و به دنبال فراگرفتن مطالب جديد باشد. مهندس رايانه بايد رياضي و فيزيكش قوي باشدو خلاق باشد تا بتواند مسايل را از راه هاي ابتكاري حل كند.

منبع:

www.pjmi.ir

https://www.party.biz/forums/topic/88222/when-choosing-the-quality/view/post_id/593981

https://michelledaigle.liveeditaurora.com/blog/2016/02/06/patience-pays

https://supportlab.granicusideas.com/ideas/build-nft-virtual-reality-marketplace-like-decentraland?page=2

http://poredak.netfreehost.com/poredak-post-4632915.html#4632915

https://jagdverband.23video.com/bundesjagertag

https://www.tripadvisor.com/Profile/pjmiirp

https://www.4shared.com/u/uwTEGj8b/hicew33434.html

https://disqus.com/by/pjmiir1082/about/

https://www.ted.com/profiles/39828495/about

https://www.pjmi.ir/instagram-free-download-sites/

https://worldغير مجاز مي باشدplay.net/member/1103199


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۳:۵۱ توسط:sam موضوع:

مانيتور هاي دست دوم اچ پي

مدل ?? اينچي مانيتورهاي گيمينگ اچ پي باوجود داشتن رزولوشن ????p، از نرخ به‌ روزرساني ??? هرتز و زمان پاسخگويي ? ميلي ‌ثانيه برخوردارمي باشد . دستگاه هاي مذكوراز FreeSync اي ‌ام ‌دي نيز پشتيباني مي كنند .Freesyncمانند G-sync با هماهنگ كردن فريم ريت بازي و ريفرش ريت مانيتور، از به وجود آمدن اثر screen tearing بُريده به نظر رسيدن تصوير جلوگيري مي نمايد . وبژگي مانيتورهاي گيمينگ اچ پي از لحاظ درگاه عبارت است از : مانيتور اومن ?? اينچي به ? پورت USB 3.0، يك ديسپلي ‌پورت و يك پورت HDMI مجهز است.

اچ‌ پي تصميم گرفته است در مدل ?? اينچي نيز به‌ جاي استفاده از رزولوشن?k،از رزولوشن????P )QHDاستفاده نمايد . درعوض ريفرش ريت مانيتور را تا ??? هرتز افزايش دهد و زمان پاسخگويي آن را به ? ميلي‌ ثانيه برساند. تغيير ديگر اومن ?? اينچي استفاده از فناوري G-Sync انويديا به‌جاي FreeSync است. لازم به ذكر است ، به ‌دليل استفاده از پنل TN، هر دو مانيتور را مي ‌توان اوركلاك كرد.

مانيتورهاي گيمينگ اچ پي
معرفي مانيتورهاي گيمينگ اچ پي omen
كمپاني اچ‌ پي از سري جديد محصولات گيمينگ خود با نام اومن رونمايي كرد . البته در اين ميان، دو مانيتور جديد Omen by HP 25 و Omen by HP 27 نيز معرفي شدند. همان‌ طور كه از نام اين دو مانيتور مشخص است، اومن‌هاي جديد به‌ ترتيب ?? و ?? اينچي مي باشند.

خاطرنشان مي سازيم ، مانيتورهاي گيمينگ اچ پي مي توانند رضايت خاطر كاربران خود را فراهم آورند . شركت اچ پي يكي از بزرگترين شركت‌ هاي فناوري اطلاعات است . اين شركت تقريبا در تمامي كشورها فعاليت مي ‌كند.

قيمت مانيتورهاي گيمينگ اچ پي
مانيتورهاي گيمينگ اچ‌ پي از قابليت‌ هايي چون HDR و رزولوشن ?K برخوردار نيستند . قيمت مناسب، ظاهر زيبا و ريفرش ريت بالا ،  مانيتورهاي گيمينگ اچ پي را به ‌گزينه ‌اي ايده‌ آل براي گيمرهايي تبديل مي‌ كند كه نرخ به ‌روزرساني تصوير براي آن‌ ها از اهميت بالاتري برخوردار مي باشد . بديهي است رسيدن به فريم ريت بالاتر از ?? در رزولوشن ?K، حتي براي بالارده ‌ترين كامپيوترهاي گيمينگ كار بسيار دشواري است.

تنها زماني مي ‌توان از مزاياي ريفرش ريت بالا استفاده كرد كه فريم ريت بازي نيز در همان حد بالا باشد . اين امر در حال حاضر تنها در رزولوشن‌هاي پايين ممكن است.  مانيتور Omen 25 تا يك ماه ديگر با قيمت ??? دلار به بازار عرضه خواهد شد . Omen 27 با قيمت ??? دلار براي خريد در دسترس مي باشد .

براي خريد مانيتور هاي دست دوم اچ پي روي لينك زير كليك كنيد.

https://dellhp.ir/product-category/monitor/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۷:۱۷ توسط:sam موضوع:

بهترين روش يادگيري زبان انگليسي در منزل

بهترين روش يادگيري زبان انگليسي در منزل

b7_mgmf.png

بهترين روش يادگيري زبان انگليسي در منزل

بهترين روش يادگيري زبان انگليسي در منزل

بهترين روش يادگيري زبان انگليسي در منزل - اين سوال براي همه وجود دارد كه چگونه ميتوانند در عرض ?-? ماه، انگليسي روان صحبت كنند، اين افراد معمولا عجله دارند چون به زودي آزمون يا مصاحبه اي در راه دارند. در اين نوشته نتيجه جديدترين تحقيقات چندين ساله از معتبرترين موسسه زبان دنيا يعني افورتلس را براي شما بازگو مي كنيم و همزمان با تغييرات، اين مقاله به روز مي شود. اين مطلب در سال 2022 آپديت شده است!
دقت كنيد در هر سطحي از زبان باشيد، مبتدي يا متوسط، كلاس برويد يا در منزل ياد بگيريد، در واقع هيچ روش جادويي براي يادگيري وجود ندارد. اما تكنيك هاي زير بهترين تكنيك هاي موجود هستند كه سرعت يادگيري شما را تا ?? درصد افزايش مي دهند.

يادگيري زبان چقدر طول مي كشد؟

اين زبان نسبت به زبان هاي ديگري مثل چيني يا لهستاني كه از زبان هاي سخت هستند، در درجه آسان قرار مي گيرد. همانگونه كه قبلا نيز توضيح داديم، براي فارسي زباناني كه زبان انگليسي بلد نيستند و روزانه ? ساعت وقت براي مطالعه بگذارند حدود ?? ماه زمان نياز است كه به سطح متوسط برسيد.

?-يك هدف تعيين كنيد

به ياد داشته باشيد اين موضوع كه چرا تصميم گرفته ايد انگليسي را مطالعه كنيد؛ از اهميت زيادي برخوردار است. برخي از اهداف نمونه براي يادگيري زبان انگليسي عبارتند از:

  • رسيدن به نمره ي خاصي در TOEFL يا آيلتس
  • توانايي درك فيلم هاي زبان اصلي بدون زيرنويس
  • توانايي گفتگو با يك دوست انگليسي زبان
  • سفر به كشورهاي خارجي بعنوان توريست
  • مهاجرت و كار يا تحصيل در كشورهاي خارجي

 

بهترين روش يادگيري زبان انگليسي در منزل

?- به اين روش مرور كنيد

بهترين روش يادگيري زبان اين است كه اولين بار كه مطلب جديدي از زبان را مطالعه ميكنيد (مثلا يك لغت)، اگر همان مطلب را در ?? ساعت آينده هم يك بار مرور كنيد، تا ??? آنچه را كه جديداً ياد گرفته ايد حفظ ميكنيد پس از يك هفته، مي توانيد تنها پس از پنج دقيقه مرور همان مطلب، بدون فراموشي همه آن را به خاطر بياوريد. اين مطلب تا ?? روز در ذهن شما مي ماند.
بعد از چهل روز اگر همان مطلب را مجددا مطالعه كنيد، ماندگاري آن در ذهن تان تا ? ماه خواهد بود! پس يك بار همان شبي كه مطلب را ياد مي گيريد مرور كنيد، هفته بعد هم يك بار و چهل روز بعد هم يك بار.

?- حداقل روزانه ? ساعت تمرين

براي اينكه در عرض ?-? ماه مسلط شويد، بايد پشتكار زياد داشته باشيد؛ به عبارت ديگر شما بايد ?-?? ساعت در روز زبان تمرين كنيد. بهتر است ? ساعت لغت بخوانيد، ? ساعت مكالمات ساده كتاب ها را روبروي آينه با خود تمرين كنيد. سپس ? ساعت انگليسي گوش كنيد و ? ساعت متن هاي انگليسي را بخوانيد؛ و به همين ترتيب ادامه دهيد. اگر بيشتر روي مكالمه تمركز كرده ايد، گوش كردن را بيشتر انجام دهيد؛ اما نگران نباشيد چون خواندن هم به توانايي صحبت كردنتان كمك ميكند. براي بعضي ها ? ساعت خواندن و گوش كردن در روز كافي است؛ اما اگر ميخواهيد خيلي سريع به زبان انگليسي مسلط شويد، بهتر است از روش ما استفاده كنيد.

 

بهترين روش يادگيري زبان انگليسي در منزل

يادگيري زبان را به سرگرمي تبديل كنيد

بهترين راه براي مطالعه زبان انگليسي اين است كه يادگيري را به امري سرگرم كننده و جذاب براي خودتان تبديل كنيد. عاشق اتومبيل هستيد؟ مجله هاي اتومبيل كه به زبان انگليسي هستند تهيه كرده و بخوانيد. به ورزش علاقه داريد؟ مي توانيد مسابقه هايي را از تلويزيون دنبال كنيد كه گوينده انگليسي زبان آن را گزارش مي كند. به كتاب خواندن علاقه داريد؟ ترجمه انگليسي كتاب هاي محبوب تان را پيدا كرده و براي تمرين مطالعه از آن استفاده كنيد. مجددا پيشنهاد مي كنم موضوعات مورد علاقه تان را از وبسايت پروان آكادمي پيدا كنيد و مطالعه نماييد!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۶:۲۳ توسط:sam موضوع:

درمان سريع و پيشگيري از يبوست در دوران بارداري با درمان هاي خانگي و غير دارويي




برچسب: درمان,سريع,و,پيشگيري,از،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۵:۴۴ توسط:sam موضوع:

خواص حيرت انگيز شيره انگور براي سلامت بدن و ناگفته هاي آن

شيره انگور اصل يا دوشاب داراي خاصيت گرم و لطيفي است و از خواص آن مي توان به درمان كم خوني، پيشگيري از سرطان، تقويت سيستم ايمني بدن، تقويت حافظه و جلوگيري از سكته قلبي اشاره كرد.

 

شيره انگور محصولي است كه از انگور به دست مي آيد كه بسيار مفيد و داراي خواص فراواني است. شيره انگور ملاير نسبت به انگور كالري بيشتري دارد و مصرف آن به مقدار كم انرژي مورد نياز بدن را تامين مي كند. اين شهد حاوي ويتامين هاي A، B، C و مواد معدني مانند آهن، منيزيم، فسفر و كلسيم است.

شيره انگور با وجود فوايد فراواني كه دارد براي افراد ديابتي مصرف بي رويه آن مي تواند مضر باشد. البته هرگز فكرش را هم نكنيد كه شيره انگور يا هر قند طبيعي ديگري حتي يك هزارم قند و شكر فرآوري شده و هزاران محصول مشتق شده از آن ها مضر باشد. بايد صادقانه بگوييم كه در مقايسه با قند ها و فرآورده هاي كشنده كارخانه اي شيره انگور، عسل طبيعي، توت، كشمش، مويز، انجير، خرما و ساير شيرين كننده هاي طبيعي هرگز و هرگز ضرري ندارند. فقط افراد ديابتي با قطع كامل قند هاي مصنوعي بايد در مصرف قند هاي طبيعي نيز بسيار محتاط باشند.

 

خواص شيره انگور در طب اسلامي

 

شيره انگور كه در طب سنتي با نام انگور نيز شناخته مي شود فوايد زيادي براي سلامت انسان دارد. اين غذا طبيعت گرم و سردي دارد و افراد زيادي مي توانند از آن استفاده كنند. اين شهد شيرين بسيار مقوي، مغذي و ضد نفخ است و براي تقويت سيستم ايمني بدن بسيار مفيد است، زيرا حاوي ويتامين‌ها و مواد معدني ضروري از جمله كلسيم، پتاسيم، منيزيم، آهن و ويتامين‌هاي A، B و C است. بدن، پس از خوردن آن غافل نشويد.

 شيره انگور به دليل داشتن مقدار زيادي قند طبيعي انرژي را فعال مي كند و اين قند خيلي سريع در بدن حل مي شود و به بدن انرژي مي دهد. آب سبزيجات به پيشگيري از بيماري هايي مانند فشار خون بالا، كلسترول بالا، انسداد و رگ هاي واريسي كمك مي كند و از آنجايي كه حاوي پتاسيم است، خون را رقيق كرده و از حملات قلبي جلوگيري مي كند. دوچاب همچنين در درمان عفونت ها و التهاب ها بسيار موثر است و اثرات شيمي درماني را كاهش مي دهد.

 

شيره انگور و درمان كم خوني

 

كم خوني بيماري است كه بسياري از افراد به ويژه زنان به دليل رژيم غذايي ناسالم به آن مبتلا مي شوند. شيره انگور حاوي آهن و ويتامين B12 است كه با افزايش سطح گلبول هاي قرمز در بدن نقش بسيار موثري در توليد خون دارد و همچنين درمان موثري براي كم خوني است. اين غذا يك سوم آهن مورد نياز روزانه بدن را تامين مي كند. براي استفاده از شيره انگور براي درمان كم خوني، خوب است هر روز صبح ? تا ? قاشق چايخوري از اين آب ميل شود، توليد آهن را در بدن افزايش مي دهد و از كم خوني جلوگيري مي كند.

 

نوشيدن شيره انگور از سرطان پيشگيري مي كند

 

شيره انگور ملاير حاوي بسياري از آنتي اكسيدان هاي قوي است. اين آنتي اكسيدان ها با پوشاندن سلول هاي بدن از سرطان ناشي از راديكال هاي آزاد جلوگيري مي كنند. آنتي اكسيدان ها نيز ترشح گلبول هاي سفيد را تحريك مي كنند. وجود مواد معدني ضروري مانند پتاسيم و آهن در آب اين سبزي به همراه افزايش سطح گلبول هاي سفيد در بدن باعث افزايش ايمني بدن و محافظت از بدن در برابر بيماري ها مي شود.

 

خواص شيره انگور ملاير براي پوست

 

فوايد شيره انگور براي پوست بسيار زياد است. استفاده از آن بافت آسيب ديده پوست را ترميم مي كند و از پيري پوست جلوگيري مي كند. همانطور كه اشاره كرديم، اين اكسير گياهي باعث افزايش گلبول هاي قرمز خون مي شود كه به حفظ زيبايي و قرمزي پوست كمك مي كند. شيره انگور ملاير از پوست در برابر اثرات مضر نور خورشيد محافظت مي كند و در درمان التهابات دردناك بسيار موثر است. ماليدن مستقيم شيره انگور روي پوست آلودگي ها و چين و چروك ها را از بين مي برد و از افتادگي پوست جلوگيري مي كند.

 

شيره انگور ملاير در تقويت حافظه و پيشگيري از بيماري آلزايمر موثر است

 

شيره انگور به دليل داشتن قندهاي طبيعي و ويتامين هاي ضروري، سلول هاي مغز را تقويت مي كند و مي تواند انرژي لازم براي فعاليت اين سلول ها را تامين كند. غذاهاي با طبع گرم نيز در بهبود عملكرد سلول هاي مغز بسيار مفيد هستند، بنابراين شيره انگور نقش موثري در تقويت حافظه و جلوگيري از پيري مغز دارد.

 

فوايد شيره انگور براي چاقي

 

افراد كوتاه قد و ضعيف مي توانند از شيره انگور براي افزايش وزن و دادن انرژي به بدن خود استفاده كنند. اين آب ميوه به دليل كالري بالايي كه دارد باعث چاقي مي شود بنابراين مصرف آن براي افراد چاق و كم تحرك توصيه نمي شود. اين افراد نبايد از مخلوط شيره انگور با شير يا چاي استفاده كنند زيرا باعث چربي اضافي و اضافه وزن در بدن مي شود. به عبارت ديگر، خوردن شيره انگور ملاير مي تواند بر وزن بدن تأثير بگذارد.

 

خواص شيره انگور براي كودكان

 

شيره انگور براي كودكان در حال رشد موثر است زيرا سرشار از مواد معدني و ويتامين است. از آنجايي كه كودكان براي رشد به مواد مغزي بيشتري نياز دارند، استفاده از شيره انگور در رژيم غذايي توصيه مي شود. از آنجايي كه شيره انگور كالري بالايي دارد، براي كودكان ضعيف و لاغر و يا افرادي كه در اثر يك بيماري طولاني مدت يا جراحي ضعيف شده اند بسيار مفيد است.

 

خواص شيره انگور براي بارداري

 

وجود مواد مغذي فراوان در شيره انگور قواي بدني زنان كوتاه قد را به ويژه در دوران بارداري تقويت مي كند و به رشد بهتر جنين كمك مي كند. اين غذاي شيرين حاوي تركيباتي مانند فسفر، كلسيم، منيزيم و ويتامين K است كه براي افزايش تراكم استخوان بسيار عالي است. بنابراين توصيه مي شود براي جبران كمبود كلسيم در دوران بارداري مصرف شود. مادراني كه احتمال ابتلا به ديابت بارداري دارند نبايد زياد شيره انگور ملاير بنوشند و مصرف آن براي ديابتي هاي قبل از بارداري توصيه نمي شود.

 

خواص شيره انگور براي اعصاب

 

شيره انگور ملاير به دليل وجود منيزيم در تركيبات خود، ميزان كلسيم را در اعصاب و عروق خوني متعادل مي كند و اعصاب را آرام مي كند و باعث بهبود خلق و خو و افزايش نشاط افراد مبتلا به افسردگي مي شود.

 

برخي ديگر از خواص شيره انگور و فوايد آن

 

  • خواص خونساز و آنتي اكسيداني كه به تعادل سطح كلسترول كمك مي كند. از بدن در برابر بيماري هاي قلبي محافظت مي كند.
  • سرشار از خواص خون ساز و آنتي اكسيداني و همچنين ويتامين ها و مواد معدني است.
  • حاوي ويتامين هاي A، B، C، پتاسيم و آهن است و ايمني بدن را افزايش مي دهد.
  • سرشار از آهن و پتاسيم است كه براي تشكيل سلول‌هاي هموگلوبين كه اكسيژن را به خون حمل مي‌كنند و از سلامت قلب محافظت مي‌كنند، ضروري هستند.
  • يكي ديگر از خواص شيره انگور جلوگيري از لخته شدن خون است كه خطر سكته را كاهش مي دهد.
  • يكي از مزاياي شيره انگور اين است كه قندهاي طبيعي موجود در آن به سرعت هضم مي شوند و به بدن انرژي مي دهند.

 

انگور به دليل محتواي آن، خون را رقيق مي كند، از بسياري از بيماري هاي ناشي از فشار خون بالا، بيماري هاي قلبي و واريس پيشگيري مي كند. به بيماران، به ويژه كساني كه از لخته شدن خون و بيماري هاي عروقي رنج مي برند، توصيه مي شود روزانه شيره انگور ملاير بنوشند. خواص شيره انگور آنقدر زياد است كه نمي توان آنها را برشمرد.

 

به دليل داشتن پتاسيم بالا، فشار خون بالا را كاهش مي دهد

 

اين يك درمان عالي براي يبوست است. شيره انگور ملاير به عنوان يك ملين طبيعي عمل مي كند، به خصوص زماني كه با صبحانه مصرف شود. هنگامي كه به طور منظم مصرف شود، يك درمان براي يبوست مزمن است.

شيره انگور ملاير براي بسياري از مشكلات سلامتي مانند سرطان سينه و سرطان روده بزرگ بسيار مفيد است. آنتوسيانين ها و پروتونوسيانين ها رشد سلول هاي سرطاني را كند مي كنند. شيره انگور ملاير منبع خوبي از انرژي است و سيستم ايمني بدن را تقويت مي كند.

 

خواص ضد التهابي دارد و اثرات شيمي درماني را كاهش مي دهد

 

  • با تقويت حافظه خطر ابتلا به آلزايمر را كاهش مي دهد.
  • براي عفونت و التهاب بسيار موثر است.
  • اين غذا براي بيماران ديابتي مفيد است. مطالعات زيادي وجود دارد كه حساسيت به انسولين را نشان مي دهد. پلي فنول هاي موجود در شيره انگور خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي را كاهش مي دهد و به آرامش رگ هاي خوني براي حفظ جريان خون و عملكرد مناسب كمك مي كند.
  •  

 

مضرات شيره انگور در طب سنتي

 

شيره انگور فوايد زيادي دارد، اما بسته به خصوصيات بدني افراد و نحوه مصرف آن مي تواند اثرات ناخواسته اي داشته باشد. با توجه به اينكه طبع اين شهد خوراكي گرم و گرم است، بنابراين مصرف زياد آن در افراد گرم مزاج باعث غليظ شدن صفرا و در نتيجه سردرد، افزايش دماي بدن و ايجاد جوش در بدن مي شود. صورت و بدن براي درمان اين بيماري ها مي توان از دانه هاي ريحان يا ميوه هاي تازه و خنك استفاده كرد. علاوه بر اين، عليرغم وجود مقدار زيادي شكر در اين آب ميوه، مصرف آن براي ديابتي ها توصيه نمي شود. وجود كالري زياد در شيره انگور مي تواند در افراد كم تحركي كه به طور منظم ورزش نمي كنند، منجر به چاقي و افزايش وزن شود و اين افراد بهتر است اين ماده غذايي را در حد اعتدال مصرف كنند.

 

مقدار مصرف و بهترين زمان مصرف شيره انگور

 

مصرف نرمال شيره انگور ملاير از فردي به فرد ديگر متفاوت است. براي بزرگسالان 1 تا 3 قاشق چاي خوري و براي كودكان 1 تا 3 قاشق چايخوري در روز مقدار مناسبي است، اما ميزان كل مصرف كاملاً به ذائقه افراد بستگي دارد و بايد توجه داشت كه به دليل تند بودن و داشتن قند زياد. انگور آبدار، افراد ديابتي و گرم مزاج بايد اين شيره را زياد مصرف كنند.

 

خريد شيره انگور اصل

 

زماني كه به دنبال خريد شيره انگور اصل هستيم، در واقع بهترين شيره انگور موجود در بازار را كه همان شيره انگور ملاير مي باشد را مي خواهيم. در همين بخش آدرس فروشگاه اينترنتي براي خريد شيره انگور خانگي و بي نظير را برايتان قرار داديم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۱:۰۸ توسط:sam موضوع:

كسب درآمد از اينستاگرام با فالوور كم

كسب درآمد از اينستاگرام با فالوور كم

 

4 گام اصلي براي راه اندازي كسب و كار در اينستاگرام

اول از همه بايد بگويم كه هنوز براي شروع كار با اينستاگرام دير نيست و ارزشش را دارد، حتي اگر شكست خورديد، آن را امتحان كنيد. اگرچه يك ميليارد كاربر اينستاگرام تنها تعداد انگشت شماري از قدرت اپليكيشن را نشان مي دهند، اما افراد بازاري هنوز در بازار به دنبال جذب مشتريان بيشتر هستند.

 

اين امر در اينستاگرام به راحتي امكان پذير است. از آنجايي كه اينستاگرام به ارائه آپشن هاي جديد و خاص در زمينه كسب‌وكار فعاليت دارد، ممكن است هرگز زماني بهتر از اكنون براي آغاز و ساخت يك حساب كاربري در اين پلتفرم وجود نداشته باشد. اين پلتفرم مختص برند خاصي نيست و هركسي مي تواند از آن استفاده كند و اين مهم ترين امتياز استفاده از اينستاگرام است.  از طريق افزايش فالوور و يا استفاده از پنل فالوور ميتوانيد به رشد بالايي دست پيدا كنيد.

اگر شما صاحب يك فروشگاه مجازي و آنلاين هستيد و يا يك بيزينس بزرگ در اينستاگرام داريد، براي موفق شدن در اين پلتفرم همواره بايد با موانع پيش رو آن آشنا باشيد. حالا بايد دانست كه چگونه از اينستاگرام براي كسب درآمد استفاده كنيم؟ در ابتداي كار، استفاده از اينستاگرام براي درآمدزايي بسيار سخت و پراسترس مي باشد. شما براي داشتن يك كسب و كار موفق بايد همواره صبور و فعال عمل كنيد.

شايد اولين سوالي كه به ذهن شما مي رسد اين باشد؛ چه پستي در پيج خود قرار دهم؟ بعد از گذشت مدتي با خود فكر مي كنيد چرا ديگران پست هاي من را لايك نمي كنند؟ بايد بدانيد در ابتداي كار اين نگرش براي تمامي صاحبان حساب به وجود مي آيد. اما نترسيد زيرا به علت آپديت هاي زياد اينستاگرام، راه هاي جذب فالوور و مشتري از قبل آسانتر شده است. اما بايد بدانيد كه همه چيز به استراتژي شما بستگي دارد.

در اين مقاله نه تنها نكاتي اساسي در مورد نحوه شروع استفاده از اينستاگرام براي كسب و كار به شما ارائه كرده ايم، بلكه راه هايي براي جذب فالوورهاي بيشتري كه پست هاي اينستاگرام شما را دنبال مي كنند را نيز در اختيار شما قرار مي دهيم. پس تا انتها همراه ما باشيد.

پروفايل خود را كامل كنيد.

حتما اين نكته را در نظر داشته باشيد، تا زمانيكه شما اين قسمت را كامل نكنيد قادر نخواهيد بود در اينستاگرام فعاليت كنيد. اگرچه روش خاصي براي نوشتن بهترين پروفايل اينستاگرام وجود ندارد. اين نكات براي بهترين راه براي نمايش نمايه شما مفيد خواهد بود.

 

  • عكس پروفايل: بهتر است از لوگوي شركت خود به عنوان عكس نمايه استفاده كنيد تا مردم بتوانند به راحتي برند شما را شناسايي كنند.
  • نام صفحه كاربري: نامي را انتخاب كنيد كه شامل هويت تجاري شما براي پروفايل هاي اجتماعي شركت شما باشد.
  • نام كاربري: اين نام بايد شامل برند شما باشد. توجه داشته باشيد كه هنگام نوشتن نام كاربري نبايد بين حروف فاصله وجود داشته باشد.
  • وب سايت: فقط روي يك URL مي توان در صفحه اينستاگرام شما كليك كرد. اكثر شركت ها وب سايت خود را در اين قسمت يا لينك آخرين صفحه اي كه در آن پيشنهاد ويژه دارند وارد مي كنند.
  • بيوگرافي: اينجاست كه توجه ساير كاربران را به خود جلب مي كنيد. در اين بخش، مي توانيد توضيح دهيد كه كسب و كار شما چيست، شما در اين قسمت مي توانيد وب سايت خود را تبليغ كنيد، يا اهداف پيج خود را در اين قسمت قرار دهيد.

 

به خاطر داشته باشيد كه هنگام ايجاد پروفايل خود فضاي زيادي براي خلاقيت خواهيد داشت.

تبديل حساب كاربري خود به يك حساب بيزينسي فعال در اينستاگرام يك حركت هوشمندانه به حساب مي آيد، به خصوص اگر شما داراي يك موقعيت فيزيكي براي كسب و كار خود باشيد. نمايه هاي كسب و كار نمايه هايي هستند كه هم اطلاعات خاصي اعم از شماره تماس، آدرس را مي توانيد در اختيار مشتريان خود قرار دهيد تا در صورت نياز آنها بتوانند با شما در ارتباط باشند.

 

فالوورهاي هدف خود را پيدا كنيد.

 در اينستاگرام كاربران زيادي مشغول به فعاليت مي باشند. با وجود اين كاربران احتمالاً ماندن در اين پلتفرم نبرد سختي براي شما خواهد بود. واقعيت: براي موفقيت به ميليون ها فالوور در اينستاگرام نياز نداريد. به جاي اينكه نگران داشتن فالوورهاي زياد باشيد، ذهنيت «قبيله اي» را براي صفحه تجاري اينستاگرام خود انتخاب كنيد.

 

از افراد كمي شروع كنيد. سعي كنيد با مردم ارتباط برقرار كنيد. با آنها بصورت تك به تك به تعامل بپردازيد. به طور كلي سعي كنيد خودتان از تعداد كمي افراد شروع به جمع آوري تعداد بيشتري فالوور بكنيد.

اشتباه نكنيد: اينستاگرام پلتفرمي نيست كه اگر آن را بسازيد، مشتريان شما به سراغ شما بيايند. در اينستاگرام شركت هاي بزرگ يا كوچك بايد نه تنها روي صفحاتي كه به آنها علاقه دارند، بلكه روي صفحاتي كه عضوي از مخاطبان خود هستند نيز بايد تمركز كنند.

و اما چطور بايد اين كار را بكنيم؟ كجا مي توانيم مخاطبان خود را پيدا كنيم؟

  • استفاده از هشتگ ها

هشتگ ها عموما در اينستاگرام به عنوان يك موتور جستجو براي يافتن فالوورها و برندها عمل مي كنند. اين چرخه ها هم براي مصرف كنندگان و هم براي صاحبان مشاغل كار مي كنند. تكرار مي كنم، مخاطب خاص خود را هدف قرار دهيد.

به عنوان مثال، هشتگ beauty# يك هشتگ بسيار بزرگ است كه صدها ميليون پست در آن قرار دارند. يك برند لوازم آرايشي به جاي انتخاب هشتگ هاي شلوغ، مي تواند مشتريان خود را در ميان هشتگ هاي تخصصي تر و كم جمعيت تر پيدا كند.

براي انجام اينكار مي توانيد از پنل اينستاگرام mrfollower نيز استفاده كنيد. در اين پنل مي توانيد با استفاده از فالوورهاي فعال و واقعي به كسب و كار خود رونق ببخشيد.

مديريت فعاليت در اينستاگرام

راه اندازي اينستاگرام يك فعاليت تمام وقت براي كسب و كار شما نيست. محاسبه بازدهي در ديگر رسانه هاي اجتماعي با اينستاگرام با هم تفاوتي ندارد.

 

  • سعي كنيد حتما پست ها را لايك كنيد.
  • به نظرات پاسخ دهيد.
  • كاربران هدف خود را دنبال كنيد.

 

با انجام مراحل بالا و همچنين ايجاد يك تقويم دقيق محتوايي، مطمئناً كار شما آسانتر مي شود و در زمان شما نيز صرفه جويي مي شود. شما بايد درك روشني از زمان ارسال پست در اين پلتفرم داشته باشيد. گذاشتن محتوا در زماني كه فالوورهاي شما آنلاين هستند، تعامل را به حداكثر مي‌رساند. به علاوه، با داشتن يك برنامه ريزي عالي، ديگر در طول 24 ساعت روز تمام وقت خود را به اينستاگرام اختصاص ندهيد.

داستان سرايي كنيد.

يكي از بهترين راه هاي جذب و ماندگاري فالوورها نوشتن داستان در كپشن و يا استوري مي باشد. شما مي توانيد از طريق انتشار محتوا و عكس هاي خود يك داستان جالب براي كاربران خود بسازيد. با جلب نظر مخاطبان مي توانيد تعامل بالاتري را نيز كسب كنيد.

البته در اين بين هستند مجموعه هايي كه به خدمات دهي به افراد شاغل در حوزه اينستاگرام ميپردازند كه ميتوان به 3 مجموعه زير اشاره كرد.

https://peakerr.com/

https://nicesmmpanel.com/

https://justanotherpanel.com/

https://barkatbhaitown.blogspot.com/2022/09/a-varied-of-ideas-for-social-media.html

https://sites.google.com/view/a-varied-of-ideas-for-social/home

http://offpageseo2000.weebly.com/3/a-varied-of-ideas-for-social-media-marketing-around-the-nation-are-here

https://medium.com/@narif67241/a-varied-of-ideas-for-social-media-marketing-around-the-nation-are-here-949abe35d5a?postPublishedType=initial

https://seo441810591.wordpress.com/2022/09/05/great-advice-on-how-to-manage-your-social-media-marketing-plan/

https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post494768939/

https://www.evernote.com/shard/s356/sh/04e9ffb4-1e6f-dd1d-4eaa-5347c5e51a3a/1e97efb3d83d5814383c500fa81605b8

https://app.box.com/s/ebkgy4k4sehyva7lt7a05g7g9ol7edqt

https://telegra.ph/How-To-Successfully-Implement-A-Social-Media-Marketing-Plan-09-05

https://diigo.com/0pv5ll

https://site-5606536-8612-8917.mystrikingly.com/blog/helpful-tips-about-social-media-marketing-that-simple-to-follow

https://www.pearltrees.com/daxid609/articles-only/id55449374/item461857755

https://successful-desert-bca.notion.site/Helpful-Tips-About-Social-Media-Marketing-That-Simple-To-Follow-890b62e457a441eeab901e8479d5d8b1

https://www.merchantcircle.com/blogs/faheem-new-york-ny/2022/9/Make-A-Social-Media-Marketing-Splash-Through-These-Great-Ideas/2300372


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۸:۰۷ توسط:sam موضوع:

آشنايي جامع با نكات كاشت درخت عناب

آشنايي جامع با نكات كاشت درخت عناب:

عناب ميوه اي كه علاقه مندان خاص خود را داشته و به خاطر خواص درماني پرورش آن بسيار ارزشمند مي باشد. حتي انواع دم نوش‌هايي كه از اين محصول تهيه مي‌شوند نيز متقاضيان فراواني داشته و سرشار از خواص متفاوت ‌هستند. از همين رو تصميم داريم تا در اين نوشتار از نهالستان آلفا نهال طرز كاشت درخت عناب، را خيلي كامل و با ذكر تمام جزئيات به شما معرفي كنيم.

البته كه كاشت نهال عناب به دليل محبوبيت فراوان محصول، چه براي باغداران و چه حتي براي افرادي كه باغچه‌اي نه چندان بزرگ دارند، امري پرسود بوده است. پس ما در نوشته پيش رو، اصول مربوط به كاشت عناب، را نيز براي شما ذكر خواهيم كرد؛ در ادامه با ما باشيد.

بيوگرافي درخت عناب:

درخت عناب با ارتفاع حدود 10 متر، در تيره سنجديان قرار مي‌گيرد. كاشت درخت عناب؛ در اقليم هاي گرمسير انجام مي گيرد. اين ميوه در ابتدا به رنگ سبز بوده و با گذر زمان به قرمز تيره تبديل شده و بر روي آن چروك‌هايي شكل مي‌گيرد. كاشت نهال عناب؛ در كشور ما ايران، در قسمت‌هاي جنوبي خراسان به وفور انجام مي‌شود، اما خاستگاه اصلي آن را مي‌توان آسيا جنوبي در نظر گرفت.

https://alphanahal.ir/jujube-seedling/

مشخصات ظاهري عناب

عناب درختي با برگهاي كوچك است كه در زمستان مي بارد. ارتفاع اين درخت معادل 5 تا 12 متر است. سرعت رشد بسيار خوبي دارد. گلهاي آن در بهار شكوفا مي شود و دانه ها در پاييز مي رسند.

گل هاي اين درخت دو جنسيتي است. به اين ترتيب آنها جنسيت زن و مرد دارند. آنها توسط حشرات گرده افشاني مي شوند. شاخه هاي عناب خاردار است. برگها سبز و براق هستند ، طول آنها 2 تا 7 سانتي متر و عرض آنها 1 تا 3 سانتي متر است.

برگ درختان عناب بيضي شكل ، بدون مو و لبه هاي دندانه دار است. گلهاي اين درخت نيز بسيار ريز و به قطر 5 ميلي متر است. از نظر شكل گل ، اين درخت داراي پنج گلبرگ كوچك به رنگ سبز و سفيد است. ميوه هاي نارس كمي شبيه سيب هستند. وقتي بالغ شدند ، با برق سياه قهوه اي مي شوند و مانند عناب به نظر مي رسند. يك هسته جامد مشابه گودال زيتون در داخل آن وجود دارد.

كاشت درخت عناب

درخت عناب يك درخت بسيار سرسبز است كه بذر آن رشد زيادي دارد و مي‌تواند حدود 5 الي 12 متر ارتفاع بگيرد. گل‌هاي اين درخت معمولاً در فصل بهار شروع به رشد مي‌كنند و به‌ صورت 2 جنسي؛ نر و ماده هستند. امروزه افراد زيادي اقدام به كاشت درخت عناب مي‌كنند زيرا ميوه، مزاياي زيادي دارد. درخت عناب داراي شاخه‌هايي خاردار است كه برگ‌هاي براق و سبز رنگي سراسر آن‌ها را فرا گرفته‌اند. برگ‌هاي اين درخت نيز به‌ صورت بيضي‌ شكل هستند و بر روي آن‌ها هيچ كركي وجود ندارد.

ميوه‌هاي عناب زماني‌ كه به‌ طور كامل نرسيده‌اند مزه‌اي نسبتاً ترش دارند اما بعد از رسيدن، رنگ و مزه‌شان تغيير مي‌كند. اين ميوه خوشمزه تقريباً شبيه به خرما است و داخل آن‌ نيز يك هسته سفت مانند هسته زيتون وجود دارد. براي كاشت اين درخت بهتر است ابتدا خاك زمين را شخم بزنيد تا بافت آن بهتر شود و خاك سبك‌تري داشته باشيد.

بعد از آن بايد گودالي به عمق 50 الي 80 سانتي‌متر ايجاد كنيد و نهال مورد نظرتان را به‌ صورت عمودي در گودال قرار دهيد. پس‌ از انجام اين كار بايد با كمك مقداري ماسه نرم، به‌ طور كامل داخل گودال را پر كنيد و سپس كار آبياري را انجام دهيد. دقت داشته باشيد اگر نهال عناب به‌ صورت صحيح داخل خاك قرار نگيرد، ممكن است با سبز شدن گياه مواجه نشويد.

بعد از اتمام كار بهتر است با كمك پا، اطراف درخت را محكم بكوبيد تا ريشه در خاك به‌ صورت ثابت باقي بماند. به‌ طور معمول عناب گياه كم‌آبي است اما بايد در نظر داشته باشيد كه در زمان كاشت، به آب نسبتاً مناسبي احتياج دارد و بايد حتما دوره‌هاي آبياري خود را به‌ گونه‌اي تنظيم كنيد كه ريشه آن خشك نشود و از بين نرود.

بهترين زمان براي كاشت درخت عناب

با توجه به بررسي‌هاي انجام‌ شده و تحقيقات به‌ عمل‌ آمده مي‌توان گفت؛ بهترين زمان براي كاشت درخت عناب، ماه‌هاي دي و بهمن است زيرا در اين زمان‌ها، درخت مي‌تواند رشد مطلوب‌تري داشته باشد. بنابر اين سعي كنيد در فصل زمستان حتما كار كاشت نهال را انجام دهيد تا درختان پربارتر و سالم‌تري داشته باشيد.

فاصله كاشت درخت عناب و نكات لازم حين كاشت:

فاصله بين درختان عناب از آن دسته موضوعاتي ‌است كه قبل از هر گونه اقداماتي در زمينه كاشت، بايد كاملاً مورد بررسي قرار بگيرد. اين فاصله بايد با در نظر گرفتن تمامي فعاليت‌هايي كه بعد از كاشت قرار است بر روي زمين انجام گيرد، سنجيده و اعمال شود.

در كاشت نهال عناب؛ هر نهال با ديگر نهال ها در رديف 4 متر و رديف ها با هم 5/5 متر فاصله داشته باشند. اما نه تنها فاصله كه اصول ديگري نيز وجود دارد كه قبل از كاشت بايد حتماً آن‌ها را در نظر بگيريد.

براي مثال قبل از شروع كاشت درخت عناب، دماي محيط، جنس خاك محدوده كاشت، رطوبت مكان كاشت، نوع دسترسي به آب براي آبياري، زه كشي مناسب خاك، آفات و بيماري‌هاي موجود و نيروي لازم جهت كاشت نهال عناب، را بررسي كرده و تمهيدات لازم براي هر كدام را كاملاً در نظر بگيريد.

انواع روش كاشت درخت عناب

به روش‌هاي مختلفي كاشت عناب، امكان پذير بوده كه در ادامه آن‌ها را ذكر مي‌كنيم.

پاجوش: كاشت اين محصول به طريق پاجوش بايد در سال دوم و آن هم در فصل پاييز، انجام گيرد. چرا كه در آن زمان ريشه درخت مادر به اندازه كافي قوي شده است. پس مي‌توان پاجوش‌ها را از درخت اصلي جدا كرده و در محل ديگري بكاريم.

قلمه: قلمه‌هايي كه از شاخه‌هاي جوان در اواخر اسفند ماه گرفته مي‌شوند، براي اين روش مناسب خواهند بود. قلمه ها بايد به شكل اريب جدا شوند. فاصله بين قلمه‌ها در كاشت در حدود 5 تا 6 سانتي متر توصيه مي‌شود. در نظر داشته باشيد كه در كاشت درخت عناب، به اين روش، بايد زمين هميشه مرطوب باشد.

خوابانيدن: در سال دوم كاشت نهال عناب، شاخه‌هايي از قسمت‌هاي پايين درخت اصلي (مادر) روييده شده اند كه بايد آن‌ها را براي كاشت به اين روش، خواباند. اواخر پاييز و يا اواخر زمستان بهترين زمان براي اين نوع كاشت ‌است.

كشت بذر: در اين روش از كاشت درخت عناب؛ ابتدا دانه‌هاي محصول را در آب خيس كرده و در يك محل گرم نگهداري مي‌كنيد. كاشت دانه‌هاي خيس خورده بايد در نيمه اسفند انجام گيرد. در اوسط فروردين ماه شما شاهد جوانه زدن بذرها خواهيد بود.

جا به جايي پا جوش ها

بهترين روش براي ازدياد عناب همين روش مي باشد. همان طور كه مي دانيد پاجوش از كنار درخت مي رويد. درخت عناب براي دريافت آب كافي ريشه مي دواند و در نتيجه از ريشه هاي سطحي، جوانه پديد مي آيد. براي پرورش عناب بدين شكل، در سال دوم در فصل پاييز كه درخت به طور نسبي رشد كرده، با بريدن ريشه درخت مادر، نهال را با ريشه از زمين بيرون آوريد و جاي ديگر بكاريد.

قلمه زدن

از درخت عناب مي توان نيمه دوم اسفند ماه قلمه گرفت. قلمه ها بايد از شاخه هاي جوان يك ساله باشد. اين قلمه ها بايد سي سانتي متري و به شكل اريب باشند و به شكل پشته ها در زمين فرو روند. يعني فقط ? سانتي متر از سر قلمه از لبه پشته بيرون باشد. هر قلمه بايد از قلمه ديگر ? سانتي متر فاصله داشته باشد. بعد از كاشت درخت عناب(قلمه ها)، جويه ها را از آب پر و زمين قلمه كاري را نيز هميشه مرطوب كنيد.

خوابانيدن

در اين روش از كاشت درخت عناب, بايد شاخه هاي دو ساله اي را كه از بخش پاييني تنه درخت مادر روييده است را بخوابانيد. اين كار بهتر است در فصل پاييز و اواخر زمستان انجام شود.

كشت بذر عناب

اين روش در نيمه اول اسفند اجرا مي شود. بدين صورت كه هسته ها را در ظرفي از آب بريزيد و در جاي گرمي قرار دهيد. بعد از چند روز خيس خوردن، بذرها را در زميني كه از قبل آماده كرده ايد، بكاريد. بذرها در نيمه دوم فروردين مي رويند.

نهال هاي دو ساله را بعد از برگ ريزان پاييز، به زمين اصلي برگردانيد. درخت عناب را پيوند نمي زنند. چون نوع مرغوبي ندارد اما در صورت پيوند نهال ها زودتر به بار خواهند نشست.

بهترين فصل براي كاشت بذر ارديبهشت ماه است. بذر عناب را بشكنيد و روي خاك قرار دهيد.مدت بين هر عكس 5 روز مي باشد.بذر عناب را با چكش آرام شكسته مغز آن را بيرون آورده ، احتمال پر مغز بودن هسته هاي درشت بيشتر است و هسته هاي كوچك 99% خالي و پوچ و بدون مغز مي باشد. از ورمي كمپوست براي كاشت بذر در بستر استفاده كنيد.

قلمه زدن جهت كاشت درخت عناب چگونه صورت مي‌پذيرد؟

پيش‌تر توضيحاتي خلاصه وار در رابطه با قلمه زدن گياه عناب داديم. همان طور كه در بالا اشاره كرديم، براي كاشت نهال عناب، از طريق قلمه، بايد شاخه‌هاي جوان انتخاب شوند. طول قلمه‌ها بين 20 تا 30 سانتي متر بوده و در نيمه دوم اسفند ماه، عمل قلمه زدن اين گياه انجام مي‌گيرد.

كاشت نهال عناب در زمين

براي كاشت عناب دقت كنيد كه گودالي را به عمق 80 تا 50 سانتي متر بكنيد. در اين مرحله اندكي خاشاك در كف گودال قرار دهيد. نهال را داخل گودال به حالت عمود قرار داده و خاك را داخل گودال بريزيد.

دو مساله مهم:

اول اين كه حتما دقت كنيد نهال عنال را به شكلي داخل گودال قرار دهيد كه دقيقا تا محلي كه دفعه قبل داخل خاك بوده، مجددا داخل خاك قرار گيرد اگر در اين مساله كم دقتي كنيد، احتمال سبز نشدن گياه وجود دارد.

مساله دوم در ارتباط با كاشت نهال نوع خاك مورد استفاده است.

حتما بايد براي كاشت نهال عناب بايد از ماسه بسيار نرم استفاده كنيد و خاك داخل گودال را تحت هيچ عنوان دوباره به خود گودال بازگشت ندهيد.

در نهايت پس از كاشت گياه اطراف آن را با پا بكوبيد و محكم كنيد، تا ريشه ثابت شود. در اينجاست كه بايد آبياري را آغاز كنيد، دقت كنيد كه اشتباه ما را در هنگام كشت درخت هاي عناب مرتكب نشويد.

ما به تصور آن كه عناب گياه كم آبي است، پس از ان كه نهال را در بهمن به زمين انتقال داديم و آبياري كرديم، تا عيد هيچ آبي به گياه نداديم و به صورت متوسط از هر ده درخت، دو درخت برايمان باقي ماند. حتما دوره هاي آبياري خود را جوري تنظيم كنيد كه ريشه گياه خشك نشود تا تمامي نهال هايي كه خريداري كرده ايد، سبز گردد.

زمان كاشت نهال عناب

عقايد مورد اين بحث متفاوت است، اما بر اساس تجربه ماه هاي دي و بهمن براي كاشت نهال عناب و انتقال آن به زمين اصلي بسيار مناسب است. البته حتي در اسفند هم برخي اقدام به كاشت عناب كرده اند و ما شاهد آن بوده ايم كه درختان آن ها گيرايي خوبي داشت.

به صورت كلي نظر ما در مورد كاشت درخت عناب اين است كه سعي كنيد، ماه هايي كه گفتيم را به خاطر بسپاريد.

نكات نهايي كاشت نهال عناب خراسان جنوبي

ما در اين مقاله سعي كرديم، هر آن چه كه در مورد كاشت نهال عناب ياد داشتيم را به شما آموزش دهيم. اما در نهايت ذكر برخي نكات نهايي الزامي است. اگر نهال شما در بهار سبز نشود، شما نهال خود را از زمين خارج نكنيد و آبياري را ادامه دهيد، چرا كه ممكن است نهال در تموز (تابستان) دوباره سبز شود.

دقت كنيد عناب گياه كم آبي است، اما نه آن قدر كه ديگر به گياه هيچ آبي ندهيد، سعي كنيد در طي سال هاي اول منظم گياه خود را آبياري كنيد، جالب است بدانيد كه ما با آبياري منظم توانستيم دو بار شاهد به بار نشستن عناب هاي خود باشيم، يك بار در تير ماه و بار ديگر در آبان برداشت انجام داديم.

نكته مهم: كود گوسفندي، مرغي تحت هيچ عنوان به عناب ندهيد!!! اين نكته به شدت اهميت دارد و امكان خشك شدن كلي درختان شما وجود خواهد داشت. در سال هاي اول سعي كنيد از كود هاي مختلفي كه در بازار وجود دارد استفاده كنيد. البته كود گاوي تازه هم براي گياه مضر است.

در سال اول به قصد اصلاح كردن درخت، تيغ هاي آن را نبريد كه اين مساله شايد باعث خشك شدن درخت شما شود.

مهم ترين خواص درماني و دارويي عناب

تصفيه كننده خون

دفع سموم داخل بدن

روشن كننده پوست

جلوگيري از مشكلات قلبي

ضد سرطان

ترميم كننده بافت‌هاي آسيب‌ديده

تقويت كننده عضلات

تسكين گلودرد

كاهش چربي و قند خون

درمان كننده سرماخوردگي

درمان كننده آنفولانزا

برطرف كننده آسم و تنگي نفس

جلوگيري از التهاب

جلوگيري از آبريزش بيني

درمان بي‌خوابي

تقويت كننده سيستم ايمني بدن

تقويت كننده مغز

تقويت كننده دستگاه گوارش

ضد نفخ

درمان كننده يبوست

چند نوع هرس داريم و هرس درخت عناب چگونه انجام مي‌شود؟

بعد از كاشت نهال عناب، همانند ديگر محصولات با توجه به نوع و محيط كاشت، انواع هرس‌هاي مختلفي وجود دارد. براي مثال هرس‌هاي عمودي در مناطقي انجام مي‌شود كه به دلايلي، فاصله بين درختان در حين كاشت درخت عناب، ‌كمتر از حد توصيه شده ‌است.

اگر اين فاصله مناسب باشد، هرس افقي انجام مي‌گيرد تا برداشت محصول راحت‌تر انجام شود. هرس مركز باز، هرس جامي و هرس شلجمي نيز از ديگر انواع هرس‌هاي مربوط به درخت عناب ‌هستند.

براي انجام هرس اين محصول، تنه اصلي درخت را از ارتفاع 130 تا حدود 150 سانتي متري قطع مي‌كنند؛ البته تعدادي از شاخه‌ها را باقي مي‌گذارند تا به عنوان بازوي گياه حفظ شوند.

خاك مناسب كاشت درخت عناب چيست و بايد چه ويژگي‌هايي داشته باشد؟

براي كاشت نهال عناب؛ سبك بودن خاك از اهميت خيلي زيادي برخوردار است. حتماً در نظر داشته باشيد كه زه كشي خاك انتخابي شما به درستي صورت گرفته باشد. اگر در هنگام كاشت متوجه شديد كه خاك سنگين ‌است، حتماً از انواع خاك برگ و خاك‌هاي شني استفاده كنيد.

بدين طريق نواحي اطراف كاشت را سبك كرده و اين گونه كيفيت محصول را بالا ببريد. در نظر داشته باشيد كه در كاشت هر محصولي و نه فقط عناب، خاك مورد استفاده براي كاشت، نقش پررنگي را بازي خواهد كرد.

نحوه كوددهي بعد از كاشت درخت عناب، بهترين كودهاي شيميايي و حيواني كدامند؟

يكي از مهم‌ترين مواردي كه بايد در راستاي مراقبت از درخت تا زمان باردهي انجام شود، كوددهي مناسب پاي درخت عناب ‌است. در واقع شايد بتوان گفت يكي از اصلي‌ترين موارد مربوط به كاشت عناب، همين امر كوددهي خواهد بود.

كودهاي دامي معمولاً بيشتر براي اين محصول توصيه مي‌شوند. مقدار و زمان كوددهي بايد حتماً توسط آزمايشگاه و كارشناسان تعيين شود؛ چرا كه بسته به نوع خاك و سن درخت اين مقدار متفاوت خواهد بود.

كوددهي و اضافه كردن مواد آلي به شكل محلول كه در اصطلاح به آن محلول پاشي گفته مي‌شود نيز يكي ديگر از روش‌هايي است كه در صورت قليايي بودن بيش از حد خاك و عدم توانايي آن در جذب مواد آلي، انجام مي‌گيرد. در اين روش عناصري هم چون پتاسيم اكسيد، نيتروژن و غيره، به خاك پاي درخت به صورت محلول، اضافه خواهند شد.

شرايط آبياري درخت عناب

اگرچه درخت بالغ به خشكي مقاوم است ولي براي رسيدن به رشد ايده آل و محصول مناسب، حتما بايد آبياري منظم صورت گيرد. توجه داشته باشد كه درخت جوان به هيچ عنوان نبايد در معرض خشكي قرار گيرد زيرا سبب ضعيف شدن گياه مي شود بنابراين بايد در اين زمان آبياري كافي و منظم انجام شود تا ريشه به خوبي در خاك توسعه يافته و درخت استقرار يابد. از طرفي آبياري نبايد به حدي باشد كه غرقابي و ماندگاري آب رخ دهد زيرا درخت به اين شرايط حساس است و ريشه دچار خفگي مي گردد.

خاك مورد نياز كاشت عناب

مهمترين ويژگي خاك، داشتن زهكش مناسب است زيرا ماندن آب به مدت طولاني در اطراف ريشه، سبب خفگي ريشه شده، كم كم برگها زرد شده و مي ريزند و گياه از بين ميرود. بنابراين خاك نبايد سنگين باشد و اگر چنين است حتما با افزودن شن يا خاك برگ به آن، اقدام به سبك نمودن بافت خاك نماييد.

نور مورد نياز درخت عناب

اين درخت به نور كامل نياز دارد و اگرچه در محل نيمه آفتاب هم مي تواند به رشد خود ادامه داده و ميوه بدهد اما كاشت اين درخت در سايه يك اشتباه بزرگ است زيرا رشد رويشي بيشتر شده و شاخه ها بلند و باريك مي گردند و درخت سست و شكننده خواهد شد. علاوه بر اينها، ورود دير هنگام به فاز زايشي و باردهي كم را نيز بايد اضافه نمود.

نحوه آبياري نهال و درخت بالغ عناب چگونه است؟

پيش‌تر خاطر نشان شديم كه كاشت درخت عناب، بيشتر در مناطق گرمسيري كشور ما مانند خراسان جنوبي، كشت مي‌شود. بنابراين مي‌توان نتيجه گرفت كه اين گياه مي‌تواند نسبت به بي آبي و گرما نيز مقاومت داشته باشد. اما در هر حال اين بدان معنا نخواهد بود كه پاي درخت كاملاً خشك باشد، چون در اين صورت گياه شما از بين خواهد رفت. البته كه آبياري بيش از حد نيز ممكن است موجب پوسيدگي ريشه شود.

در ابتداي كاشت عناب، ميزان آبياري درخت، به صورت هر 5 روز يك بار ‌است اما از سال دوم به بعد اين زمان به 15 روز يك بار تغيير پيدا مي‌كند. البته روشن است كه در فصول پاييز و زمستان اگر ميزان بارش‌ها كم باشد، قطعاً به آبياري بيشتري براي اين محصول نياز است تا مبادا خشكي بيش از حد، آسيبي به آن بزند.

https://alphanahal.ir/خريد-نهال/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۹:۵۵ توسط:sam موضوع:

بهترين جا براي سوال و جواب كجاست؟

بهترين جا براي سوال و جواب كجاست؟

x7_exlq.jpg

خيلي از ما اطلاعاتي در مورد يك مساله خاصي داريم كه فقط ما و اطرافيانمون با سوال و جواب به اين اطلاعات دسترسي داريم. يادمه تا قبل از اين وقتي ميخواستم فيلم ببينم از لب تابم استفاده مي كردم ولي يك روز يكي از هم اتاقي هاي دانشگاه به من يك روشي رو ياد داد كه بتونم لب تابم رو به تلوزيون متصل كنم و با تلوزيون فيلم رو بيينم حتي بعدا كه فهميدم همچين راهي هست ياد گرفتم كه چطوري با واي فاي به تلوزيون وصل بشم و ديگه نيازي هم به كابل نداشتم. شايد چندين بار اين اتفاق افتاده كه يك با يك سوال و جواب اطلاعاتي از اطرافيان و دوستانم گرفتم كه بسيار مفيد بوده و  باعث شده كه كارم راه بيفته. براي همين تصميم گرفتم يك راهي براي اين انتقال اطلاعات پيدا كنم و به شما دوستان هم معرفي كنم.

سايت Quora

 

يك شبكه اجتماعي بر پايه پرسش و پاسخ كه كاربران با تجربيات و تخصص هاي مختلف تجربيات خودشون رو با يكديگر به اشتراك مي گذارند. در اين سايت كه به زبان هاي زيادي است كاربران مختلفي از تمام دنيا عضو شده و با يكديگر اطلاعات خود را به اشتراك مي گذارند. سايت Quora دسته بندي هاي مختلفي دارد و كاربران مي توانند در هر دسته بندي پرسش هاي خود را مطرح كرده و يا اينكه پاسخ كاربران ديگر را بدهند.

دسته بندي هاي مختلف سايت سوال و جواب

سوال و جواب ها در دسته بندي هاي مختلفي مانند: علمي، تكنولوژي، تاريخي، كامپيوتر و اينترنت و ... را دارد. كه كاربران مي توانند در صورتي كه در يك دسته بندي جديد تجربيات و تخصص كافي داشته باشند مي توانند يك دسته بندي جديد ايجاد كنند.

استخدام و پيدا كردن شغل

با فعاليت در اين سايت علاوه بر اينكه پاسخ پرسش هاي خود را پيدا مي كنيد مي توانيد با پاسخ دادن پرسش هاي ديگران كسب اعتبار كرده و در دسته بندي خاصي شناخته شويد و براي خود اسم و رسمي به پا كنيد و علم و اطلاعات خود را به ديگران اثبات كنيد و توجه كارفرمايان و شركت هاي بزرگ را به خود جذب كنيد كه مي تواند منجر به استخدام و شروع فعاليت شما در دسته بندي كه متخصص آن هستيد، شويد.

امكانات رايگان

با عضويت در اين سايت شما مي توانيد به راحتي و رايگان تمام امكانات را دسترسي داشته و سوال و جواب خود را انجام دهيد. حتي مي توانيد از كاربران ديگر به صورت خصوصي سوال و جواب كنيد.

كسب درآمد از سايت پرسش و پاسخ

اين سايت براي همكاري كاربران يك سيستم طراحي كرده كه ماهانه كاربراني كه امتياز بيشتري كسب كنند را به عنوان كاربران برتر انتخاب كرده و به آنها پاداش مي دهد. همچنين با شريك كردن كاربران در درآمد تبليغات سايت با توجه به نوشته ها و دسته بندي هايي كه در آن فعاليت مي كنند آنها را تشويق به فعاليت با كيفيت در سايت مي كند. يادم مياد يكي از دوستانم با پاسخ هاي زيبا و كاملي كه در اين سايت در زمينه برنامه نويسي نوشت توانست توجه يك شركت بزرگ كامپيوتري در آلمان را جلب كند و با ويزاي كاري رفت آلمان و شروع به كار كرد.

 

معرفي شبكه اجتماعي سوال و جواب فارسي

يكي از ايرادات بزرگ سايت Quora اين است كه از زبان فارسي پشتيباني نمي كند و حتي بعضي وقت ها دسترسي كاربران ايراني را محدود كرده بود. بعد از جستجو يك نمونه فارسي عالي از سايت Quora را پيدا كردم كه تمام امكاناتش رايگان هست و سيستم كسب درآمدش مثل سايت Quora هست و افراد زيادي در اين شبكه اجتماعي عضو شده و سوال و جواب يگديگر را جواب مي دهند. يك مورد جديد اين سايت سيستم دعوت از طريق شبكه هاي اجتماعي و ايميل است كه مي توانيد با دعوت دوستان خود به سايت و كسب امتياز، امتياز هاي خود را افزايش دهيد و از آنها در سايت استفاده نماييد. من آدرس اين سايت رو در پايين قرار ميدم اميدوارم كه لذت ببريد و اگه دوست داشتيد با لينك معرفي من كه پايين قرار ميدم عضو بشيد.

 

شبكه اجتماعي يك سوال


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۶:۱۶ توسط:sam موضوع:

افهم تعقيدات العطر الأصلي

افهم تعقيدات العطر الأصلي

افهم تعقيدات العطر الأصلي. إن رائحة الكولونيا الأصلية معقدة وغامضة وغامضة ، في حين أن الرائحة والرائحة بالكاد تستطيع تقييم صلاحية العطر ، لكن أولئك الذين يعرفون رائحة العطر الذي يرغبون فيه يمكنهم شمه ليكتشفوا أنه مزيف أو أصلي.

 

تحتوي العطور الأصلية والأصلية على ثلاث طبقات شمية تكشف عن نفسها بمرور الوقت وتشمل الروائح الأولية والوسطى والنهاية. يضمن هذا التعقيد أن رائحة الكولونيا الخاصة بك متنوعة ومتعددة الأبعاد ، ويسمح للرائحة بالتغير من وقت وضع العطر حتى تمتصه البشرة تمامًا.

 

لكن العطور المقلدة لها طبقة شمية واحدة فقط ، وغالبًا ما تختفي الرائحة بعد وقت قصير.

يبذل صانعو العطور الأصيلة والأصلية جهودًا كبيرة لصنع عطور بمكونات مختلفة. يستخدمون مزيجًا من العطور المشتقة من المنتجات الطبيعية والاصطناعية. عادة ما تحتوي ماء الكولونيا غير المكلفة على مكونات اصطناعية بالكامل ، وبالتالي فهي تفتقر إلى تعقيد طبقات ماء الكولونيا ذات المكونات الطبيعية.

انتبه إلى متانة ومتانة العطر

تشم رائحة الكولونيا المقلدة في البداية نفس رائحة الإصدار الأصلي ، ولكنك ستجد عادةً أن العطور الأصلية أكثر متانة وفعالية من الإصدارات المقلدة ، مما يدل على قيمتها على المدى الطويل.

 

يجب أن تحتفظ زجاجات العطور والعطور الأصلية المفتوحة برائحتها الأصلية لمدة ستة إلى 18 شهرًا. تعتبر العطور المحتوية على الحمضيات أقل متانة وتستمر لمدة 6 أشهر ، بينما العطور القائمة على الزهور يجب أن تستمر حتى 18 شهرًا. تفقد زجاجات العطور المفتوحة من الكولونيا الرخيصة رائحتها في غضون أسابيع قليلة أو شهرين أو ثلاثة أشهر. طريقة أخرى للتمييز بين العطر الأصلي والمقلد.

عندما تبحث عن عطر الكولونيا الخاص بك قبل الشراء ، اقرأ مواصفات العطور وملاحظاتها من المواقع ذات السمعة الطيبة مثل إيرانوس. في موقع إيرانوس ، في قسم مواصفات المنتج ، يتم إدخال ملاحظات كل عطر وكولونيا بعناية. يجب أن تعلم أن عطرك له رائحة واحدة أو رائحة معقدة. تشتمل العطور أحادية النوتة على النوتات الأولية فقط ، لذا فإن عدم وجود الملاحظات الوسطى والنهائية لا يشير دائمًا إلى التزوير.

 

عند التحقق من صحة عطر الكولونيا أحادية النوتة ، انتبه إلى ما إذا كانت الرائحة غير عادية أم لا ، وما إذا كانت تتوافق مع الملاحظات المكتوبة في أوصاف المنتج المدرجة في مواقع الشركة المصنعة أم لا. على سبيل المثال ، إذا كنت تعرف رائحة الياسمين وكان عطرك برائحة الياسمين ، فهل تتعرف عليه؟ طريقة أخرى للتمييز بين العطر الأصلي والمقلد.

v7_oao0.jpg

اختبر عطرك وكولونيا

يجب أن تختبر العطور والكولونيا فقط إذا كنت قد قمت بتحليل خصائص العبوة والرائحة بعناية مسبقًا. اعلم أن العطور المقلدة غالبًا ما تسبب الحساسية أو الحكة أو البثور على جلدك.

 

بمجرد الانتهاء من فحص الكولونيا الخاص بك جيدًا من جوانب مختلفة ، قم برشه على بشرتك ثم لاحظ كيف تنبعث منه رائحة خلال النهار.

 

إذا كانت كولونيا أصلية برائحة معقدة ، فيجب أن تلاحظ الانخفاض التدريجي للروائح الأولية وظهور الروائح المتوسطة والنهائية التي تكشف روائحها ببطء خلال النهار. غالبًا ما تحتفظ العطور المقلدة وغير المكلفة برائحتها لمدة تصل إلى بضع ساعات (2-3 ساعات). تحتوي العطور والزجاجات الأصلية على زجاجات ناعمة ، في حين أن زجاجات العطور المزيفة غالبًا ما تكون خشنة بعض الشيء وعادة ما تكون مصنوعة من مزيل العرق ، وأحيانًا تكون مصنوعة من البلاستيك. زجاجات العطور عالية الجودة مناسبة تمامًا ومانعة للتسرب.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۲:۴۳ توسط:sam موضوع: